نحوه رزرو تور آف خورده قشم

تور آف خورده قشم با قیمتی استثنایی، سفری اقتصادی را برای همه مسافران رقم می‌زند. به‌طور معمول هزینه‌های سفر به قشم، کمتر از قیمت تورهای کیش است.

نحوه رزرو تور آف خورده قشم

 

به‌همین علت است که تورهای مسافرتی قشم، همیشه جزو ارزانترین تورهای داخلی در سایت‌های گردشگری محسوب می‌شوند. امسال می‌توانید «تور تخفیف‌دار قشم» را رزرو و به‌وقتنش سفر کنید، اگر این آموزش را تا انتها بخوانید.

منظور از تور آف خورده قشم چیست؟

برای اینکه ویژگی‌های تور آف خورده قشم از مشهد و تهران را بشناسید، می‌بایست با میانگین قیمتی تورهای قشم آشنایی داشته باشید. در 6 ماه دوم سال 1402، قیمت تورهای عادی قشم در سایت‌های مطرح گردشگری مثل علی بابا از 5 میلیون و 600 هزار تومان شروع می‌شود. تور آف خورده قشم همان تور عادی است که تخفیف یک میلیون تومانی و بیشتر دارند؛ یعنی با کمترین هزینه مثل 4 میلیون و 200 هزار تومان هم شرایط و امکانات سفر ارزان به جزیره قشم برای شما فراهم است. درحال‌حاضر، شرایطی ویژه دارید که با پرداخت مبلغی کمتر از 5 میلیون تومان هم بتوانید به این جزیره سفر کنید. اگر تمایل دارید تا مرجع ارائه‌کننده این تورهای مسافرتی ارزان را بشناسید، به ادامه توجه کنید.

برای رزرو تور آف خورده قشم به کجا مراجعه کنم؟

«تور تخفیف‌دار و آف خورده قشم» را صرفا می‌توانید از مجموعه‌هایی دریافت کنید که سامانه رزرواسیون تورهای مسافرتی‌اند. سایت تورگردان به آدرس اینترنتی https://tourgardan.com یکی از همان سامانه‌های رزرواسیون است که مسافران از هر نقطه داخل ایران می‌توانند برای انتخاب تور قشم از مبداهای تهران، مشهد، شیراز و سایر کلان‌شهرها به آن مراجعه کنند. با ورود به صفحه اصلی سامانه رزرواسیون تورگردان، تور قشم را از منوی تورهای آسیا و داخلی انتخاب کنید. برای اینکه تورهای اقتصای و کم‌قیمت قشم را ببینید، گزینه "ارزانترین" را بزنید. سپس می‌توانید ترتیب نمایش تورها را از قیمت کم به زیاد ببینید.

2

در کنار هر آگهی تور قشم، اسم هتل و تعداد ستاره‌های آن به‌همراه تعداد شب‌های اقامت، قابل مشاهده‌اند. اگر همسفر یا همسفرهایی دارید، قیمت‌ها برای رده‌های سنی مختلف را در صفحه مربوط‌به همان آگهی در بخش‌های پایین‌تر خواهید دید. درصورتی‌که نیاز دارید تا با کارشناسان رزرواسیون مشورت کنید، با شماره 02147627800 تماس بگیرید.

امکانات تور تخفیف‌دار قشم چیست؟

تورهای عادی قشم و تورهای آف خورده، اکثرا امکانات یکسانی دارند؛ مگراینکه هتلی خاص را انتخاب کرده باشید. به‌طورمعمول در تورهای قشم سایت تورگردان، بلیط رفت‌وبرگشت، اتاق‌های روبه‎دریا، صبحانه و خدمات vip برای اتاق‌های ویژه در هتل‌ها ارائه می‌شوند. همچنین برای رزرو تورهای آف‌خورده قشم مثل سایر تورهای داخلی تورگردان، ساعت پروازها به انتخاب خودتان است. تعداد روزهای سفر هم از 2 شب بیشتر است. مثلا اگر بخواهید 5 شب را در قشم بمانید و اقامت داشته باشید، لیست تورهای آف خورده برای قشم را می‌توانید از پشتیبان‌های سایت بپرسید.

3

علی‌رغم تاریخ‌های اعلام‌شده برای «تورهای تخفیف‌دار قشم» در هر تاریخی که بخواهید سفر کنید، می‌توانید درخواست رزرو را ثبت کنید. برای مثال، تور قشم از مشهد برای ایام عید را یک تا دو ماه قبل از سفرتان می‌توانید رزرو کنید. حتی اگر وقت کافی برای مراجعه به سایت و اطلاع از قیمت‌ آفرها ندارید، شماره 02147627800 را ذخیره و در تاریخ موردنظرتان براساس آفرهای پیشنهادی پشتیبان‌ها، تور را رزرو کنید.

تورهای قشم برای چه مبداهایی هستند؟

تور آف خورده قشم از مشهد، تهران، اصفهان، شیراز و سایر شهرها رزرو کنید. لیست مبداهای پرتردد برای آفرهای تور قشم عبارتند از:

  1. تبریز
  2. کرمان
  3. گرگان
  4. کرمانشاه
  5. اهواز
  6. ساری
  7. رشت
  8. یزد
  9. اراک
  10. کاشان
  11. زنجان

به‌طور کلی، هر شهری که پرواز به جزیره قشم داشته باشد، تور آف خورده قشم ارائه می‌شود. این را هم بدانید که برای رزرو تور قشم از سایت تورگردان، ایرلاین‌های پرواز را می‌توانید خودتان انتخاب کنید و محدودیتی ندارید.

کدام هتل‌ها را در تور آف خورده قشم از مشهد می‌توانم رزرو کنم؟

4

هتل‌هایی را که برای تور آف خورده قشم از مشهد می‌توانید انتخاب کنید، تنوع نسبتا زیادی دارند. بیشتر این هتل‌ها 3 ستاره‌اند؛ مثل هتل آلاله، هتل سما و هتل خلیج فارس. در ادامه، توضیحاتی کوتاه درباره ویژگی‌های خاص هر کدام از این هتل‌های سه ستاره را می‌خوانید.

  • هتل آلاله در آفر تور قشم از مبدا مشهد

آلاله، هتلی در قشم و نزدیک‌به درگهان است. محیطی آرام دارد و از همه مهم‌تر، چشم‌انداز روبه‌دریای آن است. این هتل جزو مراکز اقامتی قدیمی قشم است و به‌همین خاطر در آفرهای تور قشم از مشهد از سوی کارشناس‌های تورگردان پیشنهاد می‌شود.

  • هتل خلیج فارس در تور آف خورده قشم از مشهد

هتل خلیج فارس هم مثل هتل آلاله جزو مراکز اقامتی ارزان‌قیمت و 3 ستاره قشم است که در تورهای آف خورده، پیشنهاد می‌شوند. این مجموعه‌ اقامتی، فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد و با چندقدم پیاده‌روی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.

  • هتل سما

 هتل سما از بهترین هتل‌های سه‌ستاره جزیره قشم است که با انتخابش به رستوران‌های خوب داخل جزیره دسترسی دارید. همچنین، این مرکز اقامتی به مرکز خریدی مثل سیتی سنتر نزدیک است و هزینه‌های رفت‌وآمد برای خرید در قشم را تا حد قابل توجهی کم می‌کند.

چه زمانی تورهای آف خورده قشم از مشهد را رزرو کنم؟

«تورهای آف خورده قشم از مشهد» معمولا در سامانه‌های رزرواسیون اعلام می‌شوند. بعضی از آن‌ها، لحظه آخری‌اند و 48 ساعت قبل از اینکه زمان حرکت برسد، شامل تخفیف می‌شوند. برای رزرو تورهای لحظه آخری می‌بایست به سایت تورگردان سر بزنید. اواسط هر هفته، این تخفیف‌ها در سایت اعلام می‌شوند. اگر اواخر هفته تصمیم به سفر دارید، باز هم می‌توانید تور آف‌خورده رزرو کنید. تور قشم از مشهد برای هتل‌های لاله، سما و خلیج فارس در پایان هفته‌ها شامل تخفیف‌اند و هزینه کمتری را برای مسافران دارند.

تور تخفیف‌دار قشم، همیشه قابل رزرو است؟

در ایامی مثل روزهای پایانی سال و منتهی‌به عید، تورهای تخفیف‌دار قشم به‌سختی پیدا می‌شوند. به‌معنای واقعی در هفته پایانی تا عید، هیچ تور قشمی با تخفیف نیست و برای رزرو تورها به‌همراه آفر می‌بایست یک الی دو ماه قبل از سفرتان، اقدام کنید. این نکته را از یاد نبرید که تورهای قشم برای هتل‎های سه‌ستاره قدیمی که نوسازی هم داشته‌اند، در سایر روزهای سال با تخفیف همراه‌اند. پس می‌توانید روی ارزان بودن سفرتان به کیش در ایامی به‌جز عید، حساب باز کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها