قیمت دلار ۳ هزار تومان ریخت؛ زیان خریداران دلار سنگین شد

قیمت دلار از ۱۲ تا روز گذشته ۱۸ بهمن و طی پنج روز کاری هفته سوم بهمن حاکی از افت بازدهی ۵.۱۳ درصدی و کاهش قیمت سه هزار تومانی است.

قیمت دلار ۳ هزار تومان ریخت؛ زیان خریداران دلار سنگین شد

تا پیش از هفته سوم بهمن، قیمت ارز حتی به کانال ۶۰ هزار دلار نزدیک شد. مقامات بانک مرکزی و سایر مقامات اقتصادی دولت با زودگذر بودن این روند تاکید داشتند و از این رو سئوال پررنگ این بود که آیا قیت ارز دوباره به کف ۵۲ هزار تومان باخواهد گشت؟

دلار، این ارز پیشران بازار ارز اما همچنان از روند پیشین تبعیت کرد و هر چند برگشت قیمت در بازار آغاز شد اما کف سازی در محدوده قیمتی ۵۵ هزار تومان اتفاق افتاد تا اگر دلار سه هزار تومان کاهش را در هفته سوم بهمن ثبت می‌کند، سه هزار تومان افزایش را نیز در هفته سوم بهمن نسبت به چندی قبل به ثبت برساند.

فعالان بازار البته معتقدند سیاست‌گذار از این وضعیت ناراضی نیست و با وجودی که نهاد تلاش دارد که قیمت اسکناس آمریکایی به پله‌های بالاتر کریدور ۵۰ هزار تومانی ورود نکند اما تمایلی نیز به برگشت به کانال ۵۲ هزار تومانی نیز ندارد.

قیمت دلار از ۱۲ تا روز گذشته ۱۸ بهمن و طی پنج روز کاری هفته سوم بهمن حاکی از افت بازدهی ۵.۱۳ درصدی و کاهش قیمت سه هزار تومانی است. این اسکناس در هفته دوم بهمن به مقدار افت قیمت هفته اخیر رشد بازدهی داشت.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • ععع
    0

    ۱۲ هزار گرون شده ۵ هزار ریخته یعنی ۷ هزار تومان نسبت به ۴۸ هزار گرون شده عین مظفر الدین شاه که ۶ قرآن قند را گران کرد و۲ قرآن ارزان کرد همه دعا گو بودند ملت دیگر آگاه شده

  • ناشناس
    1

    بازی انتخاباتیه

  • 123
    1

    زمستان 1404
    قیمت حدود 120 تومن

  • ناشناس
    0

    چه فایده زندگی در این مملکت برای مردم شده بازی مار و پله ،تمام کالاهای وارداتی وخودرو قیمتهاشون نجومی شد و هیچ کاهشی نیافتن، ۲۰درصد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان با این موج گرانی جدید قبل از سال دود شددرعوض ثروت ثروتمندان رانت خوار واختلاسگر وآقا. زاده ده برابر شد

  • ناشناس
    1

    دولت سودشا کرد .تا حمله دوباره .

  • ناشناس
    1

    دلار را به ۶۰ هزار تومان می رسانند بعد از نوسان گیری به ۵۵ هزار تومان رسانده اند و می گویند قیمت دلار کاهش یافت!
    ملت را احمق فرض نکنید البته خیلی ها ........

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرض نکردند. واقعا هستند

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    دلار ۴۹ تومانی شده ۵۷ تومان میگن ریخته و ریزش کرده .!!!
    خجالت بکشید و دست از جیب مردم بیچاره بردارید ..

  • شهروند
    0

    این دلالان بی دین و از خدا بی خبر در نقش پیاده نظام دشمن و جنگهای ترکیبی دارند و در استانه انتخابات پیش روی اسفند فقط به جیب خود نگاه می کنند و بس که باید از روی زمین برداشته شوند که در این شرایط حساس منطقه ای و هجمه های افزایشی و تهدید ها و جو روانی و دلسردی مردم که خطر اینها از داعش بدتر است باید با شدت تمام در سنگر مبارزه با اینها نسلشان را ازروی زمین برداشت تا در بخش های اقتصادی جو روانی و تشویش افکار عمومی اون هم در استانه انتخابات مجلس که مصداق ان که معمار انقلاب فرموده اند مجلس در راس امور هست پس باید با شدت تمام تمامی سربازان اقتصادی پای کار امده و مبارزه جدی با این از خدا بی خبران و مرفه هان بی درد جامعه که دل خانواده معظم شهدا را ازرده خاطر می نمایند برخورد جهادی و انقلابی با انها صورت گیرد که این راهبردی از دفاع مقدس اسان تر ولی قدری پیچیده هست که باید در این برهه هم بتوانیم عبور نماییم و دست سود جویان را برای همیشه از این مملکت امام زمانی کوتاه کنیم یا در اقتصاد اخلال ایجاد یا با دشمن همکاری و قصد ضربه زدن به شالوده مملکت و تشویش عمومی ایجاد کردن از هر طریق حتی با کینه داشتن انفجار کور دنبال نا رضایتی و به دنبال کاهش حد اکثری مردم در شور انتخاباتی به دنبال اهداف خود می باشند که می طلبد مانند سناریو جنگهای ترکیبی پیش با شدت تمام جلو اینها گرفته شود شهر وند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها