وزیر کار: ضریب های پشتیبانی صندوق های بازنشستگی رو به فروپاشی است

وزیر کار گفت: الان تمام صندوق‌های ما ضریب‌های پشتیبانی آن‌ها رو به فروپاشی است.

وزیر کار: ضریب های پشتیبانی صندوق های بازنشستگی رو به فروپاشی است

صولت مرتضوی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق(ع) گفت: اساسا صندوقی پایدار است که نسبت ضریب پشتیبانی آن حداقل شش و نیم تا هفت باشد.

وی افزود: میگویند از همین کسوراتی که دریافت می کنید پرداخت کنید، اگر اینگونه باشد که ما از خدا می خواهیم. الان تمام صندوق‌های ما ضریب‌های پشتیبانی آن‌ها رو به فروپاشی است. 

وزیر کار در ادامه گفت: ما بعضی از صندوق هایمان صندوق بسته است، صندوق فولاد و صندوق‌ بازنشستگی کشوری ما نزدیک به بسته است. 

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اگر کارمندان هم برایشان صندوق ایجارد شود نمیتوانند کارمندان حقوقشان را از این صندوق ها بدهند . بخاطر همین دولت از منابع خودش حقوق کارمندانش را میدهد .
    وقتی که کارشناسان و مسئولین این صندوق ها با ندانم کاری مشکل برای بازنشستگان بوجود میاورند خود دولت که به همین مسئولین و کارشناسان را نظارت و حقوق شان را پرداخت کرده موظف است که حقوق این بازنشستگان را ( به دلیل اهمال در نظرت و برنامه ریزی صحیح ) بپردازد .
    این بازنشستگان در ادارات به قوانین و مقررات کشور احترام گذاشته و برای دولت های مختلف سی سال کار کرده اند اشتباه روسای قبلی را نباید بازنشستگان بدهند .
    میانگین حقوق بازنشستگان کشوری 11 میلیون و تامین اجتماعی 10 میلیون است واقعا نمیشود با این حقوق ها زندگی کرد .
    همچنانکه دولت از منابع خودش برای فرزند آوری و ساخت مسکن و .... دارد هزینه های گزاف انجام میدهند باید حقوق بازنشستگان را نیز از منابع خودش بدهند . چون باعث و بانی خود دولت های قبلی بوده اند همانطور که وضعیت فرزند آوری و مسکن نیز دلیلش عدم برنامه ریزی صحیح دولت های قبلی بوده است .

  • ناشناس
    0

    هر کس ب تٱمین اجتماعی مراجعه کند ب راحتی متوجه اضافی کارمندها می شود که همه در حال استراحت هستن شاید پنجاه درصد آنها اضافه هستن وهزینه اش از جیب مردم وصندوق است

  • ناشناس
    0

    کارمندها چرت می زنن کارگزاری گرفته اند یعنی چند برابر هزینه چرا بهره وری در تٱمین اجتماعی نیست

  • ناشناس
    0

    یعنی این مسئولین پفکی یه بار هم که شده خبر امیدوارکننده به مردم نمیدن همش نیست تمام شد رو به اتمام است رو به فروپاشی است پس جنابعالی چه غلطی میکنی پس پولی کع از مردم کم میکنید کجا میره یه مشت دزد وفاسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها