معرفی سایت گیمو گیفت برای خرید سی پی کالاف دیوتی

برای کسب اسلحه ها و اپراتورها و در نهایت رشد بازی لازم است که سی پی کالاف دیوتی خریداری کنید. سی پی در واقع واحد پول این بازی به شمار می رود.

معرفی سایت گیمو گیفت برای خرید سی پی کالاف دیوتی

در این مطلب می خواهیم به شما علت و اهمیت خرید سی پی کالاف دیوتی از گیمو گیفت را شرح دهیم، بنابراین تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنید، همچنین با دلایل و مزایای خرید سی پی آشنا شوید.

چرا باید سی پی کالاف دیوتی بخریم؟

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، برای بدست آوردن آیتم های درون بازی، پیشرفت و همچنین دستیابی به انواع اسلحه ها لازم است که ارز درون بازی را داشته باشید که نام آن سی پی است. با خرید سی پی کالاف امکان کسب آیتم های جذاب در بازی وجود دارد.

 گیمو گیفت در سریع ترین زمان و امن ترین روش ممکن انواع بسته های سی پی کالاف دیوتی با حجم های مختلف را برای شما انجام دهد. کافیست یکبار از این سایت خریداری کنید تا مشتری همیشگی گیمو گیفت شوید.

گیمرهای کالاف از طریق این ارز قادر به دریافت انواع لباس، اسلحه ها و بتل پس هستند؛ البته در ابتدا خود بازی کالاف مقداری سی پی به شما به صورت رایگان می دهد اما در ادامه برای بدست آوردن آیتم های درون بازی شما باید به خرید سی پی کالاف دیوتی بپردازید.

می شود گفت برای تجربه بهتر و جذاب تر بازی کالاف لازم است تا خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید.

امروز در این مقاله می خواهیم به شما دلایلی که باید خرید سی پی کالاف دیوتی را بخرید توضیح دهیم، ادامه مطلب را از دست ندهید.

2

معرفی 5 دلیل برای اینکه باید سی پی کالاف دیوتی بخریم!

از آنجایی که ممکن است بازی کالاف دیوتی بعد از مدتی برای گیرها کسل کننده شود، سازندگان بازی با در نظر گرفتن جوایز سعی بر این دارند که بازی را از یکنواختی دربیاورند در همین راستا گیمرها با انجام بازی های آنلاین جوایزی را دریافت می کنند.

البته این بازی نیز از قالب بتل پس در دسترس می باشد و بازیکنان می توانند بعد از مدتی آیتم های بتل پس را دریافت کنند. شایان به ذکر است که این آیتم ها در تعداد محدودی در اخیتار گیمرها قرار می گیرد و برای آزاد سازی نسخه پریمیوم بتل‌پس لازم است که خرید CP کالاف دیوتی را انجام دهید.

مهم است بدانید که پلیرهای کالاف دیوتی که در بازی حرفه ای هستند، ترجیح می دهند بازی را با آیتم های جذاب و زینتی انجام دهند از همین روی با خرید CP کالاف دیوتی آیتم های درون بازی که از تنوع بالایی برخوردار هستند، را خریداری می کنند.  در نهایت این سی پی ها موجب پیشرفت پلیر در بازی و جلو زدن از رقبای فرد می شود.

همچنین برای داشتن ظاهری جذاب و خاص در بازی می توانید انواع لباس ها، پوسته ها، اسلحه ها را خریداری کنید. این ظاهر متفاوت با سایر پلیرها ثابت می کند شما چقدر حرفه ای هستید! در ادامه نیز با مزایای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم.

1.دسترسی به جوایز بتل‌پس‌های بازی call of duty mobile به صورت نا محدود

در ابتدا شما را با معنی بتل پس آشنا می کنیم. به مجموعه ای از جوایز که برای بازیکنان یک بازی در یک زمان مشخص تقدیم می شود، بتل پس گفته می شود.   در بتل‌پس‌ها جوایز بسیاری مانند اسکین‌های مختلف، انواع اسلحه‌ها، گجت‌های کاربردی و انواع اپراتورها وجود دارد.

در واقع پلیرها با بدست آوردن امتیاز در بازی قادر به دریافت جوایز مختلف بتل پس هستند. اما لازم به ذکر است که تنها بازیکنانی که بتل پس را خریداری کرده اند می توانند از آیتم های جذاب و کم یاب بازی بهره مند شوند.

از همین جهت گیمرها برای اینکه آیتم های جذاب بتل پس را دریافت کنند اقدام به خرید سی پی می کنند. نکته ی جذاب خرید بتل پس این است که شما تنها با خرید یک بتل پس می توانید تعداد نامحدودی از جوایز بتل پس را دریافت کنید.

2.دسترسی به اپراتور قدرتمند

با خرید سی پی امکان دسترسی به اپراتورهای متنوع بازی وجود دارد. همانطور که می دانید هر کارکتر در کالاف دیوتی دارای ظاهر مخصوص به خود است و شما برای داشتن یک ظاهر متفاوت باید CP بخرید.

گیمرهای حرفه ای برای اینکه ظاهر متفاوت تری در بازی داشته باشند از این اپراتورها استفاده می کنند همچنین اپراتورها مهارت ها و قابلیت های مختلفی دارند. به این صورت که ممکن است اپراتوری صدای خاص و دارای انیمیشنی باشد که بازی را جذاب تر می کند.

3.امکان تهیه باندل‌های جذاب با خرید cp call of duty mobile

انواع تجهیزات کالاف دیوتی را می توانید از طریق باندل دریافت کنید، این باندل ها شامل اپراتور، گجت و پول سی‌پی و اسلحه هستند، تمامی گیمرها قادر به خریداری این باندل ها هستند اما از آنجایی که برخی از این باندل ها قیمت بالایی دارند، پلیرها باید سی پی کالاف دیوتی را بخرند.

4.دسترسی به اسلحه های بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از دلایلی که فرد را راغب به خرید سی پی می کند، داشتن اسلحه ها متنوع بازی است. البته چند مورد اسلحه در بازی وجود دارد که فرد می تواند آنرا استفاده کند اما برای داشتن بهترین اسلحه های بازی، لازم است بتل‌پس بازی را خریداری کرده باشید. شما با خریداری سی پی کالاف می توانید اسلحه و تفنگ های پر قدرت را آزاد کنید و در برابر دشمنان خود از مزیت های آن ها بهره مند شوید.

برای داشتن یک اسلحه پر قدرت و مجهز در ابتدا باید سی پی خریداری کنید تا شاهد شخصی سازی ظاهری اسلحه خود در بازی باشید. همانطور که می دانید کالاف یک بازی در سبک شوتر است، از همین جهت داشتن تفنگ و اسلحه مناسب در بازی بسیار حائز اهمیت است.

5.دریافت XP بیشتر و افزایش رنک سریع‌تر

با خرید سی پی و کسب آیتم ها اسلحه ها قدرتمند در کالاف دیوتی، شما می توانید به سرعت دشمنان خود را از بین ببرید. در نتیجه شما XP بیشتری از بازی دریافت می کنید و افزایش رتبه پر سرعتی خواهید داشت.

از آنجایی که گیمرهای حرفه ای می خواهند به سرعت به سطح بالایی برسند برای میان بر از خرید سی پی کالاف دیوتی استفاده می کنند تا در رقابت های بازی پیروز شوند.

خرید سی پی کالاف از گیمو گیفت

همانگونه از ابتدای مطلب بیان کردیم، گیمرها و مخصوصا پلیرهای حرفه ای کالاف دیوتی موبایل برای بدست آوردن آیتم ها، اسلحه ها و اپراتورهای بازی که موجب جذاب تر شدن آن می شود، اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل می کنند، حال میخواهید بدانید از کدام سایت سی پی بخرید؟

پیشنهاد ما به شما فروشگاه گیمو گیفت است که با داشتن نماد اعتماد و سابقه ی درخشان در سریع ترین زمان انواع بسته های سی پی را برای شما انجام می دهند، همچنین می توانید با پشتیبان صبور و دلسوز این فروشگاه برای پیگیری سفارش ارتباط برقرار کنید.

https://gamogift.com/call-of-duty-mobile-cp/

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها