چرا کالابرگ آبان ماه شارژ نشد؟

همزمان با واریز نشدن یارانه نقدی آبان ماه، اعتبار کالابرگ الکترونیک نیز شارژ نشد.

چرا کالابرگ آبان ماه شارژ نشد؟

 آنگونه که برخی رسانه‌ها به نقل از سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها گزارش داده‌اند، در کنار واریز نشدن یارانه نقدی آبان ماه، اعتبار کالابرگ الکترونیک نیز شارژ نشده است. البته بخشی از یارانه نیز با تاخیر واریز شده است.

ظاهرا به دلیل اختلالی که در شبکه بانکی ایجاد شده، سه بانک سپه، رفاه و پست بانک موفق به پرداخت یارانه نقدی نشده‌اند. همزمان طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به این اختلال، به ایسنا گفته است که تعدادی از رسانه‌ها از صبح دیروز خبر واریز یارانه را اعلام کرده بودند که این مساله باعث گمراه شدن مردم می‌شود.

در ضمن، آنگونه که خبرگزاری مهر گزارش داده، گروه یارانه‌بگیران ۴۰۰ هزار تومانی یعنی دهک‌های اول تا سوم نیز از جمله گروه‌هایی بودند که تاکنون یارانه خود را دریافت نکرده‌اند.

آیا از فهرست خط خورده‌ایم؟

اما از کجا باید فهمید که یک یارانه‌بگیر از فهرست یارانه‌بگیران حذف شده یا به دلیل اختلال یارانه به حسابش واریز نشده است؟ حسینی در این باره می‌گوید: مشمولان دریافت یارانه می‌توانند به سامانه رفاهی مراجعه کرده و در قسمت پنجره ملی هوشمند به سرویس رفاهی وارد شوند در این مرحله با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار یا دریافت‌کننده یارانه، وضعیت یارانه خود را مشاهده کنند.

در این مرحله اگر یارانه مرحله ۱۵۳ یعنی یارانه آبان‌ماه به حسابشان واریز و در سامانه رفاهی ثبت شده بود یعنی از دریافت یارانه حذف نشده‌اند و به دلیل اختلال در سیستم بانکی هنوز این مبلغ به حساب آن‌ها وارد نشده است.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها ادامه داد: اگر در این مرحله مشمولان متوجه حذف یارانه خود شدند یعنی در سامانه رفاهی مرحله ۱۵۳ برای آن‌ها ثبت نشده بود می‌توانند از طریق پنجره ملی دولت هوشمند و قسمت سامانه حمایت اعتراض خود را نسبت به حذف یارانه‌شان ثبت کنند.

کالابرگ هم شارژ نشد

آنگونه که در خبر‌ها آمده است، اعتبار کالابرگ الکترونیک نیز شارژ نشده است. این اعتبار همان مبلغ ۱۲۰ هزار تومان است که در قالب یارانه تشویقی به دهک‌های اول تا هفتم اختصاص می‌یابد و قرار است به‌زودی دهک‌های هشتم و نهم نیز مشمول آن شوند.

با این حساب، دهک‌های اول تا سوم که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند، اگر ۲۰۰ هزار تومان را صرف خرید کالا کنند، با دریافت اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی، مبلغ ۵۲۰ هزار تومان به حسابشان واریز می‌شود. برای دهک‌های دیگر که یارانه ۳۰۰ هزار تومانی به دستشان می‌رسد، این مبلغ به ۴۲۰ هزار تومان می‌رسد.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • ناشناس
    2

    برای اینکه همه کارهای دولت مسخره ‌مقطعی هست

  • ناشناس
    0

    سلام قیمت بادام زمینی کیلیویی 350هزارتومان است. چرا حقوق قشر کارگر به اندازه معتادان هم نیست . چرا حقوق قشر کارگر به اندازه سارقان هم نیست. واین که مادرم با این که نصف بدنش معلوله ولی تحت پوشش بهزیستی نمی‌کنند.واینکه فامیلم زنگ میزنم به 123اورژانس اجتماعی بهزیستی که مادرم را بدزدند . اگر سازمان بهزیستی مادرم را بدون اجازه من بدزده . 1000تن فضولات گاو را جلوی این ارگان بی ناموس میریزم .🤬🥵

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      و اینکه....
      و اینکه چقدر شما بامزه می‌نویسید 🙂😍

  • ناشناس
    5

    پول ندارند که شارژ کنند ،پولها برای حماس رفته

  • ناشناس
    2

    هزینه اسمال آقا هرروز بالاتر میره جیب مردم ایران جلوش بازه!!!

  • زهرا
    0

    سلام ما همیشه یارانه ها رو که می‌ریختند فردا کالا برگمون شارژ میشد ولی برای آذر ماه شارژ نشده .

  • ناشناس
    3

    رفته برای بازسازی غزه

  • ناشناس
    0

    دولت پول نداره هنوز سپه ،رفاه وپست بانک یارانه واریز نکردن

  • مصطفی
    1

    سلام اگر از کالا برگ استفاده کنی یارانه ماه بعد اصلا واریز نمیشود

  • ناشناس
    0

    ما پول خودمون میخوایم یارانه یا کالا برگ هیچ مشکل بانک‌ها نیست مشکل خود شماست که پول مارو خوردی

    نظرات شما -
    • سعید
      2

      باز شهر شلوغ شد و ..... تو که از اینم سر در نمیاری لطفا نظریه هم صادر نکن.خب کالابرگ همون یارانه نقدی هست که بجای اینکه نقدی برداریش بجاش اون اقلام رو گرفتی.مگه قرار بود به تو هم کالابرگ بدن هم نقدیشو..

  • کمال
    0

    ازاون میگید کالابرگ بگیرید تشویق میکنید هرماه کالابرگ شارج میشد تاالان موجودی صفره مسولین محترم لطفا رسیدگی کنید لاقل وسایل مورد نیاز ازاین طریق تامین میکردیم من کارگر الان برنج روغن مرع گوشت ندارم چکارکنم جلوی زن بچه هام شرمنده شدم خدا خوشش نمیاد

  • 0

    لعنت

  • حسن وطن پور
    0

    دولت به هر که خواهد میده هر کس نخواد نمیده ایا بازم ایماننمی اورید این همه نشانه کافی نیست

  • ناشناس
    0

    برای من نه یارانه اومد نه کالا برگ شارژ شد در ضمن من دهک 6.هستم نه خونه دارم نه ماشین من فقط یه حقوق تامین اجتماعی دارم هیچ پس اندازی هم توی بانک ندارم نمیدنم این دولت چطور حساب میکنه که گردش مالی در ماه میزنه 60 میلیون اخه ما بدبختا باید به کجا پناه ببریم ودردمون به کی بگیم

  • ناشناس
    0

    سلام ما یارانه و کالابرگمون شارژ نشده ایا اگر کالابرگ بگیری ماه بعد واریز نمیشود اینو کسی میدونه جواب بده لطفا

  • ناشناس
    0

    سلام من زیرپوشش کمیته امدادهستم یارانه ام نزدید بحساب کی واریزمیشود

  • امیر
    2

    میگفتند این ماه برای کسانی که دو ماه پیش هر دو یارانه(پول نقد+کالابرگ) را گرفته بودند واریز نمیکنند

  • ناشناس
    0

    کالا برگ چی شد پس کی شارژ میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها