چگونه لوازم یدکی اصلی هیوندای و تویوتا را خریداری کنیم ؟

لوازم یدکی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده خودرو یا وسایل نقلیه می باشد. معمولا برای اکثر افرادی که صاحب خودرو هستند اتفاق افتاده که با خرابی و تعمیر روبرو شوند. در این گونه موارد برای تهیه لوازم یدکی اقدام می کنند. به دلیل وجود لوازم یدکی نامرغوب و فیک در بازار باعث شده تا مالکان خودروها به دنبال خرید مطمئن و امن و استفاده از لوازم یدکی اصلی باشند.

چگونه لوازم یدکی اصلی  هیوندای و تویوتا را خریداری کنیم ؟

یکی از مشکلاتی که بیشتر تعمیرکاران و مکانیک ها و حتی صاحبان خودرو با آن مواجه هستند عدم مرغوبیت جنس ها و لوازم یدکی درون بازار است. معمولا گاهی صاحب خودرو ، چندین بار به علت مشکل دار بودن قطعات و لوازم یدکی به مکانیکی مراجعه می کند. بنابراین در بازار رنگارنگ از لوازم یدکی مختلف ، چگونه می توانیم جنس اصلی را از درجه یک تشخیص دهیم. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا به شما کمک کنیم که لوازم یدکی اصلی را خریداری کنید.

 

خرید لوازم یدکی اصلی

معمولا کیفیت قطعات و لوازم یدکی خودروها تاثیر مستقیم بر عملکرد بهتر و عمر مفید ماشین ها دارد. در برخی موارد به طور مستقیم حتی با امنیت جانی مسافران و سرنشینان مرتبط است. با توجه به اهمیت کیفیت قطعات و لوازم یدکی خودرو، وجود قطعات تقلبی و غیر استاندارد در بازار باعث شده تا برخی مصرف کننده ها بدون عواقب به دنبال خرید این گونه قطعات و لوازم یدکی بروند.

رقابت های ناسالم با عرضه کالاهای بی کیفیت و قیمت های بدون تناسب و استفاده غیرقانونی از برندهای خوش نام باعث مخدوش شدن ذهن مصرف کننده ها شده است. به همین خاطر ویژگی های فنی خاص این قطعات باعث شده تا مصرف کننده به توصیه فروشنده مارک و برندهای اصلی را انتخاب می کند. اما در بیشتر مواقع اینگونه به نظر نمی رسد و مردم ایران به دلیل قیمت پایینتر و تبلیغات غیر واقعی از فروشندگان غیرمجاز قطعه خرید می کنند.

 

لوازم یدکی هیوندای

یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت خارجی در ایران قطعات هیوندای است. این شرکت کره ای تولیدات زیادی نظیر سانتافه ، سوناتا، النترا و ... را در شهرهای مختلف ایران قرار داده است. در این بخش به مجموعه پرفروش ترین ماشین های برند هیوندا و لوازم یدکی آنها می پردازیم.

 

16

 

لوازم یدکی سانتافه

سانتافه یکی از کراس اوورهای معروف کمپانی خودروسازی کره در ایران و دنیا است. یکی از پرفروش ترین خودروهای هیوندای در ایران نسل دوم آن می باشد. نسل سوم نیز در قالب مدل های 2014 و 2018 به دست ایرانی ها رسید. لوازم یدکی این برند از ماشین شامل کروز کنترل هوشمند، رادارهای ایمنی، ترمزها، اتوهلد، فرمان برقی ، سیستم صوتی ، دوربین، ایربگ، تهویه اتوماتیک ، صندلی های تاشونده برقی ، سیستم های برقی ، رینگ پیستون ، شاتون و ... می باشد. برای خرید لوازم و قطعات یدکی سانتافه به صورت اصلی با ما تماس بگیرید.

 

لوازم یدکی توسان

یکی دیگر از خودروهای جدید و لوکس به صورت فول آپشن در بازار با برند هیوندای قطعا توسان می باشد. لوازم یدکی این ماشین نیز در داخل ایران به صورت تقلبی و فیک بسیار زیاد شده و باید در زمان خرید دقت کنید تا بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

لوازم یدکی سوناتا

سوناتا یکی از بهترین سدان های پرفروش از مجموعه هیوندای در ایران است. هیوندای سوناتا توانسته بسیاری از مشتریان ثروتمند را که به دنبال یک سدان خارجی خوش قیمت بودند به سوی خودش جلب کرد. بعد از آن در سال 2011 سوناتا YF با طراحی جدید انقلابی به میدان آمد و نگاه ها را به سوی خودش خیره نمود. طراحی نسل ششم سوناتا که در آن زمان بسیار متمایز بود. در زمان خرید لوازم یدکی سوناتا نیز باید به دقت آن را مورد بررسی قرار دهید تا محصول تقلبی به شما نفروشند. معمولا خرید از یک مکان امن و مطمئن می تواند خیالتان را از این بابت راحت کند.

 

 

فروشگاه لوازم یدکی محصولات هیوندای

ماشین های هیونداری با وجود کیفیت قطعات استفاده شده در آنها ، گاهی نیازمند تعویض هستند. در بیشتر مواقع دلیل تعویض قطعات نیز تصادف ماشین ها بوده است. اگر شما صاحب یم خودروی هیوندای هستید که خودرو شما نیاز به لوازم یدکی و قطعات مختلف دارد، اصلا نگران نباشید ، ما در این زمینه می توانیم به شما کمک نماییم تا در هر شهر ایران که باشید بتوانید خرید کنید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

معمولا در زمان تهیه قطعات و لوازم یدکی برند هیوندای می توانید از روش های مختلف آن را خرید نمایید. مثلا مراجعه حضوری به فروشگاه های معتبر لوازم یدکی هیوندای یکی از این روش ها است. البته بعد از کرونا نیز باعث شد تا بسیاری از افراد خریدهای خود را از طریق وب سایت اینترنتی و آنلاین انجام دهد. سایت ما در این زمینه می تواند کمک زیادی به شما نماید.

 

نکات مهم در زمان خرید لوازم یدکی اصلی هیوندای

برخی از قطعات و لوازم مصرفی باید به طور دوره ای در کیلومترهای مشخص تعویض گردند. قطعاتی نظیر تسمه تایم، تسمه دینام، لنت ترمز ، روغن و فیلتر هوا و ... که معمولا دوره ای تعویض می شوند.

تعویض نمودن به موقع این نوع قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است و تعویض آنها با قطعات اصلی می تواند عمر مفید آنها را افزایش دهد و عملکرد ماشین تان را بهبود ببخشد. معمولا قطعات تقلبی عملکرد صحیحی در خودروی شما ندارند و سریعا خراب می شوند.

 

لوازم یدکی تویوتا

یکی دیگر از معروف ترین کمپانی های تولید کننده خودرو درجهان شرکت ژاپنی تویوتا است. یکی از پرطرفدارترین برندهای ماشین سازی در دنیا می باشد و رقیب سرسخت برند سوزوکی و هوندا بوده و بعد از فولکس واگن دومین خودروسازی بزرگ دنیا به حساب می آید. پرفروش ترین برندهای ژاپنی می توان به کمری، پرادو، کرولا، آریون ، لندکروز اشاره کرد.

معمولا یکی از مشکلات ایرانی ها عدم دسترسی سریع به قطعات تویوتا در داخل کشور است که باعث شده تا قطعات تقلبی را به جای اصلی به افراد می فروشند. در این بخش شما را با مشهورترین لوازم یدکی تویوتا آشنا خواهیم کرد.

 

17

 

انواع لوازم تویوتا

قطعات و لوازم یدکی تویتا  نیز همانند بقیه ماشین ها به چند دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که شامل:

قطعات بدنه تویوتا: رینگ چرخ، درب‌ها، آینه بغل، کاور موتور، رینگ چرخ، گلگیر، شلگیر، درب موتور، جلو پنجره، سپر، توری سپر و ...

انواع چراغ و پروژکتورهای تویوتا: مه شکن، پروژکتور، شبرنگ، چراغ دنده، چراغ جلو، چراغ خطر، راهنمای روی آینه، قاب پروژکتور و ...

قطعات جلوبندی و تعلیق تویوتا: فنر لول، کمک فنر، سیبک طبق، میل موجگیر، قرقری، بوش طبق، سرپلوس، دسته موتور، پمپ کلاچ و ...

 

قطعات موتوری تویوتا: واشر کامل، واشر منیفولد هوا، زنجیر تایم، سرسیلندر، سوپاپ دود و هوا، میل سوپاپ دود، یاتاقان ثابت و متحرک، دریچه گاز و ....

قطعات سیستم ترمز تویوتا: کاسه چرخ، استپ ترمز، پمپ ترمز، سیم ترمز دستی، شیلنگ ترمز، میل ژامبون، سیلندر ترمز، بوستر و ...

قطعات برقی تویوتا: فشنگی آب، ترموستات، سنسورها، وایر شمع، پمپ بنزین، کروز کنترل، کویل، شیشه بالابر، سوئیچ استارت و ...

قطعات مصرفی تویوتا: لنت ترمز، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، فیلتر هوا، دیسک چرخ، فیلتر کابین، شمع و ...

 

 

نکات مهم در زمان خرید قطعات تویوتا

 

در زمان خرید قطعات تویوتا باید به موارد زیر توجه داشت:

- نشان استاندارد ملی

- برند تولید کننده

- استعلام بارکد

- بررسی ظاهری

- خرید از مراکز و سایت معتبر

- مقایسه قیمت

- کیفیت بسته بندی

- ضمانت اصالت کالا

 

چگونه بهترین قطعات اصلی تویوتا را خریداری کنیم؟

معمولا کاربران و مشتریان در زمان خرید قطعات سعی می کنند از اتلاف وقت و هزینه های خود جلوگیری نمایند. خرید آنلاین و اینترنتی بهترین گزینه می باشد. شما با امکان خرید آنلاین می توانید یک خرید مطمئن و آسان داشته باشید و محصول انتخابی را با ضمانت اصالت کالا درب منزل تان تحویل بگیرید. امکان ارسال قطعات به تمام شهرهای ایران وجود دارد. معمولا در زمان خرید باید به ضمانت اصالت کالا و لوگو و برند محصول توجه داشته باشید تا سرتان کلاه نرود.

 

قیمت قطعات تویوتا

قطعا لوازم یدکی خودروها در بازار به وفور یافت می شود و محصولات فیک و تقلبی نیز با قیمت های گران خودنمایی می کنند. با توجه به اینکه تویوتا و هیوندای از برندهای لوکس و گران قیمت هستند، طبیعی است که لوازم یدکی این محصولات نیز قیمت بالایی دارند. برای قیمت لوازم یدکی ماشین تویوتا و هیوندای اصلی نمی توانیم قیمت ثابت و مشخصی تعیین کنیم.معمولا به دلیل اینکه قطعات کاملا خارجی هستند به دلیل نواسانات دلار بالا پایین می شوند. برای اطلاع از قیمت های جدید با ما تماس بگیرید.

 

کلام پایانی:

قطعات و لوازم یدکی در خودروهای مختلف نقش کلیدی دارند و به عنوان ضروری ترین وسایل در بازار به فروش می رسند. معمولا برخی از لوازم مصرفی هستند و در طول زمان دچار مشکلات و خرابی می گردند. بنابراین فروشندگان لوازم یدکی در سرتاسر کشور این گونه لوازم را به فروش می رسانند. به دلیل اینکه امروزه لوازم یدکی زیادی در بازار وجود دارد و شرکت های مختلف اقدام به تولید آنها می کنند، بنابراین باید دقت کرد که از لوازم اصلی و با ضمانت اصالت کالا بهره ببرید. معمولا لوازم یدکی ماشین های لوکس نظیر تویوتا و هیوندای نسبت به بقیه ماشین های ایرانی گران قیمت تر هستند.  همچنین شما قطعات مورد نظر خود را از آگهی های سایت لوازم یدک به آدرس نشانی lavazemyadak.com  تهیه کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها