بهترین روانشناسان تهران در پزشک خوب (مهر 1402)

در شهر تهران که جامعه روانشناسیِ آن روزبه‌روز در حال افزایش است، شناخت بهترین روانشناس کار نسبتا سختی است.

بهترین روانشناسان تهران در پزشک خوب (مهر 1402)

ممکن است برای پیدا کردن روانشناس از اطرافیان و آشنایان پرس‌وجو کنید و حدس بزنید روانشناس شخص دیگر برای شما هم مناسب است، اما اینطور نیست! شما بهتر است ویژگی‌ها و نکات مد نظر برای انتخاب با روانشناس را با شخص دیگر مقایسه نکنید و با توجه به شناخت خودتان، روانشناس مناسب را پیدا کنید. برای پیدا کردن بهترین روانشناس تهران قصد داریم شما را با 3 روانشناس برتر در مهر ماه 1402 آشنا کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید.

 

آشنایی با دکتر شهرزاد رشن

 

11

 

دکتر شهرزاد رشن دارای تحصیلات دکترای روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی است. ایشان دارای پروانه اشتغال تخصصی هستند و علاوه بر این در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران و انجمن روانشناسی ایران عضویت دارند. دکتر رشن مدرس کارگاه‌های تیپ شناسی شخصیت، بازاریابی عصبی و فرزندپروری هستند.

در رزومه کاری ایشان روانشناسی در کلینیک تخصصی تغذیه و مغز و اعصاب به چشم می‌خورد و یکی از روانشناسان برتر در این زمینه شناخته می‌شوند. رویکرد درمانی دکتر رشن روان درمانی پویشی برای اختلالات سطحی شخصی  (DPHP) و روان درمانی پویشی کوتاه مدت (ISTDP) است.

 

خدمات روانشناسی دکتر رشن

در مطب دکتر رشن خدمات روانشناسی متعددی انجام می‌شود و برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • مشاوره فردی با رویکرد درمانی روان پویشی کوتاه مدت
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره خانواده
  • زوج درمانی
  • مشاوره طلاق
  • مشاوره نوجوان
  • درمان اختلالاتی مانند اضطراب، افسردگی، وسواس و ...

 

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره دکتر شهرزاد رشن

دکتر رشن با توجه به نظرات مراجعه‌‌‌‌کنندگان فردی دلسوز و مهربان با دانشی به‌روز و تخصصی هستند؛ اکثر کسانی که برای درمان به ایشان مراجعه کرده‌اند از روند درمان بسیار راضی هستند و ایشان را روانشناسی حاذق و حرفه‌ای می‌دانند. واقع‌بینی، حمایت، درک بالا، شنوا بودن برخی از ویژگی‌های مثبت دکتر رشن است که کاربران در صفحه‌ی دکتر رشن در پزشک خوب بیان کرده‌اند.

 

آشنایی با مسعود پاینده فرد

 

12

 

جناب آقای پاینده فرد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد روانشناسی و مترجم کتاب‌های مختلف در حوزه روانشناسی هستند.

اگر علاقه‌مند هستید که با سوابق تحصیلی و رزومه روانشناسی ایشان آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به صفحه جناب پاینده فرد در پزشک خوب بزنید و آن‌ را مطالعه کنید.

 

خدمات روانشناسی مسعود پاینده فرد

در مطب مسعود پاینده فرد روان درمانی که شامل مشکلات فردی، بین فردی، بزرگسال، نوجوان، اضطراب، افسردگی و وسواس است، انجام می‌شود. روانکاوی و ارزیابی شخصیت (Swap) از دیگر قابل انجام توسط ایشان است. خدمات مشاوره این روانشناس در قالب مشاوره حضوری و غیر حضوری صورت می‌گیرد که با توجه به شرایط‌تان می‌توانید یکی از این روش‌ها را در نظر بگیرید.

 

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره مسعود پاینده فرد

بیشتر مراجعه‌کنندگان از دلسوز بودن ایشان تعریف کرده‌اند که با توجه به مشکلاتی که دارند، بهترین راهکارها را پیشنهاد می‌دهند. کسانی که درگیر اختلالات سلامت روان مانند استرس، اضطراب، افسردگی بودند از صحبت و راهکارهای جناب پاینده فرد راضی بودند و مراجعه به ایشان را توصیه می‌کنند.

 

آشنایی با دکتر فرزانه حاجی زاده

 

13

 

اگر به دنبال مشاوره فردی، مشاور ازدواج و زوج درمانگر هستید، بدون شک یکی از بهترین روانشناسان در این زمینه دکتر فرزانه حاجی زاده است؛ ایشان دارای دکترای تخصصی روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی هستند. دکتر حاجی زاده پروانه اشتغال تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران، و پروانه مشاوره خانواده از قوه قضاییه را دارند، همچنین در سوابق ایشان تاسیس مرکز مشاوره خانواده هم به چشم می‌خورد.

 

خدمات روانشناسی دکتر فرزانه حاجی زاده

دکتر حاجی زاده نویسنده مقالات متعددی در حوزه روانشناسی هستند، علاوه بر آن خدمات بسیاری در حوزه روانشناسی ارائه می‌دهند از جمله:

  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره خانواده قوه قضاییه
  • مشاوره نوجوان
  • مشاوره فردی
  • زوج درمانی
  • سکس تراپی

 

 

نظرات مراجعه‌کنندگان درباره دکتر فرزانه حاجی زاده

اکثر کسانی که برای بهبود سلامت روان خود و درمان اختلالات خود به ایشان مراجعه کرده‌اند، رضایت بالای خود را از این روند اعلام کردند. بیشتر نظرات درباره بار علمی، با حوصله بودن، خوش برخورد بودن و همراه بودن ایشان است.

 

وقت و پولتان را هدر ندهید!

با توجه به هزینه‌های بالای درمان، بهتر است وقت و هزینه‌ی خود را صرف آزمون‌وخطاهای بسیار نکنید. سعی کنید در شهر پر جمعیتی مانند تهران که انتخاب روانشناسِ خوب کار زمان‌بری است، تحقیق‌های متعددی انجام دهید و نظرات مراجعه‌کنندگان را به‌طور کامل مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

شما در بستر اینترنت می‌توانید لیست جامعی از روانشناسان خوب تهران را پیدا کنید و بتوانید با دیدی باز بهترین انتخاب را داشته باشید. پزشک خوب یکی از پلتفرم‌های به‌روز و معتبر است که به‌طور رایگان برای انتخاب روانشناس می‌توانید از آن استفاده کنید. در این سایت علاوه بر بیان رزومه کاری و تحصیلی روانشناس، آدرس مطب، برنامه زمانی روانشناس و نظرات کاربران به‌طور شفاف بیان شده است تا در این مسیر یاری‌دهنده شما باشد و بتوانید در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها