وزیر جهاد کشاورزی:

برنامه ای برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: مجوزی برای افزایش قیمت نان تاکنون داده نشده و هیچ برنامه ای فعلا برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد.

برنامه ای برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد

محمد علی نیکبخت با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی وظیفه تولید و انبارداری آرد را برعهده دارد، گفت: نظارت بر قیمت آرد و نان برعهده شورای آرد و نان هر استان و شهرستان است.

وی افزود: تاکنون از جانب هیچ مرجعی مجوز برای افزایش قیمت آرد و نان داده نشده است و اگر در سطح بازار افزایش قیمتی مشاهده می شود باید توسط دستگاه های مربوطه به آن رسیدگی شود.

وزیر جهادکشاورزی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، تصریح کرد: هیچ برنامه ای فعلا برای افزایش قیمت آرد و نان وجود ندارد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • رابی
    1

    دیگه بیشتر از این می خواهید گران بکنید!
    سنگک دونه ای یک تومان سال ۶۰ را کرده اید دونه ای خدا تومان.نه تنها مردم را دچار سوءتغذیه کرده اید بلکه روح و روان مردم را نیز با هر روز افزایش قیمت ها نابود کرده اید.تا کجا می خواهید به این ظلم ادامه دهید؟

  • ناشناس
    0

    مگه افزایش قیمتها با برنامه بوده؟ تو مملکت ما هیچ چیزی رو برنامه نیست الآ اختلاسها و دزدیها

  • ناشناس
    0

    قیمت ثابت فقط مالیات و عوارض و سهمیه بندی و چند گرم کم کردن ، دولت اعتقاد دارد که ملت ایران تحت نافهم و جاهل و بی اطلاع

  • ناشناس
    0

    برنامه و جربزه برا اینکه رسما اعلام کنین ندارین ،وگرنه مدتهاست که ما هر نون سنگگ رو دو هزار تومن گرونتر از پارسال میخرم ، با چراغ سبز شما به نانوایی‌ها همه نونو گرون کردن ،،البته نون سنگگ که نمیشه گفت یه نون سفید و رنگ پریده که با آرد نون سفید میپزن

  • ناشناس
    0

    به سنت تکذیبهای مقامهای رسمی ج.ا. یعنی بزودی عملی خواهد شد.این یک زبان رمز است و همداستانها و همدستها ی خودرا چنین پیشاپیش اگاه می کنند که تمهیدات لازم را به کار گیرند!

  • ناشناس
    0

    اولا وضعیت قیمت ها در نانوایی ها واقعیت دیگری برخلاف فرمایشات ایشان دارد...
    ثانیا ایکاش مراجع ذیربط یکبار برای همیشه به اصلاح وضعیت کیفیت نان ورود جدی نمایند تا لااقل نانی که گران دستمان میرسد کیفیت درست داشته باشد ..

  • علی
    0

    تویا خوابی یا خودت رازدی به خوابی ونفهمی مردحسابی یک گشتی توی جامعه بزن اون وقت می فهمی قیمت نان درب هرنانوایی با نانوایی دیگر چقدر فرق می کند این هم آدرسش اصفهان درچه پیاز یک سر بزن انواع قیمت

  • 007
    0

    تهران - شهران . نان تافتون ار 1200 نومن
    شده 5 هزار تومن
    این گرون شدن نیست

    دروغ یعنی چی ؟

  • ناشناس
    0

    سلام یک نفررامیشناسم که وضعش بدنیست اما از بهزیستی مستمری به ناحق میگیره.ولی مادرم که معلولیت جسمی وذهنی داره چون ماهی 5میلیون تومان از سازمان تامین اجتماعی میگیره.تحت پوشش کمیته امداد نیست .ومسکن ملی امیرکبیر اراک مادرم ثبت نام کردم که فقط300متری است ومادرم پول نداره.تورا به خداکاری کنید برای افراد معلول شناسایی نشده.اجرکم عندالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها