آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه زبان کوییک

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از مقوله‌هایی است که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است. باتوجه ‌به برنامه‌های زندگی و کاری، آلودگی هوا و رفت‌وآمد دشوار، بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره‌های آنلاین شرکت کنند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی موسسه زبان کوییک

مؤسسه تخصصی زبان کوییک مکانی است که کلاسهای گروهی و کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی را بهصورت حضوری و همچنین آنلاین برگزار میکند تا بتواند تمامی انتظارات شما را برآورده سازد.

 

آموزش آنلاین زبان انگلیسی چیست؟

آموزش آنلاین فرایند آموزش دیگران از طریق اینترنت است. درحالی‌که برخی از روش‌ها شامل استفاده از پیام‌های نوشتاری می‌شود، بیشتر آموزش‌های آنلاین از طریق تماس‌های ویدئویی انجام می‌شود. کلاس‌های درس آنلاین می‌توانند به‌صورت کلاس خصوصی زبان انگلیسی و یا به‌صورت کلاس‌های گروهی آنلاین برگزار شوند. آموزش آنلاین زبان انگلیسی کاملاً با تدریس و آموزش به‌صورت حضوری و متفاوت است.

 

مزایای آموزش آنلاین زبان انگلیسی

  • قابلیت دسترسی آسان: آموزش آنلاین انگلیسی فعالیتی مستقل از مکان است. تا زمانی که اتصال اینترنت خوبی داشته باشید، می‌توانید از هر مکانی و در هر زمانی در کلاس درس حاضر شوید. برای کسانی که می‌خواهند در هنگام سفر از خانه یا محل کار خود به برنامه آموزشی خود پایبند باشند، بهترین انتخاب است.
  • برنامه‌ریزی آسان: آموزش آنلاین انگلیسی به شما انعطاف‌پذیری و تسلط بر برنامه کاری و زندگی خود را می‌دهد. برای شرکت در کلاس‌های آنلاین شما نیازی به قراردادن زمانی برای رفت‌وآمد در برنامه خود ندارید. در نتیجه به تعادل بهتر میان آموزش و زندگی شما کمک می‌کند.
  • تنوع در منابع آموزشی: پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین دسترسی به منابع گسترده‌ای از ویدئوها، فایل‌های صوتی، کتاب‌ها و تمرین‌های تعاملی را فراهم می‌کنند که این تنوع به یادگیری متنوع و جذاب کمک می‌کند.
  • انعطاف‌پذیری در برنامه‌ریزی: فرد می‌تواند برنامه زمانی خود را بر اساس سازماندهی شخصی خود، تنظیم کند و از انعطاف در انتخاب زمان‌های آموزش برخوردار باشد.
  • هزینه کمتر: گاهی آموزش زبان انگلیسی آنلاین هزینه کمتری نسبت به کلاس‌های حضوری دارد. همچنین، عدم نیاز به هزینه‌های مرتبط با حمل‌ونقل و اجاره کلاس‌های آموزشی، می‌تواند هزینه را به طور قابل‌توجهی کاهش دهد.
  • تعامل فعال‌تر: بسیاری از پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی آنلاین ابزارهای تعاملی متنوعی ارائه می‌دهند که فرصتی را برای تبادل نظر، مکالمه، و تمرین مهارت‌های زبانی فراهم می‌کنند.
  • بهبود فنّاوری: پیشرفت تکنولوژی باعث بهبود مداوم پلتفرم‌های آموزش زبان انگلیسی شده و امکانات جدیدی اضافه می‌شود که این موضوع به بهترشدن تجربه یادگیری زبان کمک می‌کند.

این مزایا باعث شده که آموزش آنلاین زبان انگلیسی جایگاه محبوبیت بیشتری نسبت به روش‌های سنتی داشته باشد و بسیاری از افراد به دنبال استفاده از این روش‌های نوین برای یادگیری زبان باشند.

آموزش آنلاین زبان انگلیسی در مؤسسه تخصصی زبان کوییک

آموزش آنلاین زبان انگلیسی یکی از خدماتی است که در مؤسسه کوییک برای آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان ایجاد شده است. دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی در مؤسسه تخصصی زبان کوییک به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما صفر تا صد زبان انگلیسی را به طور مجازی بیاموزید. برای آشنایی بیشتر شما در ادامه این محتوا به بررسی و ارائه توضیحات درباره این دوره‌ها می‌پردازیم.

دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مناسب چه افرادی است؟

دوره‌های آنلاین مؤسسه کوییک مانند سایر کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی برای تمامی افرادی که به دنبال صرفه‌جویی در زمان و انرژِی و هزینه هستند، مناسب است. باتوجه‌به شلوغی و ترافیک در شهر تهران شرکت در کلاس‌های مجازی ابزاری مفید به نظر می‌رسد. البته این دوره‌ها فقط مخصوص ساکنان تهران نیست. بلکه شما در هر کجا زندگی می‌کنید شانس شرکت در این دوره‌ها را دارید.

نحوه برگزاری آموزش آنلاین زبان انگلیسی

کلاس‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مؤسسه تخصصی زبان کوییک بر بستر اسکایپ (Skype) برگزار می‌شوند. این نرم‌افزار محیطی بسیار کاربرپسند دارد و درعین‌حال که قابلیت‌ها و امکانات بسیار دارد، کار با آن نیز آسان است.

گفتنی است که کلاس‌های آنلاین ضبط می‌شوند و شما امکان دسترسی مجدد به ویدئو ها را دارید.

 

انواع مختلف دوره‌های آنلاین مؤسسه تخصصی زبان کوییک

دوره‌های آنلاین آموزش زبان انگلیسی به در مؤسسه کوییک به دودسته تقسیم می‌شوند:

کلاس‌های گروهی آموزش آنلاین زبان انگلیسی

کلاس‌های گروهی همان‌طور که از نام آن مشخص است در قالب گروه‌های نهایت ۷ نفره برگزار می‌شود. تعداد زبان‌آموزان دوره‌های آنلاین نسبت به دوره‌های حضوری کمتر است که این مورد یکی از مزیت‌های آن است. از دیگر مزیت‌های دوره‌های گروهی آنلاین کوییک می‌توان به مشاوره فردی و نظرسنجی به‌صورت ماهانه اشاره کرد. توجه داشته باشید که هزینه‌های دوره‌های آنلاین گروهی بسیار کمتر از دوره‌های خصوصی آنلاین است.

کلاس‌های خصوصی آموزش آنلاین زبان انگلیسی

در کلاس‌های خصوصی، همان‌طور که از نام آن پیداست٬ شما تنها زبان‌آموز کلاس خواهید بود. تعیین زمان و روز کلاس ها باتوجه‌به نظر زبان‌آموز انجام می‌شود. روند آموزشی در این دوره‌ها بسیار سریع است چرا که تکیه این دوره‌ها بر نقاط ضعف و قدرت زبان‌آموز می‌باشد. در این دوره‌ها مشاوره فردی در روند یادگیری زبان انگلیسی به‌صورت هفتگی است. اضطراب بسیار کمتر به دلیل عدم حضور زبان‌آموزان دیگر و در نهایت روند کلاس باتوجه‌به نیازهای فردی زبان‌آموز انجام می‌شود.

 

آموزش آنلاین آیلتس، تافل، دولینگو

در مؤسسه تخصصی زبان کوییک شما می‌توانید در دوره‌های آنلاین متفاوت شرکت کنید. برای مثال می‌توانید فقط در کلاس‌های عمومی زبان انگلیسی حاضر شوید و یا اینکه برنامه‌ای منسجم‌تر داشته باشید و به دنبال شرکت در یک آزمون زبان جامع باشید. دوره‌های مختلف زبان انگلیسی در مؤسسه کوییک به شرح زیر است:

کلاس آنلاین زبان انگلیسی عمومی

اگر آشنایی شما با زبان انگلیسی بسیار کم است و یا اینکه می‌خواهید از سطح صفر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، این دوره نقطه شروع حرکت شماست. دوره‌های آنلاین عزبان عمومی کوییک به‌صورت گروهی و خصوصی در مدت ۴ ترم برگزار می‌شوند.

کلاس آنلاین آیلتس

اگر قصد شرکت در آیلتس (IELTS) را داشته باشید، این دوره مناسب شماست. این دوره به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که شما را برای نمره دلخواهتان آماده می‌کند. دوره‌های آنلاین آیلتس نیز هم به‌صورت گروهی و هم به‌صورت خصوصی برگزار می‌شود.

کلاس آنلاین تافل

دوره‌های آنلاین تافل از پرمخاطب‌ترین دوره‌های خصوصی کوییک می‌باشد. طول این دوره نیز به سطح اولیه و روند پیشرفت زبان‌آموز بستگی دارد.

کلاس آنلاین دولینگو

آزمون دولینگو به یکی از محبوب‌ترین آزمون‌های زبان در دنیا تبدیل شده است. بدون شک مؤسسه کوییک از اولین مؤسسه‌های زبان انگلیسی در ایران است که به آموزش زبان‌آموزان برای این آزمون پرداخته است. دوره‌های آنلاین دولینگو مؤسسه کوییک از پرطرف‌دارترین دوره‌های آزمون زبان آنلاین این مؤسسه می‌باشد.

تضمین دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی به‌صورت آنلاین در مؤسسه تخصصی کوییک چه به‌صورت گروهی و چه خصوصی دقیقاً همان کیفیت و تضمین کلاس‌های حضوری را دارد. اگر زبان‌آموز تمام ترم‌ها را شرکت نماید و نتواند پس از گذراندن دوره‌ها، نمرة حداقل ۶٫۵ را در آزمون بین‌المللی آیلتس کسب نماید آن‌گاه تمام امکانات مؤسسه از جمله کلاس‌های رایگان را تا زمان حصول نتیجة مطلوب در اختیار خواهد داشت.

آیا آموزش آنلاین زبان انگلیسی مفید است؟

توجه داشته باشید که اگر کلاسهای آموزش آنلاین زبان انگلیسی اگر به شیوهای صحیح برگزار شوند میتوانند تأثیر بسزایی بر تقویت زبان انگلیسی داشته باشند. همانطور که بسیار از زبانآموزان در دورههای آنلاین آموزش زبان انگلیسی مؤسسه تخصصی زبان کوییک شرکت کردهاند و با پیمودن مسیر آموزشی خود توانستهاند نمرهای بالا در آزمونهای جامع زبان انگلیسی کسب کنند. متفاوت یاد بگیرید و متفاوت زندگی کنید؛ این شعار مؤسسه تخصصی زبان کوییک (quickwithus.com) است که در تاروپود تمامی آموزشهای مؤسسه تنیده شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها