درخشش کارآفرین ایرانی تیم BIPV Iranدر نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان OMAN PROJECT 2023

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از مهمترین رویدادها در زمینه صنعت معماری و ساختمان‌سازی در کشور عمان و منطقه است که همه ساله به منظور معرفی و ارائه جدیدترین محصولات، سیستم‌ها و پروژه‌های ساختمانی، با رویکرد ساختمان سازی نوین برگزارمی‌گردد.

درخشش کارآفرین ایرانی تیم  BIPV Iranدر نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان OMAN PROJECT 2023

تیم کارآفرین برتر و بنام ایرانی از شرکت BIPV IRAN در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان،OMAN PROJECT 2023، خوش درخشید. به گزارش خبرنگار رسمی وبسایت خبر فوری، این نمایشگاه که در تاریخ 23 الی 25 اکتبر در کانونشن سنتر شهر مسقط برگزار شد، میزبان شرکت‌های طراحی، معماری و ساختمان سازی مشهور از کشورهایی نظیر چین، ترکیه، کره جنوبی، ایران و غیره بود. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان یکی از مهمترین رویدادها در زمینه صنعت معماری و ساختمان‌سازی در کشور عمان و منطقه است که همه ساله به منظور معرفی و ارائه جدیدترین محصولات، سیستم‌ها و پروژه‌های ساختمانی، با رویکرد ساختمان سازی نوین برگزارمی‌گردد.

دکتر مهراد حاجی بابایی، نایب رییس صنف معماران شهر تهران، کارآفرین برتر ایرانی و از مدیران ارشد و موسس شرکت پیشتاز BIPV IRAN، زیر مجموعه شرکت AM ENGINEERING، نیز با درخششی بی بدیل توانست حضوری منحصر به فرد و ویژه در مقایسه با سایر شرکت کنندگان، به طور خاص شرکت‌های چینی، در این نمایشگاه داشته باشد. BIPV IRAN به طور گسترده و بی ‌سابقه‌ای در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و موجب افتخار کشور در این رویداد برجسته بود. BIPV IRAN شرکت مهندسی و معماری است که خدمات ساختمان‌سازی پایدار و سبز را با استفاده از مدرن‌ترین و آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، مثل پنل‌های خورشیدی یکپارچه فتوولتائیک، ارائه می‌دهد.

2

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان OMAN PROJECT 2023

همانطور که اشاره کردیم، در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عمان در سال 2023 شرکت‌های بزرگی از کشورهای مختلف، مثل شرکت اعمار از کشور امارات و دیگر شرکت‌های درجه یک چینی، ترکیه‌ای و ایرانی حضور داشتند. نمایشگاه امسال با استقبال بی سابقه‌ای مواجه شد و تعداد کثیری از بازدید‌کنندکان از جمله مقامات دولتی، فعالان بنام صنعت ساختمان و افرادی که به نوعی با این صنعت مرتبط هستند، در نمایشگاه حضور پیدا کردند.

اما گروه BIPV Iran با هدایت دکتر مهراد حاجی بابایی یکی از بخش‌های منحصر به فرد این نمایشگاه بود که حضوری ویژه در مقایسه با سایر غرفه‌ها داشت. Bipv Iran تنها شرکت حاضر در این نمایشگاه بود که خدمات ساختمان‌های سبز و پایدار را با عنوان ساختمان خود انرژی، ارائه می داد. این شرکت برای اولین بار پروژه‌ای واقعی را با استفاده از آخرین تکنولوژی ساختمان‌سازی سبز در شهر سینا در عمان، با عنوان Sinaw Heritage Mall & Facilities، راه اندازی کرده است.

در این پروژه، مهندسان توانمند AM ENGINEERING برای اولین بار در یک پروژه سنتی پنل‌های خورشیدی یکپارچه یا پنل‌های خورشیدی ساخت بنیاد BIPV را معرفی کرده و مورد استفاده قرار دادند. به طور کلی، AM ENGINEERING نخستین شرکتی است که در کشور عمان در زمینه ارائه خدمات طراحی ساختمان سبز و اجرای سیستم های یکپارچه فتوولتائیک به صورت تخصصی فعالیت می‌کند.

آنچه غرفه BIPV IRAN را از سایر غرفه‌های حاضر در نمایشگاه بین المللی عمان متمایز می ساخت، فعالیت تخصصی در زمینه ساختمان‌های پایدار و ارائه پروژه Sinaw Heritage Mall & Facilities به عنوان نخستین شرکت طراحی و مهندسی در این کشور بود. همین موضوع نیز موجب شد تا بسیاری از مسئولین بلندپایه دولتی و سرمایه‌گذاران و سازندگان توانمند و بزرگ کشور از غرفه BIPV IRAN بازدید نمایند. خدمات ساختمان سبز این شرکت، نظر بسیاری را به خود جلب کرد و تحسین بزرگترین سازندگان کشور عمان را برانگیخت.

3

سخنرانی دکتر مهراد حاجی بابایی در نمایشگاه صنعت ساختمان عمان

دکتر حاجی بابایی روز 24 اکتبر در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی صنعت ساختمان عمان، کانوکشن سنتر، سخنرانی با عنوان هوش مصنوعی، پایدارسازی ساختمان‌ها، پنل‌های یکپارچه خورشیدی و آینده ساختمان‌سازی در منطقه GCC ارائه دادند که با استقبال و توجه بی نظیر بزرگترین دست اندرکاران صنعت ساختمان در منطقه رو به رو شد. موضوع سخنرانی که یک ساعت به طول انجامید، برای فعالان در عرصه ساخت و ساز جذاب، جدید و با نوآوری های زیادی همراه بود.

از این رو، افراد بسیاری، از جمله بزرگترین طراحان و مهندسان در کشور عمان، به سخنرانی دکتر حاجی بابایی توجه ویژه نشان داده و از محصول ارائه شده استقبال بی نظیری به عمل آوردند. وی شرکت AM ENGINEERING را به عنوان مجموعه‌ای پیشگام در زمینه ساختمان سازی سبز، با تکیه بر پنل های خورشیدی یکپارچه فتوولتائیک، و استفاده از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی به منظور افزایش بهره‌وری ساختمان‌ها معرفی کرد. در این رویداد بزرگ بین المللی، AM ENGINEERING نخستین شرکتی بود که به ارائه یکی از منحصر به فرد ترین محصولات ساختمان سازی سبز، یعنی پنل های خورشیدی یکپارچه فتوولتائیک، می پرداخت.

4

کسب چنین موفقیت بزرگی توسط کارآفرین برتر، جناب آقای دکتر حاجی بابایی، از مدیران ارشد و موسس گروه AM ENGINEERING، افتخاری دیگر برای ایران و ایرانی، به خصوص در زمینه صنعت معماری و ساختمان‌سازی می باشد. درخشش روز افزون شرکت‌های ایرانی در عرصه بین المللی قطعا عنصری تاثیرگذار بر پیشرفت اقتصادی کشور نیز خواهد بود. امید است باز هم شاهد چنین موفقیت‌های غرور آفرینی در سال‌های پیش رو برای کارآفرینان این مرز و بوم باشیم.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها