هجوم 700 درصدی خریداران برای سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال شیبا!

با افزایش تعداد ارزهای دیجیتال و تکنولوژی‌های جدید مربوط به آن‌ها، بازار ارز دیجیتال سرعت شگفت‌انگیزی را در افزایش تقاضا تجربه می‌کند.

هجوم 700 درصدی خریداران برای سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال شیبا!

در این میان، اخیرا تمایل بالای تریدرها به خرید شیبا، کانون تمامی خبرها قرار گرفت و توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. آیا به طور تصادفی درخواست‌های خرید ارز دیجیتال شیبا رشد ۷۰۰ درصدی پیدا کرده‌ است؟اگر شما هم به دنبال یافتن راهی برای سرمایه‌گذاری روی ارز دیجیتال هستید، یا علاقه دارید که علت این رو یداد هیجان‌انگیز را درک کنید، حتما این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

ارز دیجیتال شیبا چیست و چرا ظرف مدت کوتاهی بین تریدرها محبوبیت یافت؟

شیبا اینو (SHIB) یک آلت کوین مبتنی بر اتریوم بوده که بر روی بلاکچین آن ساخته شده و در این اکوسیستم کار می‌کند. علت انتخاب پلتفرم اتریوم از میان دیگر پلتفرم‌ها این است که در حال حاضر بلاکچین اتریوم، قدرت، ایمنی و ثبات بهتری را تامین می‌کند. همچنین در آینده، امکان تمرکز زدایی واقعی را در برنامه دارد. بنابراین ارز دیجیتال شیبا به‌عنوان یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز، مشابه بیت‌کوین و اتریوم ایجاد شد. نکته قابل توجه این‌که به دلیل برندسازی منحصربه‌فرد و پشتیبانی جامعه طرفداران، به سرعت خرید شیبا مورد توجه اکثریت فعالان بازار قرار گرفت.

چه کسی ارز دیجیتال شیبا را ایجاد کرد؟

در سال 2020، یک فرد یا گروه ناشناس به نام ریوشی، توکنی به نام نژادی از سگ، با نام شیبا ایجاد کرد. پس از افزایش ارزش بازار قیمت شیبا در سال 2021، ارز دیجیتال شیبا رسما به رقیب دوج کوین تبدیل شد. سپس توانست فلوکی اینو، آکیتا اینو و دوگلون مارس را رهبری کند. در بازه زمانی یک ساله، از آگوست 2020 زمانی که ارز دیجیتال ایجاد شد- تا اکتبر 2021، سکه SHIB از پایین ترین سطح 0.000000000056 دلار به بالاترین سطح تاریخ 0.00008616 دلار افزایش یافت. یعنی افزایشی 150 میلیون درصدی را تجربه کرد!

دلایل محبوبیت خرید ارز دیجیتال شیبا

محبوبیت و موفقیت ارز دیجیتال شیبا دلایل متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

6

  1. جامعه بزرگ حامیان ارز دیجیتال شیبا Community Support (ShibArmy)

محبوبیت و موفقیت Shiba Inu را می توان به جامعه قوی و فعال حامیان آن که به ShibArmy معروف هستند نسبت داد. این انجمن نقش مهمی در ترویج و حمایت از ارز دیجیتال ایفا کرده است که به پذیرش گسترده و فعالیت تجاری آن کمک کرده است.

  1. تایید خرید شیبا از سوی اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها یا شخصیت‌های موثر در فضای مجازی نیز در محبوبیت و افزایش قیمت شیبا اینو نقش داشته‌اند. بسیاری از اینفلوئنسرها در فضای کریپتوکارنسی با انتشار پست‌ها، توییت‌ها و هشتگ‌ها SHIB را تأیید کرده‌اند. همین موضوع، توجه بیشتری را به این توکن جلب کرده است.

چرا قیمت ارز دیجیتال شیبا ناگهان رشد زیادی را تجربه کرد؟

رشد ناگهانی قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) را به ترکیبی از عوامل نسبت می‌دهند. در اینجا دلایل کلیدی این افزایش تقاضا را مرور خواهیم کرد.

بازده کوتاه‌مدت و شگفت انگیز در خرید شیبا

افزایش ارزش ارز دیجیتال شیبا Shiba Inu نشان‌دهنده پتانسیل بالای این ارز برای سودسازی است. بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل امکان بازده قابل توجه سرمایه‌گذاری خود در مدت زمان نسبتا کوتاه، به سمت سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال جذب می‌شوند. چنین سودهایی می‌تواند زندگی هر کسی را زیر و رو کند.

FOMO یا ترس از دست دادن

ترس از دست دادن یک فرصت پرسود، اغلب سرمایه‌گذاران را به سمت یک ارز دیجیتال نوظهور سوق می‌دهد. وقتی دیگران سود قابل توجهی را با خرید شیبا به دست می‌آورند، این حس در سایر افراد برانگیخته می‌شود که در صورتی که با موج به راه افتاده همراه نشوند، سودهای کلانی را از دست خواهند داد. بدین ترتیب تب خرید شیبا بالا می‌گیرد.

هایپ و سفته بازی در خرید ارز دیجیتال شیبا

ارزهای دیجیتال غالبا با هایپ و معاملات سوداگرانه یا به اصطلاح سفته بازی رشد می‌کنند. اخبار، هیاهوهای رسانه‌های اجتماعی و تایید افراد مشهور می‌توانند به افزایش سریع قیمت‌ شیبا کمک کنند. این باور که خرید ارز دیجیتال شیبا اینو ممکن است « اتفاق بزرگ بعدی» باشد، شور و شوق سرمایه‌گذاران را برمی‌انگیزد.

نقدینگی و دسترسی خوب در صرافی‌ها برای خرید شیبا

ارز دیجیتال شیبا Shiba Inu در صرافی‌های ارز دیجیتال متعددی فهرست شده است. این موضوع، خرید شیبا یا فروش آن را برای تریدرها و سرمایه‌گذاران آسان می‌کند. این دسترسی، همراه با افزایش تقاضا، می‌تواند قیمت شیبا را افزایش دهد.

7

پشتیبانی جامعه طرف‌داران ارز دیجیتال شیبا

ارزهای دیجیتال اغلب دارای انجمن های آنلاین فعالی در فضای مجازی هستند که آن‌ها را بسیار پرحرارت تبلیغ و حمایت می‌کنند. به جرات می‌توان گفت که طرف‌داران شیبا از متعهدترین طرفداران بازار ارز دیجیتال هستند. برخورداری از حمایت این جامعه می‌تواند به افزایش حجم معاملات و رشد قیمت شیبا کمک کند.

احساس بازار

احساسات و هیجانات روانی حاکم بر بازار، نقش مهمی در معاملات ارزهای دیجیتال دارد. اخبار مثبت، مشارکت‌ها یا پیشرفت‌های مرتبط با شیبا اینو می‌تواند احساسات مثبتی ایجاد کند. این امر سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب می‌کند و در نتیجه تقاضا را افزایش داده و افزایش قیمت شیبا را در پی خواهد داشت.

تاثیر تحرکات بازار کریپتوکارنسی در افزایش تقاضای خرید شیبا

افزایش قیمت شیبا اینو در تاریخ های خاص، مانند 9 آگوست و 29 اکتبر 2021، تحت تاثیر حرکت کلی بازار ارزهای دیجیتال بوده است. احساسات مثبت و سودسازی در سایر ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین، در افزایش تقاضا و رشد قیمت شیبا بی‌تاثیر نیست.

گسترش اکوسیستم ارز دیجیتال شیبا

ارز دیجیتال شیبا اینو اکوسیستم خود را فراتر از یک ارز دیجیتالی گسترش داده است. ایجاد صرافی غیرمتمرکز رمزارز و ابتکارات دیگر نشان‌دهنده تلاش‌های توسعه‌دهندگان آن، برای ایجاد یک اکوسیستم جامع‌تر حول این توکن است.

جمع‌بندی

افزایش ۷۰۰ درصدی تقاضا برای خرید ارز دیجیتال شیبا وجود شانسی برای سود قابل توجه را نشان می‌دهد. این پتانسیل رشد مدیون عواملی چون: انتظارات بازار، FOMO، دسترسی آسان، حمایت جامعه طرف‌داران و احساسات مثبت بازار است. با این حال، اگر قصد سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال دارید، با احتیاط به چنین سرمایه‌گذاری‌هایی نگاه کنید. این توصیه به دلیل ماهیت پرنوسان بازار ارزهای دیجیتال، انجام می‌شود. بنابراین پرتفوی خود را متنوع کنید و برای نوسانات قیمت آماده باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها