بذرپاش: قیمت بازار مسکن را کنترل می‌کنیم/ نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان به مثبت چهار رسید

وزیر راه و شهرسازی گفت: ‌همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

بذرپاش: قیمت بازار مسکن را کنترل می‌کنیم/ نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان به مثبت چهار رسید

 مهرداد بذرپاش صبح امروز در ‌‌آیین بهره‌برداری از واحد‌های مسکونی در استان فارس با بیان اینکه هم اکنون 17 هزار واحد در شهر صدرا با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است گفت: از امروز هم ساخت 55 هزار واحد مسکونی در استان شروع می‌شود. 

وی از آماده‌سازی 1649 قطعه زمین برای طرح جوانی جمعیت در فارس‌ خبر داد.

بذرپاش از افتتاح 101 کیلومتر بزرگراه در استان فارس خبر داد و‌ تصریح کرد: امروز علاوه بر آزادراه شیراز اصفهان که روز گذشته افتتاح شد، 101 کیلومتر بزرگراه نیز افتتاح می‌شود.

وی سرمایه‌گذاری این پروژه را حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومانی اعلام کرد.

بذرپاش با بیان اینکه به گواه آمار بانک مرکزی و مرکز آمار ایران، نرخ رشد بخش مسکن و ساختمان در بهار پارسال منفی بود در حال که امسال به مثبت چهار رسیده است، یکی از سیاست های وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت زمین و مسکن را عرضه بیشتر دانست و گفت: در همه کالاها از جمله زمین و مسکن هرچه عرضه بیشتر باشد قیمت کنترل شده‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ‌در هشت سال قبل از دولت سیزدهم یک انباشتگی تقاضا در بخش مسکن داشتیم و به گواه آمارها عرضه حداقل بود و یک پیک قیمتی تجربه کردیم که این یک اتفاق ناگوار بود، تصریح کرد: ‌همه تلاش خود را می‌کنیم که هم در بخش زمین، هم در بخش الحاق به محدوده های شهری، هم در بخش روستایی عرضه قابل توجهی باشیم تا در کنار پاسخ به متقاضیان، قیمت بازار را هم کنترل کنیم.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    دروغ گودشمن خداست عملکردشماهانشانه کارکردن وکارنکردن شماست مردم می بینندومی فهمند

  • حسین
    0

    با تعریف رشد اقتصادی یعنی گرانی ، پس ۴ درصد مسکن گران‌تر خواهد شد.

  • ناشناس
    0

    تو را قرآن کاری به کار مسکن نداشته باشید ، در این ۴۵ سال هر چیزی را خواستید درست کنید آنچنان گند عظیمی زدید که غیر قابل جبران است

  • ناشناس
    0

    تا حالا هم داشتید همین کارا میکردید .

  • ب غ
    0

    آقای بذرپاش عامل اصلی افزایش قیمت مسکن ۲۵تا۵۰ برابری فقط دیوار وسکوهای انتشارآگهی هست که فروشندگان دلبخواهی ونجومی قیمت تعیین کرده وبقیه هم تحریک به قیمت دلبخواهی می‌شونددولت توسط شهرداری‌ها درکل کشور قیمت منطقه ای تعیین کند اگه کسی قیمت بیشتر ودلبخواهی ثبت کند آگهیش منتشرنشود وبنویسد بیش ازحدمجاز وسقف تعیین شده عین عابربانکها. درتبریز فروشنده ای بهم دردیوار صدافرستاده که آهای حاجی مال خودم هست دوست دارم هرقدردلم خواست قیمت بگم تونخر وبنگاههی چت زد که اگه امروز نخری فردا۲۰۰میلیون میزاره روش وفروشنده ای خانه درعباسی با۵۰پله ۷۷۰میلیون قیمت زده بود بعدازیکماه تادوماه به ترتیب قیمت۱میلیاردو۶۰۰میلیون ثبت کردبعد ۱میلیاردو۲۰۰میلیون زده آخه واینگونه قیمتهاتعیین وافزایش میابد ودولت همه رابه حال خودرها کرده وسوداگران ودلالان وبنگاههان وفروشندگان همه جارابه گندکشیدند ومردم رابدبخت ومملکت راویران می‌کنند وترامپ خشنوداست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها