ایموجی‌های محبوب در پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام

مجموعه سامانه رصد فضای مجازی لایف‌وب با جمع‌آوری داده‌های فضای آنلاین، امکان آنالیز داده‌های فضای آنلاین و تحلیل شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

ایموجی‌های محبوب در پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام

مجموعه سامانه رصد فضای مجازی لایف‌وب با جمع‌آوری داده‌های فضای آنلاین، امکان آنالیز داده‌های فضای آنلاین و تحلیل شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند.

حالا لایف‌وب به مناسبت ۱۷ جولای، روز جهانی ایموجی‌ها به سراغ بررسی تازه‌ای از ایموجی‌ها رفته‌ است و این بار محتوای کسب‌وکاری اینستاگرام و ایموجی‌های پر تکرارشان را مورد بررسی قرار داده؛ در نظر داشته باشید که منظور از محتوای کسب‌وکاری، محتوای شامل فروش محصول یا ارائه خدمات است که برای این ارائه خدمات و فروش محصولات، راه ارتباطی اعلام می‌کند.

در این گزارش حجم محتوای کسب‌وکارها را با سایر  محتوایی که در اینستاگرام فارسی منتشر شده مقایسه می‌کنیم، ایموجی‌های محبوب صفحات کسب‌وکاری را به شما نمایش می‌دهیم و جایگاه ۱۰ ایموجی پر تکرار این صفحات در میان پیج‌های غیر کسب‌وکاری را بیان می‌کنیم. با لایف‌وب همراه باشید.

پیشنهاد می‌کنیم مطلب «تحلیل استفاده کاربران فضای مجازی از ایموجی‌ها» را بخوانید تا با  محبوب‌ترین ایموجی‌ها در توییتر، اینستاگرام،  گروه‌ها و کانال‌های تلگرام از نگاه کاربران فارسی‌زبان آشنا شوید.

در ۱۵ ماه اخیر چه درصدی از کپشن‌های فارسی اینستاگرام تجاری بوده‌اند؟

لایف‌وب کپشن‌های فارسی پست‌های اینستاگرام را از فروردین ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ را مورد بررسی قرار داده است، نتیجهٔ این بررسی نشان می‌دهد ۲۳٪ از محتوای منتشر شده در این مدت مربوط به فروش محصول یا ارائه خدمات (کسب‌وکاری) یا به عبارتی با مضمون فروش محصول یا ارائه خدمات بوده است.

2

اما در این ۲۳٪ کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده شده‌اند؟ در ادامهٔ گزارش لایف‌وب می‌بینید.

پر تکرارترین ایموجی‌های پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام

در تصویر زیر ایموجی‌های پر تکرار در صفحات کسب‌وکاری اینستاگرام را می‌بینید، اندازهٔ ایموجی‌ها در تصویر، میزان محبوبیت‌شان را نشان می‌دهد؛ همان‌طور که پیداست ایموجی‌های چشمان قلب دار، تیک سبز، اشاره به پایین، قلب و دلار به ترتیب، از ایموجی‌های محبوب صفحات کسب‌وکاری اینستاگرام بوده‌اند.

3

ایموجی‌های پر تکرار پیج‌های کسب‌وکاری در سایر پیج‌ها چقدر محبوب‌اند؟

حالا که ایموجی‌های پر تکرار در کپشن‌های تجاری اینستاگرام را بررسی کردیم، به سراغ مقایسهٔ جایگاه ۱۰ ایموجی محبوب کسب‌وکارها با سایر پیج‌های اینستاگرام می‌رویم.

4

همان طور که در جدول بالا مشاهده می‌کنید ایموجی چشمان قلب دار هم در محتوای کسب‌وکاری، هم سایر دسته‌ها بیشترین محبوبیت را دارد، ایموجی لایک یا قلب که در محتوای کسب‌وکاری رتبهٔ چهارم را دارد در سایر پست‌ها رتبهٔ دوم را به خود اختصاص داده است.

با وجود اینکه دو ایموجی دلار و دایره قرمز در میان ۱۰ ایموجی محبوب محتوای کسب‌وکاری قرار دارند، در ایموجی‌های پر تکرار محتوای غیر کسب‌وکاری، متعلق به جایگاه پایین‌تری هستند.

جمع‌بندی:

در این گزارش از مانیتورینگ فضای مجازی لایف‌وب به سراغ بررسی ایموجی‌های محبوب پیج‌های کسب‌وکاری اینستاگرام رفتیم، جایگاه ۱۰ ایموجی برتر این پیج‌ها را با سایر صفحات مقایسه کردیم و از نسبت حجم محتوای کسب‌وکاری و غیر کسب‌وکاری صحبت کردیم.

شما نیز می‌توانید از طریق سامانه لایف‌وب رخدادها، کلمات کلیدی و موضوعات دلخواه‌تان را در فضای مجازی رصد و پایش کنید، گزارش‌های تحلیلی از داده‌های مورد نظرتان دریافت کنید، سوشال لیسنینگ انجام دهید و از آنچه در فضای آنلاین دربارهٔ سازمان شما گفته می‌شود با خبر باشید.

قصد رصد و پایش فضای مجازی را دارید؟

لایف‌وب دموی سامانهٔ خود را به مدت محدود، رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد؛ برای دریافت نسخهٔ رایگان فرم زیر را پر کنید:

دریافت دموی رایگان سامانه لایف‌وب

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها