رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد:

قیمت طلا به زودی وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ خواهد شد

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد گفت: در حال حاضر قیمت طلا محتاطانه ریزش دارد. با خبر‌های خوشی که در حال حاضر منتشر می‌شود قیمت طلا باید بیش از این‌ها کاهش پیدا می‌کرد.

قیمت طلا به زودی وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ خواهد شد
یوسف تقی‌زادگان در پاسخ به این سوال که آیا روند کاهشی قیمت طلا کماکان ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: هرچه روابط با کشور‌ها بهبود یابد باز هم قیمت طلا افت پیدا خواهد کرد. هر چه دلار و انس جهانی روند کاهشی داشته باشد، قیمت طلا نیز افت می‌کند.

وی افزود:، چون دلار داخلی کمی کاهش داشته است، قیمت طلا افت داشته است، وگرنه قیمت دلار جهانی تغییری نکرده است.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد ادامه داد: اگر ایران با آمریکا و کشور‌های اروپایی قراردادهایش را ببندد قطعا قیمت طلا افت بیشتری خواهد داشت.

تقی‌زادگان در خصوص مهم‌ترین دلیل افت قیمت طلا بیان کرد: سفر رییس بانک مرکزی به آمریکا و احتمال آزاد شدن پول‌های بلوکه شدن ایران همانند کره و عراق یکی از دلایل افت قیمت طلا بوده است. وقتی پول و یا وسایل و اجناسی وارد کشور ما شود، مسلما در کاهش قیمت طلا تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: در دنیا نیز جنگ یمن و عربستان کمی ساکت شده است. سوریه، لبنان و تنش میان رژیم صهیونیستی و غزه نیز آرام شده است. آرامی تمام این تنش‌ها حتی روی کشور ما نیز تاثیرش را گذاشته است. روابط ما نیز هر چه با سایر کشور‌ها بهتر شود، مسلما طلا ارزان‌تر خواهد شد.

رییس اتحادیه طلا، جواهر و نقره مشهد در خصوص پیش‌بینی‌اش از کاهش قیمت طلا گفت: صد درصد قیمت طلا وارد کانال ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هم خواهد شد. در حال حاضر که در کانال ۲ میلیون و ۴۰۰ قرار دارد. قبلا که قیمت طلا به زیر ۲ میلیون تومان هم رسیده بود، اما در حال حاضر قیمت طلا محتاطانه ریزش دارد. با خبر‌های خوشی که در حال حاضر منتشر می‌شود قیمت طلا باید بیش از این‌ها کاهش پیدا می‌کرد.

تقی‌زادگان در خصوص اینکه آیا قیمت فعلی طلا قیمت واقعی است یا حباب دارد، گفت: خیر، در حال حاضر قیمت طلا حباب ندارد و قیمتش واقعی است. قیمت طلا با قیمت دلار تقریبا برابری دارد.

وی در خصوص وضعیت بازار طلا نیز اظهار کرد: وقتی قیمت طلا کاهشی می‌شود، مردم برای خرید دست نگه می‌دارند، اما وقتی قیمت طلا رو به افزایش است، خرید مردم نیز بیشتر می‌شود.

منبع: شهرآرانیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    قیمتهارو کاهش بدین تا جوانان توان خریدن و ازدواج را داشته باشند،،یاعلی

  • شهروند
    0

    قیمت ها در حال حاضر خیلی بالاس واقعا جوانان روشون خیلی فشارند من خودم ۴۰ سالم شده هنوز ازدواج نکردم از بس گرونی شده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      شما ازدواج بكن ومنتظر ارزاني نباش عمر سريع مي گذرد

  • ناشناس
    3

    ایران هیچ وقت با آمریکا ه رابطه بر قرار نمی کند چون نمیشود کشور یا باید در حال پیشرفت یا به موازات آن عقب ماندگی ذهنی و خرافات اگر آمریکا ه بیاید این دو موضوع تداخل پیدا می کنند فعلا روضه خوان ها کار را پیش می برند چه پیش بردند

  • ناشناس
    0

    طلا تا یک سال پیش یک ملیون بود هیچکس نمیگفت گرون شده صد یا دویست تومن گران شده الان رسیده نزدیک به سه ملیون در عرض یک سال دو ملیون گرون شده نمیگن گرون شده ۲۰یا نهایت ۵۰میاد پایین میگن طلا سقوط کرد اخه بگو مردک ۲ملیون میره بالا اعتراض نمیکنی ۵۰میاد پایین اعتراض میکنی

  • هادی هستم
    0

    این پیش بینی مغرضانه ی شما بخاطر پیشگیری از ریزش بیشتر قیمت طلا است .نه اینکه واقعاً درکی داشته باشی ومنصف باشی امیدوارم قلمت بشکنه ودهنت پرخاک باشد.

  • ناشناس
    0

    دگه هیچ امیدی به ارزونی نداریم بیچاره جوونا آرزوهاشون شده یه رویا تو کشور ثروتمندی باشی فقیرانه زندگی کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها