قفل باشگاهی - مزیت استفاده از قفل باشگاهی

یکی از مهم‌ ترین پارامترها برای ورزشکارانی که در باشگاه ها و مجموعه های ورزشی مختلف حاضر می شوند، امنیت وسایل شخصی شان است.

 قفل باشگاهی - مزیت استفاده از قفل باشگاهی

برخورداری باشگاه از تجهیزات مدرن و فضای بهداشتی و زیبا مهم است؛ اما باید امنیت لوازم شخصی ورزشکاران نیز در نظر گرفته شود. اگر شما مدیریت یک باشگاه معتبر از جمله باشگاه بدنسازی، استخر و یا مجموعه ورزشی را بر عهده دارید، بسیار مهم است با هدف افزایش ایمنی و جلب رضایت مشتریان خود، برای کمدهای باشگاه خود از قفل های مناسب نیز استفاده کنید. برای آشنایی با انواع قفل باشگاهی و مزیت استفاده از قفل های باشگاهی هوشمند، در ادامه با ما همراه باشید.

قفل کمد باشگاهی به کدام دسته از قفل ها گفته می شود؟

قفل کمد باشگاهی، به نوعی از قفل های مناسب برای استفاده در باشگاه ها گفته می شود که معمولا از آن ها در کمدهای باشگاه های ورزشی و یا استخرها استفاده می گردد.

با توجه به ویژگی هایی که قفل های باشگاهی از آن برخوردار هستند، امروزه کمتر دیده می شود که مدیریت یک باشگاه از قفل های سنتی استفاده کند.

قفل های باشگاهی دارای باتری هستند و از سیستم هشداردهی اتمام باتری نیز پشتیبانی می‌ کنند. می توان برای اجرای قفل باشگاهی به تناسب زمینه مورد استفاده، از نمونه‌ هایی که با مچ بند، کارت، دستبند و ... برای باز و بسته شدن قفل استفاده می شود، انتخاب کرد. اینگونه کاربران با استفاده از مچ بند و یا کارت خود، به راحتی قادر به باز و بسته کردن درب کمدشان خواهند بود.

انواع قفل کمد باشگاهی شامل موارد زیر می باشند:

  • قفل کمد هوشمند باشگاهی
  • قفل کمد استخری
  • قفل اثرانگشتی باشگاهی
  • قفل کمد کارتی
  • قفل برقی کمد باشگاه
  • قفل دستبندی کمد باشگاه
  • قفل روستیک
  • و ...

2

مزیت استفاده از قفل باشگاهی چیست؟

بهتر است در باشگاه ها و سالن های بدنسازی، از قفل های باشگاهی استفاده شود. استفاده از قفل های هوشمند باشگاهی در باشگاه های ورزشی، منجر به جلب اعتماد ورزشکاران می شود.

البته مزیت استفاده از قفل هوشمند باشگاهی به تبدیل ورزشکاران به عضو ثابت باشگاه، خلاصه نمی شود. در ادامه به مهم ترین مزایای استفاده از قفل هوشمند باشگاهی اشاره کرده‌ ایم.

مدیریت و کنترل آسان ورود و خروج‌ ورزشکاران

مدیریت ورود و خروج ورزشکاران در یک باشگاه ورزشی، فرآیندی پیچیده و سخت است و به چندین نیروی انسانی نیاز دارد. قطعا تمامی افراد به دنبال سهولت بخشیدن به فرآیند مدیریت باشگاه هستند.

خوشبختانه یکی از مزیت‌هایی که قفل باشگاهی به همراه دارد، آسان کردن فرآیند مدیریت و کنترل ورودها و خروج‌ ها به باشگاه می باشد. به طوری که با استفاده از قفل های باشگاهی هوشمند، نیازی به بررسی تک به تک ورزشکاران توسط نیروی انسانی و ارائه کلیدهای فیزیکی به آن‌ ها نیست.

کاربران به راحتی با استفاده از قفل های هوشمند می توانند به کمدهای خود دسترسی داشته باشند. ضمن اینکه مدیران نیز با در اختیار داشتن نرم افزار، قادر خواهند بود به یک ورزشکار دسترسی بدهند و یا دسترسی او را لغو کنند.

بهبود امنیت باشگاه

با استفاده از قفل باشگاهی هوشمند، نیازی به استفاده از کلیدهای فیزیکی نیست. این کلیدها به راحتی قابل اشتراک و کپی هستند. در صورتی که وقتی از قفل باشگاهی استفاده شود، قفل‌های هوشمند بر روی کمدهای باشگاه نصب می ‌شوند و با چهره و یا اثر انگشت و یا کارت، دسترسی به آن‌ها ممکن است. بنابراین امکان کپی برداری از این قفل‌ ها بسیار کم است و امنیت بالایی را در باشگاه برای لوازم ورزشکاران فراهم می‌ کنند.

مقرون ‌به‌ صرفه بودن

ممکن است هزینه اجرای قفل باشگاهی به روش سنتی نسبت به قفل های باشگاهی جدید، کمتر باشد، اما معمولا قفل های سنتی دارای هزینه نگهداری بالاتری هستند و دلیل این موضوع این است که قفل‌ های باشگاهی فیزیکی زود به زود خراب می شوند و نیازمند تعمیر می باشند. ضمن اینکه کلید آن ها نیز ممکن است گم شود و این یعنی باید کلید جدید نیز تهیه گردد.

سیستم هوشمند دارای مشکلات این چنینی نیست؛ به طوری که می توان از طریق نرم افزار این سیستم را مدیریت نمود و دسترسی ها را اضافه نمود و یا دسترسی ورزشکاران را لغو کرد.

نصب آسان

نصب قفل های باشگاهی هوشمند ساده است و به راحتی بر روی درب های کمدهای باشگاه قابل اجرا است. اگر کمدهای باشگاه شما دارای قفل های قدیمی هستند، نیازی به نگرانی نیست و به راحتی می توان این قفل ها را جایگزین قفل های قدیمی نمود.

امکان کنترل از راه دور

برخی از نمونه های قفل های هوشمند باشگاهی دارای کنترل از راه دور می باشند. به صورتی که از طریق وای فای به سیستم مدیریتی متصل می شوند و اینگونه اعضای یک مجموعه ورزشی، می‌ توانند از راه دور آن را کنترل کنند. اینگونه می توان حتی دسترسی ها را هنگامی که در باشگاه حضور ندارید نیز مدیریت نمایید.

در نهایت باید اشاره کنیم که با استفاده از قفل های هوشمند، مدیران باشگاه‌ ها می توانند باشگاه ورزشی خود را راحت تر مدیریت کنند. به گونه ای که باشگاه با امنیت بالا و با کمترین هزینه قابل اداره خواهد بود.

3

قیمت قفل استخری

قفل های استخری و یا مچ بندهای باشگاه که تحت عنوان مچ بند استخری و یا مچ بند ورزشی نیز از آن ها یاد می شود، یک جایگزین مناسب برای انواع کلیدهای سنتی و قدیمی هستند که در باشگاه ها استفاده می شدند.

با توجه به اینکه استفاده از قفل کمد استخری ساده است و کاربری بسیار راحتی را دارد، به همین دلیل امروزه با استقبال بالایی نیز همراه بوده است. به طوری که ورزشکاران برای عبور از گیت ورود و خروج، باز کردن درب کمد باشگاه و ... کافی است که مچ بندی که در اختیار آن ها قرار داده شده است را با قسمتی از این سیستم امنیتی که  بر روی درب و یا گیت وجود دارد، مماس کنند.

قفل های استخری بر اساس مدل و کیفیت ساخت، دارای انواع مختلفی هستند و متناسب با نوع، برند، متریال مورد استفاده در تولید آن ها، دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند.

راماتیم یکی از بزرگ ترین مجموعه های ارائه دهنده قفل باشگاهی است و انواع قفل های باشگاهی مناسب برای باشگاه های بدنسازی، استخرها و ... را عرضه می کند. برای استعلام قیمت قفل باشگاهی راماتیم می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها