پرداخت فوری قبض تلفن ثابت بدون دیرکرد

آیا تابه‌حال از پرداخت فوری قبض تلفن ثابت چیزی شنیده‌اید؟ به‌نظر می‌رسد که این مسئله به دنیای پیشرفته تکنولوژی امروز بستگی داشته باشد.

پرداخت فوری قبض تلفن ثابت بدون دیرکرد

کدام‌یک از شما در عصر فعلی، حاضرید ساعت‌های زیادی را صرف انتظار در صفوف طولانی پرداخت قبض کنید؟ اصلا وقت چنین عملکردی را دارید؟

در حقیقت، زمانی که از پرداخت فوری قبض تلفن ثابت صحبت می‌کنیم، منظورمان این است که می‌توانید زمانی که در محل کار خود حضور دارید و مشغول فعالیت هستید یا زمانی که به استراحت در اتاقتان می‌پردازید، این امور را پیگیری کنید. اما چطور؟ از شما می‌خواهیم چند دقیقه از وقت خود را به مطالعه این مطلب کاربردی اختصاص دهید.

قبل از پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش پرداخت قبض تلفن چگونه بود؟

اگر به‌‌خاطر داشته باشید، تا چند سال پیش فقط روش‌‌های مراجعه حضوری راهگشای پرداخت قبوض بود. بدین‌شکل که مامورین شرکت، برگه‌هایی را تا منزل مشرکین می‌رساندند و افراد باید برای پرداخت آن‌ها، به شعب مختلف بانک مراجعه می‌کردند. در واقع چیزی به اسم پرداخت فوری قبض تلفن ثابت وجود نداشت.

از تولید انبوه کاغذ و به‌خطرافتادن محیط‌زیست هم که بگذریم، ساعت‌ها انتظاری که افراد در شعب بانکی می‌کشیدند، گم‌شدن برگه قبض یا مخدوش‌شدن اطلاعات، دولت و سازمان‌ها را با مشکلات زیادی روبه‌رو می‌کرد؛ اما حالا قضیه کاملا فرق می‌کند.

شاید شما در گذشته مجبور بودید به دفاتر پیشخوان مراجعه کنید یا دستگاه‌های خودپرداز و دستگاه‌های POS را برای رسیدگی به امور خود مورد استفاده قرار دهید؛ ولی حالا روش‌های دیگری هم در اختیار شما قرار دارد که شاید نمی‌دانستید و حالا آشنایی با آن‌ها می‌تواند شما را شگفت‌زده کند.

پرداخت فوری قبض تلفن ثابت با تلفن همراه

در طی این سال‌ها، شیوه پرداخت قبض تلفن، دستخوش تحولات بسیاری شد. به‌نظر نمی‌رسد که اکنون کسی از وجود تکنولوژی‌ها که ساده‌ترین آن‌ها گوشی‌های هوشمند هستند، بی‌بهره باشد. شما اکنون با روش‌های غیرحضوری، می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هر کجا که هستید، بدون نگرانی از تاخیر در پرداخت، از قبوض خود استعلام بگیرید و بهای آن را بپردازید.

مخابرات برای راحتی افراد در پرداخت و مشاهده مبلغ قبض تلفن ثابت، راهکارهای متنوعی را ارائه داده‌اند که شما می‌توانید به دل‌خواه، یکی از آن‌ها را به‌ شکلی غیرحضوری پیگیری کنید. این روش‌ها، به شرح زیر هستند.

  • استفاده از تلفن‌های گویا
  • استفاده از کدهای دستوری یا USSD
  • استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت

پرداخت فوری قبض تلفن ثابت با اپلیکیشن‌ها

اپلیکیشن‌هایی که خیلی از ما امروز آن را با نام موبایل بانک یا به‌ عبارتی دیگر، همراه بانک می‌شناسیم، دارای سرویس‌دهی‌های متنوعی هستند که یکی از آن‌ها پرداخت قبوض است. شما به‌واسطه این مراجع اینترنتی، در هر زمانی که بخواهید، می‌توانید از کارکرد خود استعلام بگیرید و قبل از این‌که تلفن شما با قطعی مواجه شود، قبض خود را پرداخت کنید.

پرداخت فوری قبض تلفن ثابت با سوپر اپلیکیشن قدرتمند تاپ

تاپ، نامی آشنا در بین سوپر اپلیکیشن‌هایی است که با شعار راحتی کاربران، خدمات خود را ارائه می‌دهند. با این اپلیکیشن، نه‌تنها قبض تلفن ثابت، بلکه سایر قبض‌های آب، گاز و برق را هم می‌توانید در کم‌تر از یک دقیقه پرداخت کنید.

اگر به امنیت این همراه بانک شک دارید، باید بگوییم تاپ، با تصوری که در ذهن شماست، خیلی متفاوت است. تاپ، تحت ‌نظارت پلیس فتا، بانک مرکزی و بانک پارسیان فعالیت دارد و بیش از ۱۰۰ سرویس کاربردی را در حوزه‌های مختلف پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی، کارت به کارت، امور مرتبط با خودرو، بازار سرمایه و خرید بلیت، به‌طور کاملا رایگان ارائه می‌دهد. پس بیهوده نیست که آن را یک سوپر اپلیکیشن می‌نامند.

نحوه پرداخت فوری قبض تلفن ثابت با تاپ

قبض تلفن، از آن دسته قبض‌هایی است که معمولا پرداخت آن پشت گوش انداخته می‌شود و افراد زمانی به خود می‌آیند که با یک ‌طرفه ‌شدن تلفن‌شان مواجه می‌شوند. اما اگر وب‌سایت یا اپلیکیشن تاپ را برای رسیدگی به این امر انتخاب کنید، به‌قدری کارتان راحت می‌شود که فارغ از هرگونه تنبلی، در اسرع وقت از بدهی‌های خود استعلام می‌گیرید و برای پرداخت آن به ‌روش زیر اقدام می‌کنید.

  • ورود به اپلیکیشن تاپ شده و گزینه پرداخت قبض را لمس کنید.
  • انتخاب گزینه اول که مختص قبض تلفن ثابت است.
  • واردکردن شماره تلفن ثابت با پیش‌شماره شهری که در آن سکونت دارید.
  • احراز هویت به ‌جهت این‌که دفعات بعدی نیاز به واردکردن مجدد همه این اطلاعات نداشته باشید.
  • انتخاب شماره مورد نظر از لیست قبوض و مشاهده مبلغی که باید بپردازید.
  • پرداخت قبض از طریق کارت بانکی یا تاپ کیف

چرا سوپر اپلیکیشن تاپ را برای پرداخت های مالی انتخاب کنیم؟

اگر بعد از این‌همه مزایایی که از اپلیکیشن تاپ برایتان گفتیم، باز هم کنجکاوید که چرا این مرجع را نسبت به خیلی از همراه بانک‌ها برتر می‌دانیم! باید بگوییم که شما با سوپر اپلیکیشن تاپ، یک شعبه ۲۴ ساعته از بانک پارسیان را در اختیار خواهید داشت.

شاید در سال‌های قبل، کسی باور نمی‌کرد که روزی بتواند در گوشی خود، یک شعبه از بانک را حمل کند. برای این‌که خدمات از نظم و اصولی خاص پیروی کنند، هرکدام از بانک‌ها اپلیکیشنی خاص برای خود تعریف کردند؛ ولی پارسیان با خلاقیت بیشتری وارد عمل شد و برنامه‌ای را طراحی کرد تا کاربران بتوانند آن را برای تمام مقاصد بانکی، مورد استفاده قرار دهند.

این‌گونه بود که تاپ روی کار آمد و افرادی که حافظه گوشی خود را با همراه بانک‌های مختلف پر کرده بودند، توانستند به‌جای همه آن‌ها از اپلیکیشنی جامع و همه‌کاره استفاده کنند که در ارائه انواع و اقسام خدمات، عملکردی بی‌نظیر دارد.

 پرداخت فوری قبض تلفن ثابت

حالا که با مفهوم پرداخت فوری قبض تلفن ثابت آشنا شدید، یک قدم بیشتر به ‌سمت دنیای دیجیتالی برداشته‌اید و میزان آشنایی شما با کاربردهای تکنولوژی، افزایش یافته است. این‌که هنوز بخواهید با پایبندی به روش‌های قدیمی، زندگی‌تان را پیش ببرید، نتیجه‌ای به‌جز اتلاف وقت نخواهد داشت؛ چون امروز در دنیایی زندگی می‌کنیم که همه امور به‌واسطه فناوری‌های هوشمند قابل انجام است.

از پرداخت قبض‌ها گرفته تا خرید و فروش‌های اینترنتی و معامله‌های کلان، می‌تواند به ‌شکلی غیرحضوری صورت پذیرد و چنانچه انتخاب شما، برای پیشبرد چنین اقداماتی، مرجع پرداختی امن مانند تاپ باشد، نیازی نیست نگران به‌خطرافتادن حریم کاربری و اموالتان باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها