نوروز در جنگل‌های آمازون باشید

رفتن به یک سفر خاص و ویژه، آرزوی هر فردی در زندگی است. تجربه‌ای که می‌توان از یک سفر به دست آورد. شاید شما هم موافق باشید سفر به طبیعت یکی از انواع سفرهای خاص است که نباید فرصت رفتن به آن را از دست بدهید.

نوروز در جنگل‌های آمازون باشید

حال تصور کنید در بکرترین طبیعت جهان یعنی جنگل آمازون این سفر را شروع کنید. دالاهو به عنوان بزرگترین شرکت طبیعت گردی ایران یک سفر منحصر بفرد به نام تور برزیل در نوروز 1403 برای شما تدارک دیده است. در این مطلب با این شرکت و سفر بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

برزیل کجاست؟

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت این کشور «برازیلیا» است و زبان رسمی آن پرتغالی می‌باشد؛ هر چند امروزه بسیاری از افراد به زبان انگلیسی نیز در این کشور صحبت می‌کنند. این کشور در کرانه اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از سمت دیگر با بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی هم مرز است.

در برزیل انتخاب مذهب آزاد است؛ اما مذهب کاتولیک به‌عنوان مذهب اصلی مردم برزیل شناخته می‌شود. مذاهب دیگر همچون پروتستان، یهود، بودا، شینتو و اسلام نیز بخش دیگری از مذاهب این کشور را تشکیل می‌دهند.

پرواز به برزیل چگونه انجام می‌شود؟

پرواز به این کشور به شکل مستقیم نیست و در ابتدا باید مسافران به کشوری سفر کنند که پرواز مستقیم به برزیل را دارد. به طور معمول مسیر تهران تا ریو با یک توقف در فرودگاه‌های دبی، استانبول، دوحه و یا فرانکفورت انجام می‌شود. خطوط پروازی که به سمت برزیل پرواز دارند امارات، ترکیش، قطر، و آلمان هستند که شما می‌توانید با پروازهای این خطوط، خود را به این سرزمین شگفت‌انگیز برسانید.

 

شما می‌توانید با انتخاب تور برزیل یک تیر را با چند نشان بزنید. دیدن سواحل بسیار معروف و جذاب برزیل، قدم‌زدن در جنگل آمازون، تجربه رقص و موسیقی در خیابان و دیدن فرهنگ جذاب مردم برزیل از نزدیک، می‌تواند برای هر گردشگری بسیار جذاب باشد. در سفر به برزیل شما بسیاری از تفریحات را می‌توانید تنها در یک مکان خاص تجربه کنید و این نکته برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد. سفر به برزیل یک سفر جادویی است که تجربه‌های جدید و عمیقی به شما می‌دهد و می‌تواند باعث شود باز هم بخواهید به این کشور سرشار از رنگ و موسیقی سفر کنید.

 

جاذبه‌های تور برزیل چیست؟

جاذبه‌های این کشور آن‌قدر فراوان‌اند که شاید سفر ۱۲ روزه شما  در این تور خارجی کفاف دیدن همه این جاذبه‌ها را ندهد. در تور برزیل دالاهو سعی شده است جاذبه‌های مهم و بسیار جذاب برزیل دیده شود. دیدن جاذبه‌های سائوپائولو همچون بافت قدیمی، بازار سنتی و محله گرافیتی بخشی از آغاز سفر هستند. رفتن به دیدار آمازون، آشنایی با اقوام بومی و بدوی این منطقه و شنا با دلفین‌های صورتی بخش دیگری از جاذبه‌های سفر به برزیل می‌باشند. دیدن لوکیشن فیلم «جنگل» در قلب آمازون، آشنایی با زندگی بردگان و نحوه استخراج لاتکس نیز می‌تواند برایتان بسیار جذاب و دیدنی باشد. دیدن آبشارهای ایگواسو در مرز آرژانتین و برزیل، و گشت‌های اختیاری مانند قایق‌سواری در زیر آبشار و یا هلیکوپتر سواری بر بالای آن، از دیگر تجربه‌های تکرارنشدنی‌اند. تماشای مجسمه مسیح، معروف‌ترین نماد این کشور بر فراز کوه «کرکوادو» و بالارفتن از کوه زیبای کله‌قندی با تله‌کابین از دیگر فعالیت‌هایی هستند که در ریودوژانیرو برزیل تجربه خواهید کرد.

2

هزینه‌های جانبی در تور به برزیل

شما در طول سفر نیاز خواهید داشت در برخی موارد که تور هزینه آنها را تقبل نکرده، هزینه‌هایی را بپردازید. برای خوردن غذا در رستوران‌های نه‌چندان گران چیزی در حدود ۶ دلار و در رستوران‌هایی با درجه بالاتر در حدود ۱۵ دلار باید بپردازید. برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از غذاهای مک‌دونالد نیز استفاده کنید که چیزی در حدود ۷ دلار خرج روی دست شما خواهند گذاشت. یک بطری کوچک آب کمتر از یک دلار هزینه دارد که در سفر به آن بسیار نیاز خواهید داشت.

هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل شاید چندان به کارتان نیاید؛ زیرا شما توسط تور هدایت می‌شوید. به‌صورت کلی وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی محلی حدود یک دلار هزینه دارند و قیمت تاکسی‌ها از یک دلار آغاز می‌شود و هر مایل نزدیک به ۲ دلار افزایش می‌یابد.

3

نکاتی که باید قبل از سفر با تور برزیل بدانید

- زبان اصلی کشور برزیل پرتغالی است و بهتر است چند جمله کلیدی از زبان این مردم را به یاد داشته باشید؛ زیرا زبان انگلیسی جز در شهرهای توریستی مانند ریو و سائوپائولو چندان کاربردی ندارد.

- بهتر است وسیله‌های باارزش خود را در حین سفر با تور برزیل در معرض دید قرار ندهید، حتی مراقب دوربین عکاسی خود باشید.

- اگر قصد رفتن به جنگل‌های آمازون را دارید به‌هیچ‌عنوان این کار را بدون داشتن راهنما انجام ندهید.

- در هنگام خرید غذاهای خیابانی حتماً دقت کنید، به‌خصوص اگر می‌خواهید غذای دریایی مصرف کنید. بهتر است به سراغ غذاها و نوشیدنی‌های ارزان‌قیمت نروید.

- با اینکه مردم برزیل افرادی بسیار صمیمی هستند؛ اما برای دوست‌شدن با این افراد چندان عجله نکنید.

- مردم برزیل افرادی بسیار صبور هستند و در کارهای خود به‌هیچ‌عنوان عجله نمی‌کنند پس در حین انجام کارها آرامش خود را حفظ کنید.

- برزیل کشوری با آب‌وهوای مختلف است؛ بنابراین لباس و کفش مناسب را برای رفتن به هر منطقه به همراه داشته باشید.

 

برای انتخاب این سفر می‌توانید به وب سایت دالاهو به آدرس dalahoo.com سر بزنید و با صدها سفر ویژه دیگر در زمینه تورهای خارجی و داخلی آشنا شوید و یا با مشاوران آن‌ها به شماره 02141663000 تماس بگیرید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    کسی که استطاعت این سفر را دارد اول باید حجش را رفته باشد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها