پلیس راهور: تا امروز خودروی دست دوم وارد کشور نشده، پول نپردازید

رئیس پلیس راهور فراجا سردار سیدکمال هادیان‌فر در خصوص ترفند کلاهبرداران مجازی مبنی بر فروش خودرو‌های دست دوم خارجی هشدار داد و گفت: تا امروز حتی یک خودروی دست دوم وارد کشور نشده است.

پلیس راهور: تا امروز خودروی دست دوم وارد کشور نشده، پول نپردازید

 رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: هنوز آیین نامه اجرایی در خصوص خودرو‌های دست دوم خارجی در دولت محترم نهایی نشده است؛ اگرچه جلسات زیادی گذاشته شده، ولی هنوز موارد نهایی نشده و با توجه به آنکه آیین نامه نهایی نیست حجم موتور، شرایط قیمت و عوارض گمرکی مشخص نشده است؛ حتی در خصوص منشأ ارز که باید خارجی باشد و در دستورالعمل مشخص شده نیز ابلاغی صورت نگرفته است.

وی افزود۰: دوستان گزارشاتی ارائه دادند مبنی بر اینکه در فضای مجازی همچون اینستاگرام و تلگرام برخی افراد قصد سوء استفاده داشته و با کلاهبرداری پیش فروش می‌کنند؛ مثلاً فیلمی را در امارات می‌گیرند که قیمت این ماشین اینقدر است۰؛ اگر این ماشین را می‌خواهید به فلان جا مراجعه کنید و آن‌قدر دلار یا ریال بدهید.

سردار هادیان فر به شهروندان توصیه کرد: این اقدامات را انجام ندهند چرا که هنوز دستورالعمل اجرایی صادر نشده و هیچ کدام اجازه واردات ندارند و باید گفت تا امروز حتی یک دستگاه خودروی دست دوم نیز وارد کشور نشده است.

رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید خودرو باید هوشیارتر عمل کرده و تا از طریق دولت یا پلیس راهور به صورت رسمی در این خصوص صحبت نشده و موانع برطرف نشده است به کسی پول پرداخت نکنند تا فردا دچار مشکل نشوند.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    درود بر سردار هادیانفر که در کنار مردم و برای مردم بدون هراس از مافیای هفت سر خودرویی هر آنچه که بنفع آحاد مردم است را علنی میگوید.

  • ناشناس
    0

    تذکر چاپیدن قهرمانانه رو دادن. جدی بگیرید!

  • ناشناس
    0

    اره،تو گفتی و ما باور کردیم.به قول شاعر: دروغست گفتار تو سر به سر / سخن گفتن کژ نباشد هنر!

  • ناشناس
    0

    دولت،فقط داره حرف درمانی می کند،چون ارزی ندارد،که خودرو وارد کند،الکی گیر داده به استاندارد ،آیین‌نامه و ....در صورتیکه بدترین خودروی خارجی از بهترین خودروی داخلی استانداردتر است و بهتر،حالا یک سال هم مردم را با آیین‌نامه سرکار میذارند،بعد بانک مرکزی ،بعد محیط زیست،بعد پلیس،بعد گمرک و.....شما مردم را چه فرض کرده اید؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها