کتاب‌ جدید سوپرمایندز:

بازنگری کامل برای یادگیری شاد و جذاب زبان کودکان

همه‌ی ما در دوران بچگی تجربه‌ی خواندن کتاب‌های آموزشی و یادگیری از طریق این منابع را داشتیم. البته در خیلی از موارد، این تجربه چندان لذت‌بخش نبوده است.

بازنگری کامل برای یادگیری شاد و جذاب زبان کودکان

 

در زمان کودکی، کتاب‌های بدون عکس و سیاه‌وسفید برایمان جذابیتی نداشت و این‌قدر برگه‌های کتاب را ورق می‌زدیم تا به عکسی رنگی و جذاب برسیم. از طرف دیگر، کتاب‌هایی که داستان‌محور بودند و آموزش را با داستان و بازی یاد می‌دادند، بیشتر در ذهنمان می‌ماندند و باعث می‌شدند زودتر مطالب را یاد بگیریم.

در دنیای امروز، روش‌های تدریس تغییر کرده و کتاب‌های جدیدتر و جذاب‌تری برای آموزش کودکان طراحی و تدوین می‌شود. آموزشگاه سفیر هم همگام با دنیای نوین آموزش، در کتاب سوپرمایندز Super Minds که کتاب زبان کودکان این موسسه است، بازنگری کرده تا بتواند یادگیری زبان را برای کودکان دلچسب‌تر کند. در مقاله پیش رو به معرفی کتاب جدید سوپرمایندز پرداخته و به تغییرات جذاب و جدیدی که پیدا کرده است، اشاره خواهیم کرد.

 

کتاب جدید سوپرمایندز: راه جدیدی برای آموزش زبان به کودکان

کتاب سوپرمایندز یکی از بهترین مجموعه کتاب‌های زبان انگلیسی برای آموزش به کودکان 7 تا 12 ساله است. همان‌طور که گفته شد، موسسه زبان سفیر کتاب Super Minds را مطابق با جدیدترین و جذاب‌ترین شیوه‌های آموزش زبان تغییر داده و ویرایش کرده است.

در ویرایش دوم کتاب سوپرمایندز از داستان‌ها و مطالب جذاب، موسیقی و بازی و فعالیت‌های فکری، عملی و خلاقانه برای تقویت چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی استفاده شده است. این کتاب مهارت‌های اصلی زبان را راحت‌تر و جذاب‌تر به کودکان آموزش می‌دهد و آن‌ها را برای سطح‌های بالاتر آماده می‌کند.

مجموعه کتاب‌های جدید Super Minds در هر سطح شامل کتاب‌های زیر می‌شود:

کتاب اصلی Student's Book

کتاب Student's Book هم متناسب با روش‌های جدید آموزش به کودکان به‌روزرسانی شده و تغییرات چشمگیری داشته است. در ویرایش جدید، تصاویر رنگارنگ، شاد و  جذاب شده‌اند و از داستان‌های سرگرم‌کننده و خلاقانه‌ای برای یادگیری کودکان استفاده شده است. این کتاب، زبان را با داستان‌ها و تصاویر جذاب‌تری به کودکان یاد خواهد داد و آموزش را برای آن‌ها دوست‌داشتنی خواهد کرد.

کتاب Super Practice Book

تمرین‌های عملی و سرگرم‌کننده، انگیزه‌ی کودکان برای یادگیری را افزایش می‌دهند و آن‌ها را به مطالب آموزشی علاقه‌مندتر می‌کنند. در کتاب Super Practice Book از مجموعه جدید کتاب Super Minds، از تمرین‌های خلاقانه‌ای برای یادگیری استفاده شده تا بتوان مهارت‌های زبان را آسان‌تر و جذاب‌تر به کودکان آموزش داد.

کتاب Workbook

در ابتدای مقاله به این نکته اشاره کردیم که در دوران کودکی چقدر خواندن کتاب‌های سیاه‌وسفید برایمان کسالت‌آور بود و فقط دنبال عکس‌های رنگی و جذاب بودیم. واقعیت است که کتاب‌های سیاه‌وسفید برای بچه‌ها جذابیتی ندارند. به همین دلیل انگیزه و علاقه‌ای نیز برای حل تمرین این کتاب‌های کسل‌کننده نخواهند داشت.

مجموعه سفیر در ویرایش جدید کتاب سوپرمایندز به این نکته پر اهمیت توجه کرده است. به همین دلیل، کتاب Workbook در بازنگری اخیر رنگی شده است تا انگیزه کودکان برای حل تمرین و یادگیری زبان بیشتر شود.

۲

کتاب worksheet و پک سپاس؛ هدیه خرید کتاب جدید Super Minds از سفیرمال

در صورتی که کتاب Super Minds با ویرایش جدید را از سفیرمال بخرید، کتاب worksheet نیز به شما هدیه داده می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید از پشتیبانی رایگان آموزشی با نام «سپاس» استفاده کنید. اما این کتاب و پشتیبانی سپاس شامل چه چیزهایی می‌شوند و چه کاربردی دارند؟

 کتاب worksheet با استفاده از کاردستی، ساخت اثر هنری و خلاقیت، مهارت‌های زبان را به کودکان آموزش می‌دهد. محتوای پشتیبانی رایگان «سپاس» هم شامل موارد زیر می‌شود:

  • فایل ویدئویی معرفی کتاب سوپرمایندز
  • فایل صوتی کتاب Super Minds و کتاب کار
  • فایل ویدئویی سخنی با والدین درباره نحوه یادگیری کودکان
  • نمونه سوال (Progress Test) برای تمرین بیشتر مطالب درسی
  • مجموعه آهنگ‌های مناسب سطح کودکان برای یادگیری بیشتر

روش‌های نوین و جذاب در کتاب Super Minds ؛ تجربه‌‌ای جدید برای کودکان

همان‌طور که گفتیم، روش‌های جدید و خلاقانه در دنیای آموزش امروز، یادگیری را متحول کرده است و باعث شده که کودکان شور و اشتیاق بیشتری برای یادگیری داشته باشند. موسسه زبان سفیر اهمیت وجود این شیوه‌های آموزشی در یادگیری زبان را درک کرده و تلاش کرده است در کتاب سوپرمایندز جدید، با استفاده از تمرین‌های عملی و خلاقانه، زبان را به کودکان یاد دهد.

در کتاب سوپرمایندز ویرایش دوم با تمرکز بر روی ارزش‌های اجتماعی، توانایی تفکر و خلاقیت زبان‌آموزان افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، با استفاده از این شیوه‌های جدید و خلاقانه، مهارت‌های چهارگانه زبان راحت‌تر و جذاب‌تر به کودکان آموزش داده خواهد شد.

جدیدترین ویرایش کتاب سوپرمایندز؛ داستان‌های جذاب و رنگارنگ برای کودکان

در ابتدای مقاله به این موضوع اشاره کردیم که چقدر داستان‌های جذاب و رنگارنگ در تشویق کودکان به یادگیری و آموزش سریع‌تر آن‌ها موثر است. در ویرایش جدید کتاب سوپرمایندز نیز از این روش برای نزدیک شدن به دنیای بچه‌ها استفاده شده است. با استفاده از این شیوه می‌توان بهتر با کودکان ارتباط برقرار کرد و مهارت‌های زبان را راحت‌تر و سریع‌تر به آن‌ها یاد داد.

در کتاب جدید سوپرمایندز، شخصیت‌های جالب و جذابی که هر کدام ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند، کودکان را در طول مسیر آموزش زبان همراهی می‌کنند. با بالاتر رفتن سطح زبان کودکان، شخصیت‌های کتاب سوپرمایندز نیز رشد می‌کنند و شخصیت‌های جدیدی به کتاب اضافه می‌شوند.

مجموعه سفیر تلاش خود را کرده است تا با استفاده از این داستان‌های جذاب و رنگارنگ، کودکان را به یادگیری زبان علاقه‌مند کند و به بهترین شکل، زبان انگلیسی را به آن‌ها آموزش دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ویرایش دوم کتاب سوپرمایندز و تغییرات جذاب و جدید آن پرداختیم. همان‌طور که توضیح دادیم، مجموعه سفیر تمام تلاش خود را کرده است تا با استفاده از تغییرات چشمگیر همچون رنگی کردن کتاب، اضافه کردن داستان‌های جذاب و رنگارنگ و استفاده از تمرین‌های عملی و خلاقانه و موسیقی و بازی‌های سرگرم‌کننده، کودکان را به یادگیری زبان علاقه‌مند کرده و مهارت‌های اصلی زبان را راحت‌تر و جذاب‌تر به آن‌ها آموزش دهد.

شما با خرید کتاب Super Minds ویرایش جدید از سفیرمال می‌توانید کتاب worksheet را که با استفاده از کاردستی، ساخت اثر هنری و خلاقیت، مهارت‌های زبان را به کودکان آموزش می‌دهد، هدیه بگیرید. علاوه بر این، امکان استفاده از پک پشتیبانی رایگان «سپاس» که شامل فایل ویدئویی معرفی کتاب سوپرمایندز، فایل صوتی کتاب Super Minds و کتاب کار، فایل ویدئویی سخنی با والدین درباره نحوه یادگیری کودکان، نمونه سوال (Progress Test) برای تمرین بیشتر مطالب درسی و مجموعه آهنگ‌های مناسب سطح کودکان برای یادگیری است را نیز پیدا می‌کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها