یک پیش‌بینی مهم درباره قیمت ارز

ریزش قیمت دلار تا کجا ادامه دارد؟

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران درباره قیمت آتی دلار گفت: همین حالا نیز رصد بازار نشان می‌دهد قیمت‌ها در حال کاهش است و این روند احتمالا ادامه‌دار است.

ریزش قیمت دلار تا کجا ادامه دارد؟

یحیی آل اسحاق در پاسخ به این سئوال که دلار تا چه میزان امکان کاهش قیمت را داراست، گفت: بازیگران بازار ارز بر تعیین قیمت موثر هستند و تنها یک عامل نیست که بتواند زمینه را برای پیش‌بینی مهیا کند اما همین حالا نیز رصد بازار نشان می‌دهد قیمت‌ها در حال کاهش است و این روند احتمالا ادامه‌دار است.

وی با اشاره به اینکه منابع بلوکه شده ایران در کره حنوبی نیز در حال آزادسازی است، گفت: تنها عراق در حال آزاد کردن پول‌های ما نیست. سایر کشورها نیز دست به این اقدام زده‌اند و این نشان از نتیجه دادن دیپلماسی ایران دارد.

او در جواب این پرسش که آیا آزادسازی پول‌های بلوکه شده نتیجه توافقی قریب‌الوقوع است، گفت: من قادر به پاسخ به این سئوال نیستم و بهتر است این پرسش را اهل سیاست جواب بدهند اما فکر می‌کنم در بخش بین‌الملل گشایشی ایجاد شده و این گشایش می‌تواند زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی و سفره مردم مهیا کند .

او با اشاره به بحران تورم گفت: اگر گام‌های دقیقی برداشته شود، تورم نیز قابل مهار است و می‌توان امیدوار بود نرخ تورم دستخوش کاهش شود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • امیرحسین پاکذات
    0

    غلط اضافی کردید هیچ چیز پایین نیامد بنده از صبح تا شب تو بازار تهران به لطف مسولان هستم فقط جوری شده که بازار در حال تعطیلی است چرت و پرت چرا میگید برید تو اکباتان و ملت برید تو امیرکبیر برید تو خیام و مولوی برید تو صاحب جمع و صابونیان برید تو بلورسازی حتی برید تو کوچه اوراقی ها ببینید چی ارزان شد واقعا متاسفم ملت قاشق و چنگال دست دوم رو از سمساری ها می‌خرند روز جمعه دم زیرگذر امام حسین بساط لباس دست دهم ملت است برید ببینید مردم چجوری پیراهن و کفش دست دهم می‌خرند

  • ناشناس
    0

    بیشتر مردم که دلار می خرند بهتر از دولتداران نوسانات ارز را پیش بینی می کنند برای همین دولت جلوی مردم را در خرید و فروش دلار میگیرد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مردم اگر پول داشته باشند.ملک می خرند و میدهند اجاره.

  • عشق منی رئیسی
    0

    دلار تا سال ۱۴۰۸ با مدیریت جهادی انقلابی سید مستضرطین ایران حضرت آیت الله العظمی دکتر سید ابراهیم رئیسی ۶۷ ریال میشه البته با برداشت ۵ یا ۶ صفر از پول ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها