آغاز فروش فوق العاده پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس

نماینده وزیر صمت در هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت که به مناسبت بازگشایی مدارس، فروش فوق‌العاده پاییزه در کشور در حال برگزاری است و فروشندگان کالاهای مورد نیاز مدارس می‌توانند با دریافت مجوز از اتحادیه خود، تا یک ماه فروش فوق‌العاده داشته باشند.

آغاز فروش فوق العاده پاییزه در آستانه بازگشایی مدارس

قاسم نوده فراهانی با بیان اینکه در فروش‌های فوق‌العاده پاییزه کالاهایی همچون لوازم‌التحریر، کیف، کفش و پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز برای مدارس، عرضه می‌شود، گفت: فروشندگان این کالاها می‌توانند با دریافت مجوز از اتحادیه خود فروش فوق‌العاده برگزار کنند و مدت زمان این مجوز نیز یک ماه است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم نیز برگزار شده، گفت: در تهران برای مدتی خیابان حجاب نمایشگاه عرضه مستقیم برگزار شده، اما نمایشگاه دیگری در تهران برگزار نخواهد شد. به طور کلی اما به دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر، فروش فوق العاده بهتر است.

نوده‌فراهانی با بیان اینکه میزان تخفیف به عهده خود فروشندگان گذاشته شده و درصد تخفیف‌ها متفاوت و متناسب با کالا است، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازرسی بر بازار اقلام پر مصرف مهرماه هم افزایش یافته و نظارت بر درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت‌های بازرسی است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها