روزهای خوبی در انتظار بازار بورس است

مدیر تحلیل کارگزاری پیشرو با بیان اینکه روزهای خوبی در انتظار بازار بورس است، گفت: نیمسال دوم 1402 قطعاً یکی از روزهای خوب بورس طی سه سال اخیر خواهد بود.

روزهای خوبی در انتظار بازار بورس است

به گزارش خبرگزاری خبرفوری، شامگاه چهارشنبه همایش و کارگاه آموزشی یک روزه کارگزاری پیشرو با اهداف چشم انداز اقتصاد در سال 1402 و بررسی جریان نقد در بازار سرمایه در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

آراد پورکار مدیر تحلیل کارگزاری پیشرو (کارشناس بورس) در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه ما به بازار در کوتاه مدت این است که می‌توانیم اصلاحات مقطعی داشته باشیم. دقیقاً در نقطه‌ای قرار داریم که گروه‌های فعال و غیرفعال معتقد هستند که بازار بورس می‌تواند رشد کند. 

وی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا معتقد هستند که بازار بعد از یک اصلاح رشد خواهد کرد و یا آنکه به همین منوال رشد پیدا خواهد کرد، گفت: دلایل و منطق‌های زیادی برای یک اصلاح مقطعی وجود دارد و معتقد هستیم پس از اصلاح بازار رشد خواهد کرد. 

مدیر تحلیل کارگزاری پیشرو اضافه کرد: معتقد هستیم پس از اصلاح بازار سرمایه یک رشد خوبی خواهد داشت که پیش‌بینی ما این است 2 میلیون و 100 هزار واحد شاخص را هم رد کنیم.

وی گفت: نظر بنده این است که اصلاح در بازار از اوایل بهمن امسال آغاز شده و این بازار اصلاحی تا پایان امسال ادامه خواهد داشت. رشد بازار در سال آینده خصوصاً در شش ماهه دوم سال 1402 رقم خواهد خورد.

پورکار افزود: روز شنبه هشتم بهمن پیش بینی این است به شاخص یک میلیون و 600 هزار برسیم  و مثبت شدن بازار دور از انتظار نیست ولی باید ببینیم ارزش معاملات بالاتر از 13 هزار میلیارد خواهد رفت یا خیر. اگر به هرنحوی ارزش معاملات بالاتر از رقم فوق الذکر بالا نیاد پیش‌بینی بنده غلط خواهد بود.

وی افزود: ولی در هر صورت تحلیل بنده این است تا پایان سال بازار متعادلی داشته باشیم به طوریکه گاهی روزها مثبت و گاهی روزها منفی باشد که انتظار می‌رود بعد از عید 1402، شاخص یک میلیون و 700 هزار واحد را رد کنیم.

مدیر تحلیل کارگزاری پیشرو با تأکید بر اینکه نیمسال دوم 1402 قطعاً یکی از روزهای خوب بورس طی سه سال اخیر خواهد بود، عنوان کرد: روزهای خوب بازار سرمایه از راه خواهد  رسید.

وی در ادامه گریزی به عملکرد عشقی رئیس سازمان بورس زد و افزود: عملکرد عشقی رئیس سازمان بورس خوب است و بهتر هم خواهد شد ولی یک سری انتقاداتی به وی وارد  است؛ جسارت و صراحت کلام را از رئیس سازمان بورس کمتر می‌بینیم و مهمترین ضعف این مسئول در این مورد است.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • a.k.b.b
    1

    اره برای خیلی هاروزهای خوب همیشه هست.فقط نصفه مردم هرروزفقیرتروگرفتارترمیشوندتاثروتشون بیشتروشادوخوشحال باشند.لعنت به دینتون لعنت

  • ناشناس
    1

    بورس را نیز کثیف کردید و رفت احتمالا بزودی نان هم وارد بورس میکنید

  • ناشناس
    1

    تورابه خداکامنت خبرهمایش،« زنان تاثیرگذار» رو باز بگذارید لعنت خدا برتاریکی اگرمی توان شمعی افروخت نادانی به قله افتخارش رسیده

  • ناشناس
    1

    تو گونی سه خط خخخخخخخ

  • امیر
    1

    یک کسی در بازار می خواست پول مردم بخوره می گفت اگه فقیری به من جنس نفروش. حالا حکایت بورس اگه.... سراغ بورس نرو

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به بورس اعتمادی نیست

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    توهم و وعده ها و دروغ های توخالی برای خالی کردن جیب مردم بدبخت و بیچاره و وامانده

  • ناشناس
    0

    علامت ارتباط با خدا نشان مهر بر پیشانی است

  • ناشناس
    0

    زرشک

  • ناشناس
    0

    وعده سر خرمن. دروغ

  • ناشناس
    0

    وعده های دروغین و پوشالی

  • ناشناس
    0

    بزک نمیر بهار میاد

  • محمد
    0

    بورسی که همه نمادهای آن هماهنگ با شاخص افت و خیز داشته باشند ، بورس نیست یک کلاهبرداری رسمی و لگد مال کردن تلاش و کوشش مدیران موفق برخی شرکت هاست.

  • ناشناس
    0

    ygx

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها