آیا ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه امکان‌پذیر است؟

اغلب اطلاعات حساس مثل رمز عبور OTP، جزئیات بانکداری و تبلیغات از طریق sms ارسال می‌شوند. در همین ردوبدل کردن پیامک، هر فردی که به او پیام فرستاده‌اید، به‌طور خودکار به شماره تلفن همراه شما دسترسی پیدا می‌کند.

آیا ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه امکان‌پذیر است؟

آیا تا به حال بدون اینکه اطلاعات شخص شما به اشتراک گذاشته شود، اقدام به ارسال پیامک رایگان ناشناس کرده‌اید؟ این عمل ممکن است و تعداد فراوانی سایت وجود دارد که به شما سرویس‌های پیام‌رسانی ناشناس ارائه می‌دهند. البته باید بدانید که ارسال پیامک ناشناس مزایا و معایب خاص خودش را دارد. در ادامه این مطلب به بررسی ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه خواهیم پرداخت.

خرید سرشماره اختصاصی؛ بهترین روش‌های ارسال پیامک

یکی از مطمئن‌ترین و بهترین روش‌ها برای ارسال پیامک، خرید سرشماره است. خوشبختانه با خرید سرشماره می‌توانید سامانه پیامک انبوه مطمئنی در اختیار داشته باشید. در واقع فرستادن اس ام اس با شماره دلخواه راهی برای برندینگ و به دست آوردن اطمینان مشتریان است. مشتریان پس از مدتی با پیامک‌های شما، سرشماره اختصاصی را شناسایی می‌کنند. در واقع ارسال پیامک با سرشماره دلخواه و اختصاصی از هرگونه سواستفاده‌های احتمالی جلوگیری خواهد کرد.

اهمیت داشتن شماره اختصاصی؛ مهم‌ترین بخش ارسال پیامک

مهم‌ترین بخش ارسال پیامک برای هر کسب‌وکار، خرید شماره اختصاصی است. با داشتن شماره اختصاصی می‌توانید به کمک دستگاه ذخیره شماره موبایل نسبت به ارسال پیامک به شماره‌های دلخواه اقدام کنید. بدین شکل مشتریان به شما اعتماد بیشتری می‌کنند و بلافاصله پس از دیدن پیام و مشاهده سرشماره شما را می‌شناسند. در واقع مشتریان به ارسال پیامک از شماره دلخواه واکنش بهتری نشان می‌دهند.

Picture2

نکات مهم برای انتخاب شماره اختصاصی و دلخواه

برای انتخاب شماره اختصاصی و ارسال پیام با شماره دلخواه باید به نکات مختلف توجه داشته باشید. در آغاز باید از آزاد بودن شماره دلخواه‌تان مطمئن شوید. سپس تعرفه ارسال پیامک را متناسب با هدف و بودجه‌ای که دارید، انتخاب کنید. حالا زمان خدماتی‌سازی و ارسال پیام به خطوط بلک لیست می‌رسد. شرکت‌هایی که در زمینه خدماتی همچون ارسال کد ورود و ثبت نام در سایت‌ فعالیت می‌کنند باید از سیستم پرسرعت برای خود استفاده کنند. همچنین می‌توان از ارسال پیامک lbs نیز استفاده کرد. در این سیستم به صورت هدفمندتری به مخاطبان مورد نظری که در اطراف شما هستند، پیام بفرستید.

سایر روش‌های ارسال پیامک ناشناس؛ خطر در کمین برند است

پنل ارسال اس ام اس رایگان با شماره دلخواه وجود دارد که از طریق برخی نرم‌افزارها و سایت‌ها انجام می‌گیرد. البته بهتر است برای ارسال پیامک از سرشماره‌ها استفاده کرد؛ زیرا این کار باعث افزایش اعتماد مشتریان به شما می‌شود. اگر همچنان برای ارسال پیام به صورت ناشناس مصر هستید، در ادامه این مطلب با راه‌های آن آشنا خواهیم.

اپلیکیشن؛ سریع‌ترین راه ارسال پیامک ناشناس

برنامه ارسال اس ام اس با شماره دلخواه وجود دارد که فقط با سیستم عامل اندروید می‌توان پیامک را ارسال کرد. سامانه پیامک ناشناس به صورت آنلاین از خارج، پیام‌ها را ارسال می‌کند. البته در نظر بگیرید که این شماره‌ها فقط برای ارسال پیام استفاده می‌شوند و نمی‌توان از آن‌ها برای تماس صوتی استفاده کرد. بااین‌حال نرم‌افزار ارسال پیامک با شماره دلخواه کاربرد مطلوبی برای برند شما ندارد.

Picture3

سایت‌های آنلاین رایگان؛ آسان‌ترین روش ارسال پیامک ناشناس

تعدادی سایت برای ارسال پیامک ناشناس در داخل و خارج کشور وجود دارد. البته همه آن‌ها به درستی کار نمی‌کنند. این سایت‌ها را می‌توان به‌راحتی در گوگل جست‌وجو کرد. برخی از سایت‌های ارسال پیامک ناشناس شامل سایت Seasms (کاملا رایگان) و سایت Sendanonymoussms است.

استفاده از سرشماره‌های مدیانا؛ بهترین روش برای جلب اعتماد مشتریان

در این مطلب به بررسی موضوع ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه پرداختیم. یادتان باشد برای فروش محصول و خدماتتان بهترین کار استفاده از سرشماره‌های مشخص است؛ چرا که مشتریان با دیدن شماره‌ مشخص راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. برای ارسال پیامک با شماره دلخواه می‌توانید از طریق سایت مدیانا اقدام کنید. سرشماره‌های مدیانا یکی از راهکارهای استفاده از خدمات ارسال پیامک به شمار می‌رود. این سرویس ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی و افزایش درآمد است.

ترفند ارسال پیامک با شماره دلخواه یکی از روش‌های موثر با مزیت‌های فراوان برای رسیدن به تبلیغات هدفمند است. شما عزیزان می‌توانید برای استفاده از خدمات ارسال پیامک ناشناس با شماره دلخواه و پشتیبانی ۲۴ ساعته مدیانا به آدرس mediana.ir مراجعه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها