قیمت بلیت هوایی اربعین چند؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در رابطه با تهیه بلیت اربعین توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نرخ بلیت رفت و برگشت در برخی از فرودگاه‌ها ۹ و نیم میلیون تومان و در برخی دیگر ۸ میلیون تومان است.

قیمت بلیت هوایی اربعین چند؟

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، با اشاره به اینکه بلیت‌های اینترنتی اربعین به ۲ روش به‌فروش می‌رسد، اظهار کرد: براساس تصمیم این سازمان، بلیت‌های اربعین یا از طریق سایت‌های رسمی ایرلاین‌ها یا دفاتر فروش آنلاینی که مقررات سازمان هواپیمایی را رعایت و الزامات مدنظر را احصا کرده‌اند، فروخته خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اطلاعیه پرواز‌های اربعین در دسترس عموم قرار دارد، گفت: مردم با مراجعه به سایت caa.gov.ir می‌توانند به لینک فروش پرواز‌های اربعین و دستورالعمل‌ها دسترسی پیدا کنند.

قیمت بلیت رفت و برگشت به نجف در ۵ فرودگاه استان‌های خراسان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و کرمان ۹ و نیم میلیون تومان و در سایر فرودگاه‌ها ۸ میلیون تومان است. 

یازرلو با تاکید بر اینکه زائران تنها می‌بایست بلیت‌های خود را از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی تهیه کنند، اعلام کرد: عوارض فرودگاه نجف در قیمت بلیت‌ پروازهای ایرانی محاسبه شده، اما در پرواز‌های برگشت غیرایرانی، زائران با نرخ دلاری عوارض پرداخت کنند. 

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، عرضه بلیت‌های اربعین محدود بوده و هر کاربر تنها قادر به خرید ۹ بلیت است. 

زائران اربعین «پاوربانک» به فرودگاه نیاورند

وی اعلام کرد که امسال دولت عراق برخی از اقلام را در سفرهایی هوایی اربعین برای زائران ممنوع کرده که پاوربانک و برخی از دارو‌ها جزء این اقلام هستند.

یازرلو با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشور بر فروش بلیت‌ها نظارت ویژه دارد، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود سفر خود را به هفته پایانی اربعین موکول نکنند؛ چرا که ممکن است به‌علت تقاضای بالا با محدودیت پرواز مواجه شوند.

منبع: میزان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قیمت نان چند؟

  • ناشناس
    0

    قیمت نباید کم بشه . زیارت باید با هزینه واقعی باشه نه با کمک بیت المال

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها