یک کارشناس بورس در گفتگو با خبر فوری:

بازار سهام در ارزنده ترین حالت ممکن/ بازار عراق را به ترکیه واگذار می‌کنیم؟

یک کارشناس بورس گفت: حدود ۷۵ میلیارد ارزش بازار سرمایه افت داشته، یعنی ۱۲ برابر رقمی که دولت قرار بود از طریق ارزهای آزادشده از کره جنوبی وارد بازار ایران کند.

بازار سهام در ارزنده ترین حالت ممکن/ بازار عراق را به ترکیه واگذار می‌کنیم؟

هومن عمیدی در گفتگو با خبر فوری، اظهار داشت: بازار سرمایه در حال حاضر دیگر راهی برای افت قیمتی بیشتر ندارد و قیمت انواع سهم‌ها برای ورود جذاب هستند و قیمت ها مانند سال ۹۹ شده اند.

وی افزود: با توجه به قیمت و نرخ انواع کالاها قیمت واقعی دلار باید ۶۰ هزار تومان باشد.

عمیدی ادامه داد: تورمی که در انواع بخش های مواد غذایی وجود دارد با دلار ۷۰ هزار تومانی محاسبه شده، اما نرخ دلاری که در بورس مورد استفاده قرار می‌گیرد، نزدیک به ۳۰ هزار تومان است.

او خاطر نشان کرد: دولت به دلیل کسری بودجه ای که در سال آینده دارد دست در جیب سهام داران و تولیدکنندگان در بورس کرده که ممکن است باعث از دست دادن صنعت هایی مانند اتانول شود و این امکان وجود دارد که بازار صادراتی خود به عراق را از دست بدهیم و دیگر کشورها مانند ترکیه جای ایران را بگیرند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • امیرعلی
    3

    ترکیه خالق جبهه النصره دوست داعش باعث اوارگی و کشتار هزاران عراقی وسوری شد حالاهم تا توانست نفت عراق رو دزدید وچندبرابر فروخت الان هم امد عراق دنبال نفت عراق و تصرف بازار عراق هستش .در عوض ما صدها فرمانده درجه یک وده هاهزار شهید دادیم تا شر داعش و جبهه النصره رو از سر ملت سوریه و عراق کم کردیم حالا که باید جبران کنیم و با توجه به هزاران جوان باسواد و کاربلد وبیکار داریم وبایددولت و حکومت سازندگی این کشورها رو بدست بگیره هم جوانان سر کار میرن و کسب درامد کنند هم اون کشورها مطابق اصول اسلامی وبرادری ساخته میشن ولی کو ..دلسوز و کاربلد کو..این وظیفه وزیر امور خارجس باید تا دیر نشده پیگیر شه حق ملت ماست ک در بازسازی عراق وسوریه کار کنه کسب درامد کنه نه ترکیه لایک .اردوغان حرامزاده ..

    نظرات شما -
    • علی طهرانی
      0

      امیر علی جان این دولت امور داخله خود را نمیتواند مدیریت بکند هر روز بی ثباتی و تورم و ناامنی داریم جرات نمیکنیم در خیابان راه بریم یا حتی پشت فرمون با شیشه پایین موبایل را روی گوش خود بگذاریم و صحبت کنیم خانومها جرات انداختن انگشتر و دستبند طلا ندارند شما حرف از مدیریت منطقه ای و دست گرفتن بازار سوریه و عراق میکنید روسیه که مارا از بازسازی سوریه اخراج کرد ترکیه هم مارا از مشارکت در عراق محروم کرده و میکند ولی شما نگران نباش رجال همگی از سیاسی و مذهبی و دولتی و نظامی دست به دست هم هم قسم شدند نوجوانان و جوانان کشور را با زور اصلاح کنند و این کار از همه چیز برایشان مهمتر هستند .

    • ناشناس
      5

      اردوغان یک مسلمان معتقد است
      فکر نمی‌کنم کارهای تروریستی به ایشان ارتباطی داشته باشه
      تروریست‌ها از جای دیگری تأمین می‌شدند

  • فرزاد
    0

    این همه زائر برای خرید جنس رفتن عراق دیگه کافی نیست؟ به بهانه زیارت همه تاجر شدن

  • اسی
    0

    خوب دیگه،وقتی ما توان و عرضه حضور در بازار عراق رانداریم،ترکها جای ما را می گیرند،کاریش نمیشه کرد!!

  • ناشناس
    0

    کاملا درست و صحیح گفتی

  • م
    0

    دولت ورشکسته روحانی و سیاست گزارانش پول مردم را در بورس خوردند و یک اب هم روش ایضا دولت رئیسی

  • ایرانی
    0

    آقای کارشناس!
    متاسفانه قیمت تبدیل دلار به ریال است که قیمت کالاها و خدمات را تعیین می کند نه قیمت کالا و خدمات قیمت دلار را!
    شما برای تامین منافع سیری ناپذیر عده ای سهامدار عمده، اولا سهامداران جزء را بهانه می کنید و خواستار افزایش قیمت دلار هستید! از سویی خواستار کاهش قیمت خوراک پتروشیمی ها و انرژی فولاد و سیمانی ها و ... هستید که تمامی این موارد دست در جیب مردم عادی جامعه است. لذا سخنان شما فقط بر محور منافع ابرسرمایه داران می گردد و بس!

  • امیرع
    0

    منکه بدبخت نبودم بورس منو بیچاره کرد

  • ناشناس
    0

    احسنت بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله

  • ناشناس
    0

    مردم عزیز دقت کنید بورس قمارخانه است وارد نشوید و خودتان را بدبخت نکنید اجرکم عندالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها