ویژگی‌های یک سایت قالیشویی کاربرپسند چیست؟

امروزه با توجه به شلوغی‌های روزمره، افراد بسیار زیادی به دنبال انجام کارها به صورت آنلاین هستند.

ویژگی‌های یک سایت قالیشویی کاربرپسند چیست؟

شرکت‌های قالیشویی‌ از این قاعده نیز مستثنی نیستند و خانواده‌های بسیاری به دنبال دریافت خدمات آنلاین از قالیشویی‌ها هستند. چرا که با ثبت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی می‌توانند در کمتر زمان ممکن درخواست شستشوی قالی، مبلمان و موکت‌های منزل را بدهند. در این حالت نیازی به مراجعه حضوری و همچنین تماس تلفنی نخواهد بود. به همین خاطر در زمان و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد. اما آیا تنها امکان ثبت سفارش آنلاین برای یک سایت قالیشویی همه چیز است؟ در پاسخ باید بگوییم خیر؛ کار با سایت شرکت‌های قالیشویی باید برای همه مشتریان ساده و جذاب باشد. همچنین وبسایت شما باید با تمامی گوشی‌های هوشمند، لپتاپ و کامپیوترها سازگار باشد. قالیشویی توحید به تازگی یک بروزرسانی جدید و کاربرپسند از وبسایت توحید را به مشتریان ارائه داده که طی این بروزرسانی برخی امکانات جدید به وبسایت اضافه شده است. اگر در منطقه خیابان ولیعصر تهران هستید می توانید از خدمات قالیشویی ولیعصر استفاده نمایید.

2

چرا باید از خدمات آنلاین قالیشویی بهره گرفت؟

همانطور که در بالا مطالعه کردید، شما با دریافت خدمات آنلاین از قالیشویی‌ها می‌توانید با سرعت بیشتر و در کمترین زمان ممکن خدمات قالیشویی فرش‌ها، مبلمان و موکت‌ها را دریافت کنید. به همین منظور نیازی به مراجعه حضوری و تماس تلفنی نیست. در وبسایت شرکت‌ها می‌توانید تعرفه قالیشویی را به طور کامل مشاهده کنید و پس از تصمیم، سفارش خود را به راحتی به صورت آنلاین ثبت کنید.همچنین اگر در منطقه خیابان منیریه هستید می توانید از خدمات قالیشویی منیریه استفاده نمایید.

 

بنابراین می‌توان گفت با بهره از خدمات آنلاین قالیشویی‌ها در زمان و همچنین هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و مشتریان تنها با گوشی تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. اما چه خدمات جدید و تغییراتی در وبسایت قالیشویی توحید رخ داده که سبب بهتر شدن سایت و فرآیند ثبت سفارش گردیده است؟  

تغییرات وبسایت قالیشویی توحید در آخرین به روزرسانی

قالیشویی توحید با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، در وبسایت شرکت تغییراتی را اعمال نموده است. این تغییرات به حس بهتر کاربر حین بهره از خدمات آنلاین کمک می‌کند و تجربه کاربردی فوق‌العاده‌ای به او می‌دهد.

برخی از تغییرات وبسایت قالیشویی توحید به شرح زیر است:

تغییر ظاهر سایت

طی آخرین به روزرسانی سایت قالیشویی توحید، UI یا همان ظاهر کلی سایت تغییر کرده که همین امر موجب اعتماد بیشتر مشتریان به وبسایت شده است. تغییر ظاهر با هدف کاربری آسان برای کاربران تغییر کرده و افراد به راحتی می‌توانند تعرفه‌های قیمت و همچنین خدمات قالیشویی را به راحتی پیدا و مطالعه کنند. بنابراین اگر به دنبال خدمات سریع هستید، این گزینه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

طراحی وبسایت قالیشویی توحید کاملا واکنشگرا بوده و در هر دستگاهی اعم از گوشی همراه، تبلت، کامپیوتر و لپ تاپ می‌توانید از وبسایت خدمات دریافت کنید.

درخواست و ثبت سفارش آنلاین

طی بروزرسانی جدید قالیشویی توحید، گزینه درخواست و ثبت سفارش آنلاین به سایت اضافه شده است. افراد با سرعت و بدون اتلاف وقت می‌توانند درخواست خود را در سایت جهت شستشوی مبلمان، فرش و موکت ثبت کنند. با ثبت سفارش، متخصصین مجرب قالیشویی توحید درب منزل حاضر می‌شوند تا قالی‌های شما را به شرکت منتقل کنند. در این گزینه امکان انتخاب زمان تحویل نیز وجود دارد. بنابراین شما با دانستن زمان تحویل می‌توانید در منزل حضور داشته باشید و استرس عدم حضور نداشته باشید.

با اضافه شدن ثبت درخواست آنلاین نیازی به مراجعه حضوری به قالیشویی یا تماس با شرکت نیست. به همین منظور تا حد زیادی در هزینه‌ها و زمانتان صرفه‌جویی می‌شود.

پرداخت اینترنتی و آنلاین

هزینه خدمات قالیشویی را در بروزرسانی جدید قالیشویی توحید می‌توانید به صورت آنلاین پرداخت کنید. بنابراین پرداخت امن به شما امکان پرداخت بدون دردسر را می‌دهد. در این قابلیت شما می‌توانید کلیه تعرفه خدمات قالیشویی را بدانید و از ریز جزئیات آن مطلع باشید.

بهبود سرعت بارگذاری

در نسخه جدید وبسایت قالیشویی توحید، سرعت بارگذاری سایت بهبود بخشیده شده و افراد در مدت زمان کوتاه و بدون کوچکترین معطلی می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند. بنابراین در این حالت صفحات با سرعت بیشتری به شما نمایش داده می‌شوند و در زمانتان صرفه‌جویی می‌شود.

3

روند ثبت درخواست آنلاین در قالیشویی توحید چگونه است؟

همانطور که در بالا بیان شد، در آخرین بروزرسانی و تغییرات وبسایت قالیشویی توحید این امکان وجود دارد که شما بدون مراجعه حضوری و تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید. اما شاید بپرسید چگونه؟ ابتدا قبل از هر کاری باید در صفحه مرورگر، آدرس وبسایت قالیشویی توحید را بزنید. پس از باز شدن وبسایت باید مراحل زیر را انجام دهید:

سفارش آنلاین در وبسایت‌ قالیشویی توحید بسیار ساده و آسان است. روی دکمه ثبت سفارش آنلاین کلیک می‌کنید و سپس یک فرم پیش روی شما باز می‌شود. با درج نام و نام خانوادگی و همچنین یک شماره تماس ثبت سفارش را آغاز می‌کنید. سپس تاریخ ثبت سفارش و نوع سفارش را انتخاب و فرم را ارسال می‌کنید.

برای اطمینان بیشتر و در صورت در دسترس نبودن شماره تماس، می‌توانید یک شماره تماس همراه دیگر و یک شماره تماس ثابت نیز در فرم درخواست ثبت نمایید.

در پایان فرم، آدرس دقیق را درج می‌کنید. آدرس خود را به صورت دقیق و واضح تایپ کنید تا متخصصین قالیشویی به راحتی لوکیشن را جهت انتقال قالی و قالیچه‌ها پیدا کنند.

حین ورود اطلاعات در سایت قالیشویی توحید این اطمینان به شما داده می‌شود که کلیه حق و حقوق اطلاعات و محرمانگی بین شما و شرکت ارائه‌کننده خدمات یعنی قالیشویی توحید محفوظ می‌ماند.

یادداشت پایانی

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید، قالیشویی توحید به تازگی خدمات متنوع و مختلفی را در وبسایت خود به کاربران ارائه کرده است. یکی از خدمات مهم در آخرین نسخه بروز شده وبسایت قالیشویی، ثبت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی است. شما به عنوان یک کاربر بدون دردسر و اتلاف وقت در هر کجایی که باشید می‌توانید با گوشی تلفن همراه خود سفارش شستشوی قالی، قالیچه، مبلمان و موکت را ثبت کنید و سپس هزینه دریافت خدمات را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها