بهترین وبسایت‌های عمده فروشی ایران و جهان در سال 2024

عمده فروشی آنلاین، همان سیستم فروش B2B است که در بستر آنلاین اتفاق می‌افتد. سیستم آنلاین فروش عمده به عمده فروشان، تولیدی‌ها و همچنین کارخانجات این امکان را می‌دهد که محصولات خود را در وبسایت عمده فروشی معرفی و مستقیم و بدون واسطه با خریداران عمده معامله کنند.

بهترین وبسایت‌های عمده فروشی ایران و جهان در سال 2024

و حالا با استفاده روزافزون از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و آشنایی کسب و کارها با روش‌های فروش و بازاریابی آنلاین، شاهد فعالیت حداکثری سیستم فروش B2B در بستر آنلاین هستیم.

در این مقاله قصد داریم بهترین سایت‌های عمده فروشی ایران و جهان را به شما معرفی کنیم تا شما نیز همانند هزاران کسب و کار دیگربتوانید از بستر آنلاین برای معرفی محصولات خود به خریداران عمده استفاده کنید.

1.علی‌بابا  Alibaba

علی‌بابا یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های عمده‌فروشی آنلاین در سطح بین‌المللی است که فعالیت اصلی خود را از کشور چین آغاز کرده‌ است و اینک یکی از بزرگترین سایت‌های فروش B2B و B2C محسوب می‌شود.

2

یکی از ویژگی‌های قابل‌ توجه این وب‌سایت عمده‌ فروشی در نحوه ثبت نام تولیدکنندگان عمده از کشورهای مختلف است. به این ترتیب که کلیه تولیدکنندگان عمده برای ثبت‌نام در این وب‌سایت و پخش عمده کالا هیچ‌ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند. همچنین این وبسایت دارای سه فروشگاه آنلاین است که عبارتند از:

Tmall.com

Taobao.com

Aliexpress.com

2.آمازون  AMAZON

شرکت آمریکایی آمازون، در سال 1995 میلادی در شهر سیاتل آمریکا توسط جف بزوس تاسیس شد. این شرکت با فروش انواع کتاب و فیلم به صورت سی دی، بسته‌های نرم افزاری و نظیر آن شروع به کار کرد و سپس با توسعه شرکت اقدام به فروش محصولات دیگر مانند لوازم خانگی، پوشاک، تجهیزات الکترونیکی و... نمود.

می‌توان گفت آمازون یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های تجارت الکترونیک در جهان است که به سرعت به یک اکوسیستم گسترده از خدمات و محصولات متنوع تبدیل شد.

همچنین از آنجا که آمازون شریک تجاری بزرگترین برندهای دنیاست، می‌توانید هر محصولی که قرار است در آینده روانه بازار شود را زودتر مشاهده و از این سایت سفارش دهید. این شرکت بین المللی دارای نمایندگان فروش متعدد در تمام دنیا است و ارسال کالاها به سرعت انجام می‌شود.

در هر حال آمازون به عنوان یک شرکت تجارت الکترونیک گسترده، علاوه بر خرده فروشی، فعالیت‌های عمده فروشی (B2B)  نیز  انجام می‌دهد. آمازون به کسب‌وکارها و فروشندگان عمده این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را به صورت عمده به خریداران و کسب‌وکارها عرضه کنند. در واقع این پلتفرم فضایی گسترده برای معاملات B2B فراهم کرده و به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا به راحتی با همکاران تجاری خود تعامل کنند و محصولات را به صورت عمده خریداری کنند.

3.گلوبال‌سورسز (GlobalSources)

شرکت گلوبال‌سورس یکی از پلتفرم‌های عمده فروشی بین‌المللی است که در زمینه تجارت بین‌الملل و ارتباط تولیدکنندگان با خرده فروشان جهانی فعالیت دارد.

3

این شرکت چینی با بیش از ۴۰ سال سابقه درخشان، به عنوان یک منبع اصلی برای پیدا کردن تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان در بازار جهانی شناخته می‌شود.

4.عمدباکس (omdbox.com)

عمدباکس (omdbox) پلتفرم ایرانی است که به عنوان بزرگترین مرجع عمده فروشان کشور، بستر امنی را جهت دسترسی سریع خریدارن عمده به محصولات عمده و کسب سود بیشتر برای آنها، فراهم نموده است.

همچنین تولیدی‌ها و عمده‌فروشان سطح کشور در هر صنفی که فعالیت می‌کنند، برای تبلیغات و بازاریابی کسب و کار خود می‌توانند از بستر فروش عمده عمدباکس به صورت آنلاین استفاده کنند. عمدباکس این امکان را فراهم کرده تا کسب‌و‌کارها در پلتفرم عمدباکس ثبت نام و محصولات خود را معرفی کنند.

4

مزایای عضویت در عمدباکس

· حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم از عمده فروشان

دلالان و واسطه‌های میان عمده فروشان و خریدارن عمده سبب بالا رفتن قیمت‌ها و سود کمتر خریداران خواهد شد، اما با عضویت در عمدباکس به عنوان خریدار، مستقیم با تولیدی‌ها و عمده فروشان ارتباط برقرار کرده و خرید خود را با قیمت مناسب انجام می‌دهید.

  • معاملات عمده سریع و بی دردسر

در عمدباکس تولیدی‌ها و فروشندگان عمده محصولات خود را معرفی می‌کنند و خریداران به راحتی می‌توانند محصولات را بررسی و در صورت نیاز، مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنند و اینجاست که بدون دردسر و خیلی سریع خرید و فروش عمده صورت می‌گیرد.

همچنین خریدارن در صورتیکه محصول مورد نظر خود را در سایت پیدا نکنند، می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خرید خود در عمدباکس اقدام نموده و بدین ترتیب فروشندگان با دیدن درخواست خریدار و داشتن محصول مورد نیاز خریدار عمده، با وی تماس خواهند گرفت.

·  تبلیغ عمده‌فروشان در سایت و کانال تلگرام عمدباکس

آگهی‌های درج شده توسط تولیدی‌ها و عمده فروشان، هم در وبسایت عمدباکس به نشانی omdbox.com  و هم در کانال تلگرام عمدباکس منتشر می‌شود. بدین ترتیب خریداران زیادی محصولات عمده را مشاهده خواهند کرد.

 

·پشتیبانی قوی

پشتیبانی عمدباکس از ۳ طریق انجام می‌شود.

  • ارسال تیکت در وبسایت
  • پیام به تلگرام پشتیبانی
  • تماس با شماره ۰۲۱۶۷۴۹۸۴۹۸

·خرید و فروش عمده محصولات متنوع

 عمدباکس بیش از 600 دسته بندی دارد در سایت خود دارد که تنوع بالایی از محصولات، از مواد غذایی، لوازم خانه و آشپزخانه تا لوازم و تجهیزات صنعتی، کشاورزی و دامپروری را در خود جای داده است.

·راهنمای کامل معاملات عمده

عمدباکس (omdbox) در حال تبدیل‌شدن به مرجع کاملی از تولیدکنندگان و فروشندگان عمده در ایران است. در واقع، می‌توان سایت عمدباکس را به‌عنوان یک بازار عمده آنلاین برشمرد که مزایای زیادی هم برای عمده فروشان و هم برای خریداران عمده دارد. عمدباکس با قراردادن راهنمای تفکیک شده در سایت برای هر دوی این قشر، به آنها کمک میکند تا خیلی سریع به اهداف خود دست یافته و خیلی حرفه‌ای به معامله بپردازند.

 

راهنمای سایت عمدباکس شامل 5 بخش است که عبارتند از:

  1. پشتیبانی
  2. حساب کاربری
  3. کاربری ویژه
  4. راهنمای خریداران
  5. راهنمای فروشندگان

نحوه استفاده از خدمات عمدباکس در هریک از این بخش‌ها به طور کامل برای کاربران وبسایت، توضیح داده شده است.

عمدباکس علاوه بر معرفی عمده فروشان و تولیدکنندگان اصناف گوناگون من جمله مد و پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، خرازی و خیاطی، اسباب بازی و سرگرمی، کیف و کفش و کالای خواب و حمام و... در وبسایت خود، در کانال تلگرام عمده فروشی خود نیز از عمده فروشان اصناف مختلف حمایت کرده و به تبلیغ کسب و کار آنها می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عمدباکس و نحوه خدمات دهی این بستر آنلاین معاملات عمده، روی لینک https://omdbox.com/about-us/ کلیک کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها