بهترین مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی

دندانپزشکی یکی از حساس‌ترین شاخه‌های پزشکی است که به طور بی‌واسطه با سلامتی انسان سروکار دارد. چون دهان، به عنوان ورودی دستگاه گوارش بدن می‌تواند عامل ورود بسیاری از آلاینده‌ها و عوامل بیماری‌زای دیگر به داخل بدن باشد.

بهترین مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی

به همین دلیل تجهیزات و ابزار دندانپزشکی چه به لحاظ کیفیت و چه به لحاظ کارایی در عملکرد، از حساسیت بسیار زیادی برخوردارند؛ به طوری که این حساسیت قابل مقایسه با حساسیتی است که در مورد تجهیزات اتاق عمل احساس می‌شود. در واقع به همین دلیل است که تجهیزات دندانپزشکی در مرز نوآوری در حوزه تجهیزات پزشکی قرار دارند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با تخصصی‌ ترین مرجع عرضه تجهیزات دندانپزشکی آشنا کنیم. با ما همراه باشید. 

 

تجهیزات دندانپزشکی چیست؟

منظور از تجهیزات دندانپزشکی، تمامی ابزارهای مربوط به جراحی، ضدعفونی کردن، تمیز کردن، تزریق، بخیه گذاری، سفید کردن، مرتب کردن، و اجرای درمان‌های ریشه‌ای و ظاهری دندان می‌باشد. 

 

 

آوا دنتال بهترین مرجع تخصصی تجهیزات دندانپزشکی

طی بررسی‌های به عمل آمده در سطح تهران و سایر استان‌ها، سایت تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال – با پیشینۀ بالغ بر یک دهه فعالیت تخصصی در زمینۀ تأمین تجهیزات دندانپزشکی - به عنوان یک سایت قابل اطمینان و حرفه‌ای معرفی شده است که در ارائه محصولات با کیفیت و تنوع بالا، در بین تمامی برندهای مطرح تولید کننده تجهیزات دندانپزشکی از رضایت بالایی برخوردار بوده است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) فروشگاه اینترنتی تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال در جلب رضایت مشتری و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان خوشنود و در نهایت مشتریان وفادار، حرف اول را می‌زند. 

 

تجهیزات اتوکلاو دندانپزشکی:

اتوکلاو دندانپزشکی یکی از مهمترین تجهیزات در یک مطب است که برای پاکسازی و استریل کردن ابزارها استفاده می شود. این دستگاه معمولا در ابعاد کوچک و با قیمت مناسب می باشد و دارای تانکی با فشار بالا است. درون این تانک دیواره های ضخیمی وجود دارد که منجر به متعادل شدن این فشار می شود. یک اتوکلاو با همین فشار کلیه ابزارها و تجهیزات را به صورت کامل پاک سازی می کند و به طور کلی در سه مدل N، S و B ارائه شده است که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند.

برای خرید اتوکلاو به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا بتوانید از خریدتان مطمئن باشید.  اگر این دستگاه را از جایی معتبر خریداری نکنید، به دلیل استفاده زیاد امکان دارد بعد از مدتی از کار بیفتد و متحمل هزینه های گزاف شوید. ما به شما آوادنتال را پیشنهاد می دهیم.

 

تجهیزات یونیت:

یونیت دندانپزشکی یکی از تجهیزات ضروری دندانپزشکی برای راه اندازی مطب است که در اولویت لیست خرید قرار دارد. دلیل این اهمیت این است که هر بیماری با آمدن به مطب باید روی یونیت دراز بکشد تا دکتر او را معاینه کند و سپس به درمان وی بپردازد. در این راستا، آرامش و راحتی بیمار در حین درمان از اهمیت زیادی برخوردار است. از سوی دیگر قیمت آن را نیز برای خرید باید مد نظر قرار داد.


اما به منظور پیشگیری از بروز هر گونه سوگیری و جانبداری مغرضانه، برای این پیشنهاد خود دلیل داریم. توجه کنید:

2

چرا آوادنتال بهترین مرجع فروش تجهیزات دندانپزشکی است؟

  • فروشگاه تجهیزات دندان پزشکی آوادنتال مجهز به یک تیم متخصص و حرفه‌ای است.
  • کلیه خدمات مشاوره‌ای این سایت کاملاً رایگان هستند.
  • در مراجعه به وب سایت فروشگاه آوادنتال به نشانی اینترنتی www.avadental.ir می‌توانید متنوع‌ ترین مجموعه تجهیزات دندانپزشکی را مشاهده نمایید.
  • امکان بررسی متنوع‌ترین محصولات و گسترده‌ترین مدل‌ها از معتبرترین برندهای تولید کننده، فقط در سایت آوادنتال امکان‌پذیر است. 
  • در مورد کیفیت و استاندارد محصولاتی که در سایت آوادنتان مشاهده و خریداری می‌کنید، هیچ‌گونه تردیدی به خود راه ندهید.
  • اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که قیمت و کیفیت را با هم مورد بررسی قرار می‌دهند، این دو پارامتر در بالاترین سطح ممکن در سایت آوادنتال در دسترس شما قرار دارند. 
  • با وجود آن‌که قیمت‌ها همواره تابع پارامترهایی مثل اعتبار برند تولید کننده، قطعات به کار رفته، مدل دستگاه، آپشن‌ها و همچنین نوسانات نرخ ارز می‌باشند، اما مناسب‌ترین قیمت تجهیزات دندانپزشکی را در سایت آوادنتال مشاهده خواهید کرد. 

در سایت فروشگاهی تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال می‌توانید مطمئن‌ترین خدمات پس از فروش به مشتریان را تجربه کنید. منظور ما از خدمات پس از فروش در سایت آوادنتال، تأمین قطعات یدکی، مشاوره فنی، و سرویس تعمیر و نگهداری تجهیزات می‌باشد. 

فروشگاه آوادنتال امکان مراجعه آنلاین و حضوری را نیز دارد. لذا جهت بررسی تنوع محصولات و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید به سایت اینترنتی آوادنتال به نشانی www.avadental.ir مراجعه کنید و در صورت نیاز به مذاکره حضوری، به دفتر مرکزی این شرکت در تهران مراجعه فرمایید. 

فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال امکان دریافت به صورت نقدی، شرایطی و اقساطی را دارد. همچنین امکان خرید چکی تجهیزات دندانپزشکی از این سایت نیز فراهم می‌باشد. 

 

سایر ویژگی های فروشگاه آوادنتال

  • امکان پشتیبانی آنلاین
  • پاسخ‌گویی فوری
  • ارائه تجهیزات با قیمت و کیفیت ایده‌آل
  • تضمین قیمت و کیفیت کالا
  • ارسال و حمل و نقل
  • تنوع محصول

 

آیا فروش ویژه تجهیزات دندان پزشکی صحت دارد؟

موضوع جالبی است! بنابراین، کارشناسان ما با بررسی‌های به عمل آمده و تماس‌های صورت گرفته در قالب خریدار به این نتیجه رسیدند که فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال با برگزاری جشنواره فروش ویژه به صورت دوره‌ای، اقدام به ارائه محصولات با قیمت‌ها و شرایط فروش بسیار عالی می‌کند. بدین ترتیب امکان خرید پکیج‌های اقتصادی و البته دارای توجیه اقتصادی از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال وجود دارد. لذا متقاضیان محترم باید با بررسی دوره‌ای و مداوم سایت فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی آوادنتال، به محض مشاهده ارائه طرح فروش ویژه تجهیزات دندانپزشکی، نسبت به ثبت سفارش و خرید از این سایت اقدام کنند. 

 

و یک خبر خوش برای جامعه دندانپزشکی

. اگر به عنوان یک دندانپزشک جوان و تازه کار، قصد راه‌اندازی و تجهیز مطب دندانپزشکی دارید،

. اگر به عنوان یک دندانپزشک مجرب، قصد اجرای طرح توسعه کاربردی مطب خود و افزایش خدمات را دارید،

. اگر به عنوان پیمانکار تجهیز و راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی دندانپزشکی فعالیت می‌کنید، 

و یا ...،

این خبر خوش را از ما پذیرا باشید که یک سایت معتبر فروش تجهیزات دندانپزشکی، یعنی فروشگاه آنلاین آوادنتال امکان تجهیز صفر تا صد مطب دندانپزشکی شما را دارد. لذا به منظور استفاده از این خدمات کافیست اقدامات زیر را انجام دهید:

اطلاعات ساختاری، پلن و امکانات مطب یا مکان در نظر گرفته شده برای اختصاص به مطب را به همراه طرح تجاری و چشم انداز در نظر گرفته شده برای فعالیت دندانپزشکی خود را در اختیار تیم مشاوران حرفه‌ای شرکت آوادنتال قرار دهید.

آپشن‌هایی که برای ارائه خدمات به بیماران در نظر گرفته‌اید را به تیم مشاوران اعلام نمایید.

با توجه به توانمندی مالی و آپشن‌هایی که در بالا اشاره شد، نسبت به بررسی گالری محصولات و ثبت سفارش اقدام نمایید. 

در مورد قیمت تمام شده و روش‌های پرداخت با تیم بازرگانی آوادنتال مذاکره نمایید. 


کلیه فرایندهای منتهی به  افتتاح و آغاز فعالیت مطب خود از قبیل جانمایی تجهیزات، تأمین، نصب و راه‌اندازی خدمات پس از فروش و سرویس‌های دوره‌ای تعمیر و نگهداری را به آوادنتال واگذار نمایید.

3

سخن پایانی

این مقاله، یک مقاله تبلیغاتی نبود؛ بلکه حاصل بررسی‌های صورت گرفته یک تیم حرفه‌ای بر روی تعدادی از معتبرترین سایت‌های فروشگاهی تجهیزات دندانپزشکی کشور بود که عصاره و جمع‌بندی گزارش نام برده به اطلاع شما رسید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها