هرآنچه باید درابره محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام بدانیم

محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام را امروز با هم بررسی می‌کنیم. شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید به‌صورت ماهانه بیشتر از 1 میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد. این کاربران در طول روز بیش از 500 میلیون استوری آپلود می‌کنند. همین موضوع کافی است تا پی ببرید که این اپلیکیشن چقدر شلوغ است.

هرآنچه باید درابره محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام بدانیم

حال تصور کنید که این افراد می‌توانند هر کاری که دوست دارند، انجام دهند. به طور مثال در طول روز بیش از حد سایر کاربران را فالو و آنفالو می‌کردند. اگر هر یک از ویژگی‌های این برنامه به‌صورت نامحدود ارائه می‌شد، بسیاری از کاربران قادر بودند تا در اکانت‌های خود بیش از اندازه تبلیغ کنند. بنابراین برای جلوگیری از چنین مسائلی، اینستاگرام برای استفاده از هر یک از قابلیت‌ها محدودیت‌هایی را در نظر گرفته است. به طور مثال، حداکثر میزانی که برای آپلود کردن استوری در طول روز در نظر گرفتند 100 مورد است. در ادامه این محدودیت‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

قبل از ادامه، پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین و ساده ترین روش های افزایش فالوور رایگان را هم مطالعه کنید.

چطور میزان فالو و آنفالو توسط اینستاگرام محدود می‌شود؟

اینستاگرام در مورد چنین محدودیت‌هایی هیچ‌گاه بیانیه رسمی نمی‌دهد. این از سیاست‌های برنامه است که اطلاعات مروبوط به محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام و سایر موارد را با کاربران به اشتراک نگذارد. اما این موضوعات نمی‌توانند از تخمین زدن آمار و ارقام توسط ما جلوگیری کنند. ما با اجرا کردن بخش‌های گوناگون برنامه به‌صورت آزمایشی، محدودیت‌های هر قسمت را بررسی کردیم. یعنی همه این ویژگی‌ها به‌صورت دستی توسط افراد امتحان شده است. البته باید تأکید کنم که این اعداد غیررسمی هستند و بر اساس تجربه شخصی به دست آمدند، اما قادرند تا حدود نزدیکی شما را با محدودیت‌های موجود آشنا کنند.

هعهخهخ

فاکتورهای تعیین‌کننده محدودیت‌های اینستاگرام

هرگاه از لیمیت شدن قابلیت‌های گوناگون اینستاگرام صحبت می‌کنیم، هر یک از کاربران برنامه محدودیت‌های خاصی دارند. این اعداد به عوامل گوناگونی وابسته است. در این بخش برخی از فاکتورهای مهم و تعیین‌کننده در محدودیت‌های اینستاگرام را برای شما ذکر می‌کنیم.

اگر نمیخواهدی فالوور فیک داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حذف فالوورهای غیر فعال و فیک اینستاگرام را مطالعه کنید.

میزان فعالیت اکانت

چنانچه مایل هستید از امکانات بیشتری در اینستاگرام بهره ببرید، باید میزان فعالیت خود را در این برنامه افزایش دهید.

سن اکانت اینستاگرام

اگر بیشتر از 3 ماه از آغاز فعالیت اکانت شما گذشته باشد، در دسته اکانت‌های قدیمی قرار می‌گیرید. محدودیت در فالوکردن، لایک برای این حساب‌ها بیشتر از سایرین است. البته چنین سیاستی برای محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. زیرا چنین بازه زمانی برای افزودن تعداد زیادی فالوور، لایک و پست کافی است. اما زمانی که یک کاربر در طول 1 یا 2 روز صدها ویدئو و عکس آپلود می‌کند، اکانت کمی مشکوک به نظر می‌رسد. اینستاگرام به چنین فعالیت‌هایی اهمیت زیادی می‌دهد و اکانت‌ها را زیر نظر می‌گیرد.

تعداد فالوورهای پیج

این فاکتور ناشی از دو مورد قبلی است که برای شما ذکر کردیم. هرچقدر سن پروفایل شما بالاتر باشد، قطعاً دوستان بیشتری دارید. کاربرانی که فالوورهای بیشتری دارند در قیاس با دیگران مجاز به فعالیت‌های بیشتری هستند. چنانچه تنها چند هفته از عمر اکانت شما بگذرد و در طول این مدت شما هزار کاربر را فالو کنید، موضوع عجیب می‌شود. بنابراین پلتفرم پیج شما را به‌عنوان یک ربات تشخیص می‌دهد و آن را حذف می‌کند.

وجود تعامل در اکانت

قبلاً نیز اشاره کردیم که محدودیت‌های اینستاگرام بر اساس میزان فعالیتی که دارید اعمال می‌شود. اگر به طور مثال روزانه صد کامنت زیر پست‌های گوناگون می‌گذارید، منعی برای این کار وجود ندارد. چنانچه پست‌ها را به‌ندرت لایک می‌کنید، اما به یکباره هر پستی را که در اکسپلور می‌بینید لایک کنید، خطر حذف اکانت شما را تهدید می‌کند. بنابراین تنها محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام اعمال نمی‌شود و برای سایر بخش‌ها نیز لیمیت‌هایی وجود دارد.

محدودیت‌های فالو و آنفالو در اینستاگرام

کاربران می‌توانند در طول روز بیش از 200 کاربر را فالو یا آنفالو کنند. اما ما به شما توصیه می‌کنیم که در هر ساعت بیش از 10 کاربر را فالو کنید. تعداد فالو و آنفالو کردن‌های پیج شما اگر بیشتر از ارقامی که ذکر کردیم شود، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. چنانچه صفحه شما سن زیادی ندارد، می‌توان محدودیت مربوط به فالو و آنفالو کردن را در طول روز به 150 کاربر کاهش داد.

اگر بخواهم ساده‌تر برای شما توضیح دهم، همه چیز باید طبیعی و عادی به نظر برسد. اگر در این ‌خصوص بااحتیاط عمل نکنید، ممکن است اینستاگرام اکانت شما را مسدود کند. البته محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام برای تعداد کاربرانی که  در طول روز پیج شما را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، وجود ندارد. به همین دلیل است که بازیگران معروف یا شخصیت‌های مهم ممکن است تنها چند ساعت بعد از ساخت اکانت میلیون‌ها فالوور بگیرند، بدون آنکه حساب بلاک شود.

به‌منظور این که پیج خود را از هرگونه خطری در امان دارید، از ارسال هرزنامه‌ها خودداری کنید. این یعنی نباید فالو یا آنفالو کردن کاربران بسیار تهاجمی و سریع صورت گیرد. سعی کنید همه تغییرات لازم را به‌تدریج اعمال کنید. مطمئن باشید که اگر اصولی و درست پیش بروید، هیچ‌کدام از مشکلاتی که برایتان ذکر کردیم، اکانت شما را تهدید نمی‌کند. به طور مثال می‌توانید در هفته اول بعد از ساخت اکانت 50 نفر را فالو یا آنفالو کنید. این عدد در هفته دوم به 100 افزایش می‌یابد. در هفته سوم نیز 150 نفر را فالو یا آنفالو کنید. این افزایش تدریجی سبب می‌شود، مشکلی برای اکانت به وجود نیاید.

غعغعه

جمع‌بندی

محدودیت فالو و آنفالو در اینستاگرام را در مقاله امروز بررسی کردیم. اگر می‌خواهید پیج اینستاگرام خود را در امان نگه دارید، باید قوانین پلتفرم را مدنظر قرار دهید. به طور مثال به محدودیت‌هایی که برای فالوکردن، لایک و کامنت در روز وجود دارد، توجه ویژه‌ای داشته باشید. رعایت کردن این نکات سبب می‌شود، اینستاگرام اکانت شما را ربات تشخیص ندهد. بدین ترتیب آن را مسدود نمی‌کند.

 محدودیت‌های مربوط به لایک کردن در طول روز به 1000 پست ختم می‌شود. البته این اعداد به طور میانگین محاسبه شدند. ممکن است یک اکانت بعد از لایک کردن 700 پست در طول روز مسدود شود. اگر صفحه شما جدید است بهتر است در خصوص این قوانین بااحتیاط عمل کنید. تعداد کامنت‌های مجاز در طول روز نیز بین 180 تا 200 است. البته هر چه سن اکانت شما افزایش یابد، این اعداد نیز بیشتر می‌شوند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها