جشنواره تعمیر مبل کوثر در پاییز 1402

در پاییز و زمستان 1402 میتوانید خدمات تعمیرات مبلمان را با تخفیف های ویژه و شرایط پرداخت منعطف از مجموعه مبلمان کوثر دریافت کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

جشنواره تعمیر مبل کوثر در پاییز 1402

تعمیر مبل با وجود گرانی ها و شرایط نا به سامان اقتصادی در داخل کشور، راهی به مراتب مقرون به صرفه تر از خرید مبلمان جدید است. از آنجا که مبلمان به شکلی جدا از ایجاد راحتی برای افراد، جنبه تزئینی نیز دارد، ممکن است بعد از مدتی خاصیت اولیه خود را از دست بدهد و نیاز اشخاص را به طور کامل برآورده نکند. در این مواقع تعمیرات مبل می تواند بسیار کاربردی باشد. تعمیرات مبلمان مزایای خاص خود را دارد که می تواند توجه افراد به این امر را بیش از پیش جلب کند. در جشنواره تعمیر مبلمان مجموعه مبل کوثر در پاییز 1402 میتوانید با صرف کم ترین هزینه و در کم ترین زمان ممکن مبلمانی نو داشته باشید.

 

جشنواره مبل کوثر در پاییز و زمستان 1402

گروه مبلمان کوثر به عنوان یکی از تولیدکنندگان و کارگاهای تعمیر مبل قدیمی در تهران، در پاییز و زمستان 1402 خدمات خود را با شرایط استثنایی و خاص را به مشتریان ارائه میدهد. این مجموعه تخفیف های ویژه تعمیر و رویه کوبی مبل را برای مشتریان قدیمی و جدیدی که تا پایان آذر ماه به مبل کوثر مراجعه کند در نظر گرفته است. در گروه تعمیرات مبل کوثر خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می شود. در ادامه به هر یک اشاره می کنیم و هر کدام را مورد بررسی قرار می دهیم.

تعمیرات مبلمان حرفه ای

انواع مختلفی از مبلمان وجود دارد که همگی در کارگاه های تعمیر مبل به راحتی قابل تعمیر و ترمیم هستند. ممکن است مبلمان منزل یا محل کارتان به دلایل مختلفی فرسوده شده باشدزو کیفیت اولیه خود را از دست داده باشد. در این هنگام افراد به دنبال تعویض مبلمان خود می روند در صورتی که می توانند با صرف هزینه ای کم تر مبل خود را تعمیر کنند. همچنین با تعمیر مبلمان می توانید با استفاده از پارچه و رنگی خاص و جذاب، جانی تازه به مبلمان خود ببخشید.

دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد به فکر تغییر در مبلمان خود باشند. این موارد می تواند تغییر دکوراسیون، نشست مبل، پارگی پارچه، فرسودگی مبل و... باشد. در هر صورت پیشنهاد می شود به سراغ تعمیر مبل بروید. تعمیر مبلمان چه در منزل صورت بگیرد چه در کارگاه، شخص می تواند به راحتی تمامی فرآیند تعمیر مبلمان را مشاهده کند و روی کیفیت کار و تعمیر مبل خود اشراف داشته باشد.

رویه کوبی مبل

یکی از تخصصی ترین و دشوار ترین عملیاتی که در کارگاه های تعمیر مبل صورت می گیرد، تعویض رویه یا همان روی کوبی مبل است. این امر اگر مبل دسته دوم باشد و فرسوده شده باشد، سخت تر نیز خواهد شد. به همین دلیل نیاز است رویه کوبی به وسیله افرادی انجام شود که می توانند با کیفیت بالایی این کار انجام بدهند و سابقه طولانی در تحقق این امر داشته باشند.

شاید تصور کنید تعمیر رویه مبل به یک فرآیند کوچک مختص می شود. اما این امر به معنی انجام یک سری عملیات مانند قرار دادن فوم و اسفنج، تهیه پارچه مناسب و کوبیدن آن روی اسکلت مبل، نصب سرمه و... است که همه این موارد در کنار یک دیگر تبدیل به عمل رویه کوبی می شوند. به همین دلایل دقت در انجام آن بایستی بیشتر از مراحل دیگر تعمیر مبل باشد. معمولا در مبلهای راحتی از پارچه های با دوام بیشتر و همچمین فوم های با کیفیت استفاده میکنند اما برای مبل های استیل که برای پذیرایی مهمان از آنها استفاده مشود ظرافت و زیبایی پارچه اهمیت دارد. پس با توجه به نوع کاربرد مبل می توانید هزینه رویه کوبی را مدیریت نمایید.

 

31

تعمیر مبلمان راحتی

مبل راحتی به دلایل متعددی فرسوده می شود. این مبل ها می توانند به دلیل استفاده زیاد، دچار نشست شوند و کیفیت فنر ها و فوم آن کاهش پیدا کند. یا پارچه مبل راحتی به دلیل استفاده مکرر در طولانی مدت ترک بخورد و از بین برود. در کارگاه تعمیر مبل کوثر به آسانی انواع خدمات مربوط به تعمیر مبل راحتی را برای مشتریان انجام می دهند.

قبل از رویه کوبی باید تعمیرات لازم روی کلاف انجام شود. نکته بعدی که که در تعمیر مبلمان راحتی اهمیت دارد استفاده از فوم با کیفیت بر اساس نوع کار است. در نهایت انتخاب پارچه مبل که بر اساس سلیقه مشتری و انتخاب او روی کار کوبیده می شود. اگر شما نیاز به خدمات تعمیر مبل راحتی دارید قبل از پایان آذر با مبل کوثر تماس بگیرید تا خدمات با تخفیف دریافت کنید. این موارد می تواند تعویض یا ترمیم پارچه مبل، تعویض کلاف و فوم، تعمیر رویه مبل و فنربندی باشد. با تعویض هر یک، مبل راحتی شما تا مدت ها برای شما عملکردی قابل قبول خواهد داشت.

تعمیر مبلمان استیل

از دیگر مبل هایی که در مرکز توجه عموم مردم قرار دارد، مبل استیل است. این مبل ها را با نام مبل سلطنتی نیزمی شناسند. به دلیل قیمت بالایی که این نوع مبل ها دارند بهترین راه برای داشتن یک مبل استیل نو و با کیفیت، تعمیر آن است. حال اگر مبل استیل شما دچار شکستگی و خرابی شده , پارچه مبل دچار ساییدگی و یا پارگی شده و یا قسمت کفی مبل شما دچار افتادگی و فرو رفتگی شده اصلا نگران نباشید. شما می توانید با تعمیر مبل استیل خود صاحب یک مبلمان جدید با حداقل قیمت شوید.

تعمیر مبل استیل به میزان زیادی روی کاهش هزینه های مصرفی شما موثر خواهد بود. در کارگاه های تعمیر مبل استیل، انواع خدمات تعمیراتی را برای این نوع مبلمان برای افراد فراهم می کنند. می توانید با مراجعه به مراکزی مانند moblekosar.com هرگونه تغییری روی رنگ و نوع پارچه، چوب، اسکلت و... را با کم ترین هزینه انجام دهید.

32

رنگ کاری مبلمان

اگر ظاهر مبلمانتان همانند گذشته شما را به خود جذب نمی کند یا دیگر آن کیفیت اولیه خود را ندارد، دو راه راهکار اصلی برای تغییر کلی در مبلمان، رنگ کاری مبل و تعویض پارچه مبل است. پارچه مبل را می توان به راحتی با مقداری جست و جو تهیه کرد تا تعمیرکاران آن را روی مبلملنتان قرار بدهند. اما رنگ کاری مبل کاری تخصصی است و باید رنگی که انتخاب می کنید، با دقت و متناسب با دکوراسیون و رنگ پایه مبل انجام بگیرد.برای اینکه پس از تعمیر ظاهر مبل کاملا نو شود گاهی اوقات لازم است که رنگ مبلمان نیز ترمیم و یا تغییر کند.

تعمیر مبل با تخفیف ویژه و پرداخت اقساطی

گروه تعمیرات مبل کوثر در سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تعمیر مبل آغاز نموده است. این مجموعه با کارگاهی مجهز و ابزارآلات پیشرفته در کنار نیروی متخصص و با تجربه آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است. برای خدمات رنگ کاری مبل، تعمیرات مبلمان استیل و راحتی، رویه کوبی مبل و تعمیر مبل به سایت مبل کوثر (https://moblekosar.com) مراجعه کنید و از تخفیف ویژه تا پایان آذر ماه 1402 بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با این مجموعه تماس بگیرید.

آدرس: تهرانپارس، قنات کوثر، خیابان بیست متری مسجد, بین هشتم و نهم مرکزی, پلاک ۹۱

اینستاگرام: @tamirat_moblekosarr

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۰۵۵۶۰۱ و ۰۹۱۲۳۵۰۷۵۳۹

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها