تهرانی‌ها به اندازه ۳ استان بزرگ بنزین مصرف می‌کنند

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی گفت: در استان تهران ۲۰ میلیون لیتر در روز مصرف بنزین داریم که معادل مصرف ۳ استان فارس، اصفهان و کرمان است.

تهرانی‌ها به اندازه ۳ استان بزرگ بنزین مصرف می‌کنند

جلیل سالاری امروز در نشست خبری با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های موجود در تهران با تعداد خودروها تطابق ندارد، اظهار کرد: باتوجه به هزینه بالای زمین در تهران جایگاه جدید احداث نمی‌شود، به همین دلیل جایگاه‌های سیار را تجهیز کردیم اما لازم است بهینه‌سازی مصرف صورت بگیرد.

وی با اشاره به میزان مصرف بنزین در کشور، گفت: در حال حاضر در شمال غرب کشور ۱۰ میلیون لیتر مصرف بنزین داریم و این در حالی است که پالایشگاه تبریز تولیدی حدود چهار میلیون لیتر دارد.

مدیر عامل شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی با اشاره به رشد پنج میلیون لیتری مصرف در شمال کشور و تهران تاکید کرد: میزان مصرف در شمال شرق کشور ۱۰ میلیون لیتر در روز، استان‌های مرکزی ۱۷ میلیون لیتر در روز، غرب کشور ۹ میلیون لیتر، جنوب غرب کشور شش میلیون لیتر، جنوب ۲۰ میلیون لیتر و در جنوب شرق پنج میلیون لیتر ثبت شده که تمامی مبادی تامین این میزان مصرف در اقصی نقاط کشور از جنوب است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • بلبل
    1

    وقتی با حسن برنامه ریزی و مدیریت شما ، تمام کشور به تهران مهاجرت کرده اند ، چنین آماری بدست میاد .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وقتی ۱۵٪ جمعیت کل کشور در استان تهران ساکن هستند بایستی دارندگان وسایل نقلیه موتوری ساکن در استان تهران به اندازه ۵ استان بزرگ کشور بنزین مصرف کنند و این کاملاً طبیعی است!

    • سیستان (زابل)
      0

      وقتی همه ی امکانات یه جا جمع بشه ، معلومه جمعیت به همون سمت سرازیر میشه.
      شهر ما الان بعد از 45 سال از انقلاب، هنوز گاز شهری ندارد و ما از کپسول استفاده می کنیم.
      به این میگن تبعیض طبقاتی
      شهرستان زابل

  • ناشناس
    1

    بازهم بهانه سازی های تکراری برای افزایش قیمت بنزین

  • ناشناس
    1

    خودرو کم مصرف تولید کنید ونصف تولید رو صادر کنید

  • ناشناس
    1

    جمعيت تهران بيشتر از ١٥ درصد جمعيت كل كشور هستند

  • ناشناس
    1

    حالا که چی؟ کدام شرایط استان تهران مثل بقیه استانها است. این همه مسافر از سایر استانها هر روز به تهران میایند و می‌روند. البرزی ها یک پایشان در تهران است .
    خیابانهای تهران سر جمع معادل همه خیابانهای شهرهای بزرگ کشور است، تعداد خودرو های تهران چند برابر ؟ مسافتی که خودروها هر روز برای رفت و برگشت به سر کار طی می‌کنند.

  • ناشناس
    6

    تهرانی ها همان شهرستانی هایی هستند که لهجه خفه کن استفاده میکنند

  • ناشناس
    0

    بیش از 70 درصد بنزین در خوردها در ترافیک می سوزد تمامی ورود و خروج کالا از تهران به سایر شهرها هست با این وضع هر ساله بر مشکلات شهر تهران افزوده خواهد شد متاسفانه سیاست واحدی یا یک نسخه واحدی برای تهران نوشته نمی شود اگر هم باشد با آمدن یک شهردار و یا یک باند سیاسی همه چیز بهم می ریزد در صورتیکه نباید اینچنین باشد باید برای هر استانی یک نسخه البته مهندسی پیچیده شود کشاورزی صنعت و...

    نظرات شما -
    • 0

      بنیانگذار این نسخه، هاشمی رفسنجانی هست
      بهش میگن اقتصاد لوکوموتیوی

  • 🐜
    0

    اگر جرأت دارید یکبار دیگه بنزین روگرون کنیداگر جرأت دارید که ندارید

  • ناشناس
    0

    وقتی با سیاستهای غلط شما تهران پر شده از شهرستانی معلومه که باید هم اینطور باشه بخدا دیگه نمیشه نفس کشید تو همین اداره ما هر مدیری که میاد سرکار کل اقوام و خویشاوندانشو از شهرستان میاره تهران کل اداره پر شده از ایلامی و خوزستانی و ترک ووووو خوب که این که نشد عرصه رو به ما تنگ کردین تازه طلبکارم هستید یعنی واقعا تو شهر اینا کاری نیس مگه میشه آخه

  • ناشناس
    0

    تهران بلای جان ایران

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مجیددلبندم اون قمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها