در برج بوگاتی دبی، خودروهای لوکس را تا داخل پنت هاوس می توان بالا برد/ ویدئو

در برج بوگاتی با ۱۱ پنت هاوس، علاوه بر ساحل و استخرهای روی پشت بام الهام گرفته از ریویرای فرانسه، ساکنان این برج می توانند خودروهای سفارشی خود را به لطف دو بالابر مخصوص تا درب ورودی پنت هاوس خود ببرند. این آسمانخراش با همکاری شرکت مطرح بن‌غاطی در منطقه خلیج تجاری (Business Bay) دبی ساخته شده است.

در برج بوگاتی دبی، خودروهای لوکس را تا داخل پنت هاوس می توان بالا برد/ ویدئو

این آسمانخراش مجلل همچنین شامل یک استخر بزرگ به سبک اقیانوس، استخر خصوصی،جکوزی اسپا، باشگاه بدنسازی، میز سرآشپز، خدمتکار خصوصی، باشگاه اعضای خصوصی، راننده و خدمات دربان است.

برج بوگاتی

 

به گفته طراحان، این برج با الهام از میراث بوگاتی، شرکتی که در سال ۱۹۰۹ تأسیس شده، طراحی شده است. این آسمان‌خراش ۴۲ طبقه، از ۱۷۱ واحد با نام Riviera Mansions و ۱۱ پنت‌هاوس با نام Sky Mansion Penthouses تشکیل می‌شود.

برج بوگاتی

برج بوگاتی با طراحی منحصر به فرد، اولین ساختمان مسکونی بوگاتی در پرجمعیت ترین شهر امارات خواهد بود. هدف این برند با جاه‌طلبی‌های معماری محمد بن غاتی، که علاقه زیادی به گنجاندن طرح‌های خودرو در پروژه‌های خود دارد، به ثمر نشسته است.

برج بوگاتی

محمد بن غاتی گفت: «از دوران کودکی من از زیبایی شناسی صنایع خودروسازی و هوانوردی الهام گرفتم و رویای ایجاد برندی را داشتم که صنعت املاک و مستغلات را بازتعریف کند. من می‌خواستم برج‌های من برج‌های فوق‌العاده‌ای باشند که احساساتی را که یک علاقه‌مندان به اتومبیل با دیدن سوپراسپرت مورد علاقه‌شان تجربه می‌کند، برانگیزد.»

 

برج بوگاتی

گفته می‌شود که این آسمان‌خراش، پنجره‌هایی از کف تا سقف دارد تا مناظر اطراف بدون هیچ مانعی قابل مشاهده باشد. پنجره‌های بزرگ همچنین برای به حداکثر رساندن نور طبیعی طراحی شده‌اند، با سقف‌های بلند و فضاهای نشیمن با پلان باز، تا هر واحد بزرگ‌تر به نظر برسد.

تصاویر مفهومی منتشر شده، این ساختمان را در شب به همراه استخرهای متعدد روی پشت بام و مناظر خیره کننده ای که می توان از آن لذت برد، نشان می دهد.

برج بوگاتی

بن غاطی در بیانیه مشترکی با بوگاتی اعلام کرد: «هدف همکاری بین این دو برند معتبر نشان دادن همکاری هایی است که به برتری بی نظیری دست می یابد. پروژه همکاری بوگاتی و بن غاطی با تکیه بر میراث خلاقانه غنی و متنوع هر دو برند، در هسته خود ساختاری با طراحی دقیق دارد که نمای متمایز را با طراحی های داخلی پیچیده تکمیل می کند».

برج بوگاتی

در ادامه این بیانیه آمده است: «ساخت بی‌نظیر و پرداخت‌های نفیس که استاندارد جدیدی را خلق می‌کند، در قلب فضاهای زندگی که برای اقامتگاه‌های بوگاتی طراحی شده است، تضمین می‌کند که هنر زندگی در عصر معاصر، دوباره تعریف می شود».

حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48 | دانلود ویدیو
منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    3

    خاک تو سرشون که پولشونا خرج این مسخره بازیها نکنند .کاش اونام برادر داشتند برا خودشون از این برجها میساختند با سهم مردمشونم موشک .ملتم از سطل اشغال تغذیه فرمایند .

    نظرات شما -
    • بلد نیستن
      1

      دوتا اخوند بفرستیم امارات یه ساله حسینیه میکنن دبی رو و تموم‌مراکز تفریحی رو مسجد میکنن
      بلد نیستن
      موشکم‌بلد نیستن بخرن از روسیه و به اسم موشک اماراتی غالب کنن به دنیا مثل ما

  • ناشناس
    9

    خاک بر سر وطن فروشت

  • ناشناس
    0

    شاه ایران سر از خاک در بیاوره وپیشرفت عربها راببینه وایران راببینه دوباره از غصه دق میکنه ومیمیره خیلی وطن فروش بود

    نظرات شما -
    • بله
      0

      شاه رو نمیبخم به یک دلیل
      اونی که باید رو نکشت بااین که‌میدونست و پیش بینی کرده بود مردم در آینده پشیمون‌میشن از انتخابشون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها