رییس سازمان امور مالیاتی در گفتگو با خبرفوری مطرح کرد:

تحول نظام مالیاتی از فضای سنتی به سمت هوشمندسازی

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: در حال حاضر نظام مالیاتی در حال پوست اندازی و تحول به سمت ایجاد عدالت و شفافیت است و می بایست بخش قابل توجهی از منابع مالی دولت را تامین کند.

تحول نظام مالیاتی از فضای سنتی به سمت هوشمندسازی

سید محمدهادی سبحانیان در غرفه خبرفوری در نمایشگاه رسانه‌های ایران بیان داشت: بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات امروز وضعیت اقتصادی ما ریشه در اتکای منابع بودجه ای دولت به نفت دارد و باید به سمت گسترش پایه های مالیاتی و عدالت ناشی از آن برویم.

وی افزود: بسیاری از جمله دشمنان خارجی و برخی در داخل نمی‌خواهند اجازه دهند که عدالت و شفافیت در حوزه مالیاتی تحقق پیدا کند، اما آنچه معیار ماست عمل به قانون و گسترش عدالت در نظام مالیاتی است.

سبحانیان ادامه داد: برخی صنوف و چهره های مختلف ممکن است نخواهند به قانون تمکین کنند، اما اراده ما در مقابل تعهدی که به دولت و مردم داده ایم جدی است و قانون خط قرمز ماست.

رییس سازمان امور مالیاتی افزود: با اقداماتی که در سال جاری توسط سازمان امور مالیاتی انجام شده، به تحقق آنچه در تکالیف بودجه ای بوده، موفق شدیم و ۱۰۰ درصد تکلیف قانونی ما در زمینه تامین درآمد مالیاتی در ۱۱ ماه ابتدای امسال انجام شده است.

این گفتگو را ببینید.

حجم ویدیو: 12.72M | مدت زمان ویدیو: 00:04:32 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    1

    کاش حکمرانی تان رو هم هوشمند می کردید

  • ناشناس
    1

    راست میگه خیلی شفاف سازی شده من کارمند همونقبل واریزی 10 درصد مالیات میدهم و در موقع خرید هم 9 درصد مالیات میده بعد معلوم نیست این همه مالیات کجا خرج میشه بعد هم تجهیزات مدرسه و کمک مدرسه هم باید بدهیم و دریافت خدمات از دولت هم همش پولیه مثل خلافی و سوء پیشینه و سایر خدمات

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها