یک کارشناس بورس:

سرنوشت بازار سهام به توافق هسته‌ای گره خورده است

یک کارشناس بورس گفت: سرنوشت بازار سهام به توافق هسته‌ای گره خورده است.

سرنوشت بازار سهام به توافق هسته‌ای گره خورده است

احمدرضا جانجان گفت: اخبار مثبت پیرامون توافق هسته‌ای باعث انباشت تقاضای سهام در تاریخ سررسید آینده بازار سهام شده‌است. اگر توافق شکل بگیرد، بازار تا آخر امسال بین شاخص ۲ میلیون واحد تا ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد نوسان خواهدداشت، ولی اگر توافق حاصل نشود شاخص بازار سهام تا محدوده ۳ میلیون و۵۰۰ هزار واحد خواهدرسید.

این کارشناس بورس اظهار داشت: در بدبینانه‌ترین حالت ممکن برای بازار سهام بعید به نظر می‌رسد شاخص واحدهای سهام به زیر ۱ میلیون ۸۵۰ هزار واحد برسد و این رنج را می‌توان کف بازار در نظر گرفت. در بازار سهام ارزش معاملات خرد زیر ۷ همت است که نشان دهنده وضعیت رکودی بازار است و بازار قابلیت رشد قیمتی را خواهدداشت.

وی افزود: اما پیش‌بینی می شود که ارزش معاملات برای کل بازار سهام باید به بالای ۸ همت بیاید که جانی دوباره به بازار سهام بدهد و اگر ارزش معاملات تا ۱۲ همت برسد نوید یک بازار به شدت صعودی را به ما خواهدداد. در حال حاضر ما در ایران در وضعیت رکود تورمی قرار داریم که از دولت قبل تا دولت فعلی ادامه پیدا کرده و همچنین وضعیت نابسامان ارزی در بحث ارز ترجیحی، تاثیر گذار بر فرایند تولید صنایع و قیمت سهام است.

 

منبع: تیترتجارت
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    1

    ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران! بورس قمارخانه است وارد نشوید و خودتان را بدبخت نکنید اجرکم عندالله

  • ناشناس
    1

    قسمت دردناکترش همینجاست زمانی که مجمع برای تعیین سود تشکیل میشه اونی که سودزیاد کرده یه دفعه خودجوش آتش میگیره مثل پارسال پالایشگاه تهران امثال هم شبندر!!!

  • ناشناس
    0

    بازار دستوری به هیچ چیز جز دستور آقایان گره نخورده

  • ناشناس
    0

    سوالم اینجاست ، که مگه شرکت ها تولید و فروش و سودآوری ندارن؟
    چرا باید به برجام و ... ربط داشته باشه.

  • ناشناس
    1

    انشاالله به امید الله به توافق خواهیم رسید

  • ناشناس
    0

    صعود میکند یهو بالا میکشید وعده زیادی را فلک زده می کنید وبعدش سقوط .دوباره شروع به رجز خونی میکنید یک عده ساده لوح گول بخورند سرمایه شونا وارد کنند بورس صعودی بشه دوباره به نقطه مورد نظرتون که رسید بلعیدنتون شروع میشه واین چرخه همچنان ادامه دارد .

  • ناشناس
    0

    بورس درسشو پس داده!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها