پیاده‌روی در خیابان‌های ترکیه با کارت سفر

کارت سفر هدیه‌ای است متفاوت و بسیار مدرن که راه را برای مسافرت‌های خاص شما باز می‌کند. تصور کنید که تا امروز تنها با استفاده از خدماتی که خود برای خانواده‌تان مهیا ساخته‌اید.

پیاده‌روی در خیابان‌های ترکیه با کارت سفر

توانسته بودید که مسافرت‌های مهمی در کشور اقدام کنید برفرض به شهرهای توریستی کشورمان نظیر اصفهان، شیراز یا نهایتا یزد و کرمانشاه سفری داشته باشید. حال کارت هدیه‌ای به دست شما رسیده است که تجربه جدیدی را قرار است در پیش روی شما قرار دهد. مسافرتی برون‌مرزی که شاید تاکنون آن را تجربه نکرده باشید و قدم زدن در خاک کشوری دیگر بیرون از مرزهای ایران که لذت و هیجان خاص خود را برای شما به همراه دارد. در ادامه قرار است در مورد شرایط استفاده از کارت سفر برای قدم زدن در خیابان‌های ترکیه با شما بگویم.

سفر کارت برای سفر به ترکیه

همان‌طور که می‌دانید یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سفری که برای ایرانی‌ها این روزها بسیار پررنگ دنبال می‌شود سفر به ترکیه است. شاید از خود بپرسید این امر چه دلیلی دارد. باید به شما بگویم نزدیک بودن فرهنگ مردمان ترکیه با ما ایرانی‌ها سبب شده است تا اقامت در این شهر برای گشت‌وگذار ساده‌تر نسبت به سایر کشورهای همسایه دنبال شود. از سوی دیگر هزینه اقامت در این کشور خیلی زیاد نیست و شما به‌راحتی می‌توانید با پس‌انداز کردن پول خود به گشت‌وگذار، خرید سوغاتی و خوردن غذاهای خو‌شمزه در این شهر بپردازید. حال تصور کنید به لطف کارت سفر علی بابا شما می‌توانید به‌مراتب هزینه بیشتری را برای این سفر ذخیره کنید. چون قرار است هزینه خرید بلیط شما به‌صورت رفت‌وبرگشت به همراه هزینه اقامت شما در یک هتل لوکس توسط فرد دیگری پرداخت شود. این امر تنها به لطف سفر کارت در پیش روی شما قرار دارد. چون قرار است همه این خدمات را از خرید بلیط تا اجاره یک هتل در یک اقامتگاه گردشگری مناسب در ترکیه برای شما توسط فرد دیگری پرداخت شود.

2

چطور از سفر کارت در ترکیه استفاده کنیم؟

حال که قدری بیشتر با سفر کارت برای سفر به ترکیه آشنا شدید می‌خواهیم با شما بگویم روند استفاده از این کارت در خاک ترکیه چگونه است. داشتن سفر کارت مزیت های را برای شما به همراه دارد و معایبی را هم در پیش روی شما قرار می‌دهد. از معایب آن اگر بخواهیم در همین ابتدا برای شما بگویم این است که شما با استفاده از این کارت نمی‌توانید خرید نقدی را در بازارهای شهر ترکیه تجربه کنید. حال اگر بخواهیم از مزایای آن با شما بگویم این است که خرید بلیط هواپیما به مقصد ترکیه با استفاده از کدی که در پشت این کارت درج‌شده است به‌راحتی برای شما فراهم می‌شود. درصورتی‌که شارژ این کارت رقمی بیشتر از این مبلغ باشد و خدماتی دیگر نظیر خرید بلیط در شهرهای ترکیه هم در وب سایت علی بابا تعریف‌شده باشد. می‌توانید این خرید را دنبال کنید و در هزینه‌های مصرفی خود در ترکیه صرفه‌جویی کنید. از سوی دیگر این امر برایتان فراهم است که به‌جای صرف هزینه اجاره‌بها برای اقامت در ترکیه باکارت سفر این هزینه را از میان ببرید. برفرض شارژ کارت به‌گونه‌ای است که شما می‌توانید سه روز در یک هتل لوکس اقامت داشته باشید. بسته به انتخاب شما می‌تواند این هتل به یک هتل ارزان‌قیمت‌تر تقلیل پیدا کند و شما مدت‌زمان بیشتری را در ترکیه اقامت داشته باشید. پس‌خرید نقدی برایتان مهیا نیست و تنها شما می‌توانید از خدماتی که در سایت علی بابا برای سفر به ترکیه در پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرد.

کارت سفر ترکیه برای چه کسانی مناسب است؟

 ازآنجایی‌که کسب‌وکارهای امروزه ما برای رشد کردن نیاز به دیده شدن دارد شما به‌سادگی می‌توانید با چاپ لوگوی خود و درج این جمله که در خیابان‌های ترکیه خوش بگذرانید این کارت را به دست شخصی که قرار است با او وارد مراوده کاری شوید قرار دهید. شخص مخاطب بی‌آنکه اطلاعی از نیت شما داشته باشد با مشاهده این کارت و متنی که روی آن درج‌شده است خواه‌ناخواه توجهش جلب می‌شود و تصمیم می‌گیرد که این کارت را برای راهی شدن به یک سفر خاطره‌انگیز مورداستفاده قرار دهد. این‌که شما چه مبلغی را برای تفریح وی در ترکیه مدنظر گرفته‌اید امری است که بعد از بازگشت عکس‌العمل آن را خواهید دهید.

3

ترکیه یکی از زیباترین کشورهای همسایه است که ایرانی‌ها بسیار برای تماشای این شهر راغب هستند. به همین دلیل برای اقامت در یک هتل لوکس در بهترین شهر در ترکیه کافی است با مشاورین بخش خرید کارت سفر علی بابا در ارتباط باشید. آن ها به‌خوبی شمارا در این راه یاری خواهند کرد. همچنین آن ها مبلغ شارژی که قرار است برای این سفر در نظر داشته باشید را با مشاوره‌های رایگان به‌درستی در پیش روی شما قرار می‌دهند. برفرض اگر می‌خواهید در خیابان استقلال شرایط اقامت در یک هتل را برای فرد مدنظر فراهم‌سازید کافی است در ابتدا هزینه‌ها را جویا شوید و سپس اقدام به شارژ این کارت هدیه کنید.

 کلام آخر در مورد سفر کارت و سفر به ترکیه

همان‌طور که می‌دانید شرایط سفر با سفر کارت به بهترین شکل ممکن و ساده‌ترین راه برای شما فراهم می‌شود. شما با استفاده از سفر کارت می‌توانید به هر نقطه مرزی که تمایل دارید سفر کنید. این امر بسته به شارژی که در این کارت برای شما در نظر گرفته‌شده است و نوع خدمت‌رسانی که شما در وب سایت علی بابا می‌توانید دریافت کنید برایتان فراهم‌شده است. شما با استفاده از کارت سفر می‌توانید خدمات‌دهی متفاوتی را در راستای رسیدن به یک سفر خاطره‌انگیز به کشور ترکیه تجربه کنید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها