قیمت رنو کارکرده برای واردات/ رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟

قیمت رنو کارکرده برای واردات از بازار خودروی ارمنستان ، گرجستان ، امارات و عمان نشان می دهد که محصولات این شرکت می تواند ارزان ترین خودروهای وارداتی مردم در ایران باشد.

قیمت رنو کارکرده برای واردات/ رنو ارزان ترین خودروی وارداتی می شود؟

در ادامه بررسی قیمت خودروهای کارکرده خارجی برای واردات؛ پس از انتشار قیمت خودروهای کار کرده تویوتا ، مرسدس بنز، هیوندا ، خودروهای هیبردی (برقی) و انواع خودروهای کیا ، در این گزارش؛ قیمت انواع رنو کارکرده در بازار خودرو همسایگان شمالی ایران نظیر ارمنستان و گرجستان و نیز کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله امارات ، قطر  و عمان را منتشر می شود.

رنو ؛ کم خرج ترین و  بادوام ترین خودروی اروپایی؟

محصولات رنو در بازار خودروی ایران از قدیم تاکنون جایگاه خود را داشته است. از رنو 5 قدیمی دهه 50 و 60 تا رنو 21 اول دهه هفتاد و تولید سپند و پی کی که به نوعی همان رنو 5 بود و در ادامه حضور پررنگ محصول بادوامی چون ال 90 یا تندر 90 در کشورمان که نماد یک خودروی اقتصادی فوق العاده با دوام با موتور قدرتمند بود که فقط ظاهر و آپشن نداشت!

اساسا کمپانی رنو خودروی ال 90 را با هدف تولید خودروی کار تولید کرد که پاسخگوی نیاز مخاطبانش در اروپا و کشورهای هم پیمان در واردات محصولات رنو را تامین کرد.

اگر چه پژو سیتروئن به واسطه همکاری قدیمی و دست پر تر با ایرانخودرو، صادرات بیشتری به ایران داشت و نهایتا در قالب یک محصول مونتاژی خود را به دست مشتریان ایرانی رساند اما تنوع خودروهای رنو از حدود 15 سال پیش تا کنون در بازار خودروی ایران بیشتر است.

محبوب ترین محصولات رنو در ایران؟

ال 90  که بعدا در نسخه های هاچ بک به ساندرو و استپ وی تغییر ظاهر داد ؛ انواع مگان و رنو تلتیتود جزء اولین محصولات نسل بعدی رنو برای حضور در کشورمان بودند و در ادامه هم رنو داستر، کولیوس ، کپچر، سیمبل، سفران فلوئنس و تالیسمان که به همراه شاسی بلند کولیوس، لاکچری تری خودروهای رنو در ایران شدند. شاید در میان خودروهای فوق ال نود به واسطه دوام و اقتصادی بودند و تالیسمان به خاطر آپشن های زیاد و ظاهر تجملاتی اش،  می توانند محبوب ترین انواع رنو در ایران باشند.

رنو ، اقتصادی ترین خودروی وارداتی مردم؟!

در صورت نهایی شدن مصوبه واردات خودروهای کارکرده خارجی، طبق شرایط و تعرفه های اعلامی و امکان ثبت سفارش مستقیم مردم و واردات شخصی، رنو احتمالا اقتصادی ترین خودروهای وارداتی باشد چرا که قیمت انواع رنو به خصوص در دو کشور ارمنستان و گرجستان چندان بالا نیست و بعضا نسبت به برندهای ژاپنی و کره ای هم ارزان تر است.

قیمت انواع رنو کارکرده در ارمنستان ، گرجستان و امارات

در این گزارش قیمت چند مدل انواع محصولات رنو کارکرده با عمر کمتر از 5 سال به تفکیک مدل ، سال ساخت ، میزان کارکرد ، قیمت و عکس واقعی آنها در کشورهای ارمنستان، گرجستان ، امارات و عمان می آید.

رنولازم به یادآوری است در این گزارش از اصطلاحاتى مانند لیتر ومایل استفاده شده که هر 1 لیتر (liter) معادل 1000 سی سی (cc) و هر مایل ۱/۶ کیلومتر است پس هر 100 مایل (Mile) معادل 160.93 کیلومتر (Kilometer) است.

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    2

    میان و ایران تبدیل به کالای تازه اختراع شده میشن!
    اینقدر که به قیمت پول خون باباشون میفروشن به مردم
    مردم هم که.................!!

  • ناشناس
    0

    خودروهای ارزان قیمت وارد کشور کنیدتامردم بتونن خریداری کنن

  • ناشناس
    0

    خدایا ما چه گناهی کردیم که مملکت توسط شاگردهای ایت الله طوسی اداره میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها