رقم جدید یارانه‌های نقدی اعلام شد/ چه کسانی مشمول یارانه‌های جدید می‌شوند؟

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به مشارکت ۵ دهک جامعه در کالابرگ الکترونیک گفت: ۴۸ میلیون نفر از جمعیت کشور از مزایای طرح ملی کالابرگ الکترونیک بهره‌مند می‌شوند.

رقم جدید یارانه‌های نقدی اعلام شد/ چه کسانی مشمول یارانه‌های جدید می‌شوند؟

علیرضا عسگریان با اشاره به پوشش دهک‌های چهارم و پنجم در طرح افزایش اعتبار کالابرگ الکترونیکی، اظهار داشت: خانوارهای دهک اول تا پنجم می‌توانند در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی یک ماه زودتر از واریز یارانه خود با خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان از ۱۱ قلم کالای اعلام شده، مشمول ۱۲۰ هزار تومان اعتبار مضاعف شوند.

وی گفت: هم‌اکنون در سراسر کشور و در جهت ایجاد دسترسی راحت و سریع برای مردم ۱۱۱ هزار فروشگاه به طرح ملّی کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون با تأکید بر اینکه میزان دسترسی هر نفر به فروشگاه‌های طرح کالابرگ الکترونیکی به کمتر از ۳۰۰ متر رسیده است، افزود: مردم با نصب برنامه کاربردی «شما» علاوه بر اطلاع از میزان اعتبار خود می‌توانند آدرس فروشگاه‌ها را مشاهده کنند.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    برخی سرپرستان خانوار یارانه بگیر دستگاه گوشی موبایل هوشمند ندارند و یا گوشی موبایل هوشمند آنها از سیستم عامل اندروید و آی او اس پشتیبانی نمی کند به همین دلیل امکان نصب اپلیکیشن شما را ندارند لذا پیشنهاد می شود نسخه وب اپلیکیشن شما را هم طراحی و راه اندازی کنید تا این دسته از یارانه بگیران هم بتوانند به نسخه وب اپلیکیشن شما دسترسی پیدا نموده و از آن استفاده کنند!

  • ناشناس
    2

    راه جدید برای دزدی چندرغازی که میدید

  • ناشناس
    1

    بنده به میمون چی توز رآی میدهم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      با 120هزار تومان میخوان سره مردم شیره بمالن

  • 🐜
    3

    حتی در مورد خرید ملت ایران زمین فضولی می‌کنید؟از کجا بدانیم این چند قلم کالای که شما ب اجبار می‌گوید باید بخریم و بخوریم آلوده ب یک ویروس جدید باشد که این همه اسرار میکنید!!!!!!؟؟؟؟؟ من آنچه که شما بگویید نمیخام..............

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لابد محصول شرکتهای خودشونه تک ماکارون

  • ناشناس
    1

    خرخودتی با ۱۲۰تومان می‌خواهیدتصمیم بگیرد مردم چی بخورند یا چی نخورند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها