خرید اکانت یوتیوب به صورت قانونی و تضمینی؛ تحویل فوری

پلتفرم یوتیوب یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین وب سایت های اشتراک گذاری و تماشای ویدئو در جهان است که امکان تماشای میلیون ها ویدئو را برای کاربران جهانی خود فراهم نموده است.

خرید اکانت یوتیوب به صورت قانونی و تضمینی؛ تحویل فوری

بسیاری از افراد سرشناس و مشهور و حتی سیاستمداران شاخص از این پلتفرم برای ارسال پیام های خود به سراسر دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن استفاده می کنند. همچنین بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی به ازای تولید محتوای پر بازدید این پلتفرم از یوتیوب درآمد دلاری کسب می کنند و به تولید محتوای ویدئویی و اشتراک گذاری در یوتیوب به عنوان یک کار حرفه ای می نگرند.

یوتیوب در چه سالی به وجود آمد؟

یوتیوب در سال 2005 میلادی توسط سه همکار شرکت پی پال ایجاد شد و پس از یک سال و نیم فعالیت به شرکت گوگل فروخته شد. از سال 2006 تا کنون گوگل توانسته سرویس یوتیوب را توسعه و گسترش بی نظیری دهد و پس از خود به پر بازدید ترین پلتفرم شبکه اجتماعی مبدل سازد. در هر روز تعداد 5 میلیارد ویدئو در یوتیوب تماشا می شود که آمار قابل ملاحظه ای است. در یوتیوب انواع ویدئوهای سرگرمی و تفریحی، علمی و آموزشی، موسیقی و ورزشی و سایر موضوعات اجتماعی تولید و به انتشار گذاشته می شود. یوتیوب این ویدئوها را به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار می دهد و از محل انتشار تبلیغات در این محتواها، به کسب درآمد می پردازد.

یوتیوب پرمیوم چیست؟

در سال 2015 میلادی، یوتیوب رد با هدف ارائه خدمات بیشتر به کاربران راه اندازی شد و ماهانه 10 دلار از مشترکان خود دریافت می کرد. امروزه سرویس یوتیوب پرمیوم جایگزین آن شده است و یک اشتراک پولی یوتیوب است که دسترسی کاربران را به ویدئوهای اختصاصی و پولی فراهم می کند و ویدئوها را با کیفیت بالاتر در دسترس کاربران قرار می دهد.

ویژگی های یوتیوب پرمیوم چیست؟

پخش ویدئوها بدون تبلیغات آزار دهنده

خرید اکانت یوتیوب موجب می شود تا بتوانید تبلیغات را در هنگام نمایش ویدئوها حذف کنید و از دیدن فیلم یا ویدئوی مورد علاقه خود لذت بیشتری ببرید.

دسترسی به ویدئوهای اورجینال

با اشتراک یوتیوب پرمیوم می توانید به محتواهای ویدئویی تولید کنندگان مطرح و معروف و همچنین سریال ها و فیلم های پر طرفدار روز دسترسی داشته و بتوانید آن ها را تماشا کنید.

دانلود محتواهای ویدئویی

با خرید اکانت youtube امکان دانلود ویدئوها برای شما امکان پذیر می شود. با دانلود این ویدئوها می توانید بعدا و در فرصت مناسب آن ها را به صورت آفلاین در دستگاه خود تماشا کنید.

دسترسی به سرویس یوتیوب موزیک

با خرید اکانت youtube می توانید به سرویس یوتیوب موزیک دسترسی یافته و از طیف وسیعی از موزیک های جذاب آن استفاده نمایید.

قابلیت پخش در پس زمینه

با خرید اشتراک یوتیوب می توانید فیلم ها و موزیک ها را در پس زمینه قرار داده و با خاموش شدن صفحه موبایل یا خارج شدن از برنامه، صدای ویدئو یا موزیک همچنان ادامه پیدا کند و قطع نشود.

خرید اکانت یوتیوب به صورت فوری و ارزان

برای خرید اکانت یوتیوب به صورت فوری و ارزان می توانید به فروشگاه اکانت مکسیمم شاپ سری بزنید. در مکسیمم شاپ امکان خرید بیش از 35 اشتراک پرمیوم سایت های پر طرفدار خارجی از جمله خرید اکانت انواتو و همچنین خرید اکانت گرامرلی برای شما امکان پذیر است. مکسیمم شاپ خرید اکانت youtube و سایر اشتراک ها را با قیمتی ارزان به صورت ریالی و به صورت تحویل فوری امکان پذیر کرده و محدودیت های تحریم های اقتصادی و نوسانات قیمت دلار را از پیش پای مشتریان خود برداشته است. مکسیمم شاپ با بیش از5 سال سابقه فعالیت درخشان توانسته حداکثر رضایت مشتریان خود را کسب نماید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها