خرید و قیمت انواع یراق آلات

در هر صنعتی که کار کنید بدون شک یراق آلات نقش مهمی دارن و باید همیشه به مقدار مورد نیاز تهیه بشود.

خرید و قیمت انواع یراق آلات

حتی یک سری یراق آلات مثل میخ، پیچ، مهره و...توی زندگی روزمره خونه یا محل کارمون استفاده زیادی دارن. یراق آلات توی دسته های مختلفی تولید میشن که این دسته بندی میتونه بر اساس هم خانواده بدون یراق انجام بشه یا بر اساس صنف و صنعتی که اون یراق توش استفاده میشه. از لحاظ هم خانواده بودن مثلا کل پیچ ها، کل میخ ها، کل رولپلاک ها و... توی سایزای مختلف و مدلای متفاوتی تولید میشن اگر از لحاظ صنف و صنعت خاصی در نظر بگیریم مثلا میگیم یراق مخصوص کابینت سازی، یراق صنعت چوب، یراق درب و پنجره و... به همین سادگی میشه یراقا رو توی دسته های مختلف قرار داد ما توی این مقاله قصد داریم در مورد چند مدل یراق از دسته های مختلف صحبت کنیم.

کاربرد یراق آلات

یراق آلات یه خانواده بزرگن که توی ابعاد ریز و درشتی تولید میشن و اگر نباشن واقعا کارایی مثل مونتاژ و تکمیل نهایی محصولات قابل اجرا نیست. مثلا شما یه میز رو بخوای درست کنی برای اتصال بخشای مختلفش به یراق نیاز داری. برای ساخت کابینت برای نصب درب حالا چه درب خونه و اتاق باشه چه درب دستگاه های صنعتی کلا توی هر مونتاژی به یراقای مختلفی مثل لولا، میخ، پیچ، دستگیره و... نیاز دارید که توی ادامه چند مدل یراق متفاوت و مختلف رو معرفی میکنیم.

گل پیچ

یکی از یراقای صنعتی گل پیچ هستش. گل پیچ از یه بخش رزوه دار مثل پایه پیچ تشکیل شده که معولا رزوه 5 میل حداقل اندازه این بخشه تا رزوه های بزرگتر و توی بخش بالای پیچ یک کلگی به صورت خورشیدی، خروسکی، سه پر، پنج پر و هشت پر و... که معمولا از جنس پلاستیک یا باکالیته. گل پیچ توی ساخت ماشین آلات، دستگاه ها و تنظیم ارتفاع صندلی، تیغه و...استفاده زیادی داره و چون به راحتی با حرکت دست میچرخه نیازی به ابزار خاصی نداره و این بزرگترین مزیتش به حساب میاد.

SmartSelect_20231024_232152_Microsoft 365 (Office)

پایه تخم مرغی

یکی از یراق مهم توی صنعت چوب که برای ساخت میز و کابینت و... استفاده میشه پایه است. پایه توی مدلای مختلف با ارتفاع های متفاوت تولید میشه که برای هر نوع میز و طبق ابعاد و مدلش باید پایه مناسب رو انتخاب کرد. یکی از پایه های پرطرفدار که برای میزای اداری یا کابینت استفاده میشه پایه تخم مرغی هستش. پایه تخم مرغی با سایزای مختلف 16 و 32 میل تولید میشه یا به صورت کاملا صاف و رگلاژی که طبق ضخامت چوب باید پایه رو انتخاب کنید. پایه تخم مرغی توی رنگ بندیای مختلف تولید میشه که به راحتی و متناسب با رنگ میزتون میتنوید انتخاب کنید.

SmartSelect_20231024_232205_Microsoft 365 (Office)

حلقه جاکلیدی

یکی از دسته های بزرگ یراق آلات برمیگرده به گروه کیف، کفش، لباس و ... که مدلای متنوعی از یراق توی این بخش تولید میشه. یراقایی مثل سرمنگوله، مدبر، حلقه، قفل چمدان و کوله و... توی این دسته بندی قرار می‌گیره و از لحاظ ابعاد و اندازه هم متنوع هستن. حلقه جاکلیدی به صورت دولا با ضخامتای مختلف تولید میشه که قطر حلقه خیلی مهمه و نوع مفتول و فلزی که توی تولیدش به کار رفته هم اهمیت داره. بعضی حلقه ها زنجیر دار هستن و بعضیا ساده. از حلقه های برای تولید کیف، و انواع آویز و جا سوئیچی و جاکلیدی استفاده می‌کنن.

Screenshot_20231024_232223_Microsoft 365 (Office)

پیچ

یکی از یراقایی که توی همه مشاغل و خونه و هر محیطی استفاده میشه پیچ هستش. پیچ توی اندازه های مختلف از رزوه های ریز و انتیک با طولای کوچیک تولید میشه تا پیچای بزرگ صنعتی که برای ساخت ماشین سازی، کشتی سازی، خودروسازی و... استفاده میشن. پیچ از یه ساقه یا پایه رزوه دار تشکیل میشه که قطر رزوه خیلی مهمه و طبق یک سری استاندارها با گام های مختلف ساخته میشه علاوه بر ساقه و پایه بخش کلگی پیچ هم توی مدلای مختلفی مثل دو سو، چهارسو یا ستاره ای و... تولید میشن.

 قیمت یراق آالات

همونطور که توی متن هم گفتیم یراقا مدلای مختلفی دارن و با ابعاد متفاوتی تولید میشن و حتی بعضی مشاغل یراقای مخصوص به خودشون رو دارن به همین دلیل از لحاظ قیمت هم با همدیگه متفاوتن. برای اطلاع از قیمت انواع یراق می‌تونید به سایت چوبینر مراجعه کنید یا با شماره تلفنای زیر تماس بگیرید.

Choobiner.ir

09021235626

02166563048

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها