جزئیات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

نحوه تکمیل وجه متقاضیان خودروی بستیون T77 اعلام شد.

جزئیات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد

برند BMCARS از زیر مجموعه های گروه بهمن در بخشنامه اخیر خود اعلام کرده که متقاضیان دارای شرایط می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲ آذر تا ساعت ۲۴:۰۰ روز ششم دی ماه ۱۴۰۲ نسبت به واریز وجه اقدام کنند. 

بر همین اساس قیمت بستیون  T77، یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در رنگ‌های مشکی، سفید و نقره‌ای اعلام شده است.مدل‌های خودرو در این نوبت فروش ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود که هفته سوم بهمن ۱۴۰۲ تحویل مشتریان می‌شود.
 

تکمیل فرآیند ثبت‌نام و واریز وجه متقاضیان صرفا از طریق ادرس https://bahman.iranecar.com/bmcars/ امکان پذیر است که از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بستیون  T77

بستیون (Bestune) نام یکی از زیر مجموعه های گروه خودرو سازی چینی FAW است که وظیفه اش تولید خودرو های لوکس با  قیمت های منطقی است. نام قبلی بستیون، بسترن بوده که مدل هایی نظیر B30 و یا B50 نیز توسط بهمن موتور در داخل ایران مونتاژ می شد. اما در سال ۲۰۱۸ میلادی کمپانی فاو تصمیم گرفت نام بسترن را به بستیون تغییر دهد و هدفش را بر مبنای تولید خودرو های جوان پسند تر بگذارد. 

جزییات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد (+قیمت و عکس خودرو)

جزییات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد (+قیمت و عکس خودرو)

بستیون T77 یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز به سیستم پاشش سوخت مستقیم را در زیر کاپوت خود جای داده است. این پیشرانه می تواند نهایت قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور نهایی ۲۵۸ نیوتن متر را از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه تر (WDCT) به چرخ های جلو منتقل می کند.

سیستم تعلیق استفاده شده در محور جلو تی ۷۷ از نوع مک فرسون و در محور عقب از نوع میله پیچشی است که سواری قابل قبولی را برای سرنشینان فراهم می کند. این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷.۱ لیتر است که با توجه به وزن و ابعاد این خودرو، عدد قابل قبولی به نظر می رسد.

جدول فروش به شرح زیر است

جزییات فروش خودروی بستیون T77 اعلام شد (+قیمت و عکس خودرو)

 
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها