علی والا شرکت واردات از چین

برای واردات کالا از کشورهای دیگر مثل چین یا از دبی به ایران لازم است که شرکتی وارداتی وجود داشته باشد و انجام مراحل را برعهده بگیرد.

علی والا شرکت واردات از چین

شرکت‌های وارداتی زیادی در ایران و بخصوص در تهران مشغول فعالیت هستند که می‌توانند انجام مراحل واردات کالاهای مورد نیاز شما را برعهده گرفته و در زمانی کوتاه و با هزینه‌ای اندک کالاهای درخواستی شما را از چین یا هرجای دیگری خریداری کرده و بدون دردسر به ایران وارد کنند.

سوال اینجاست که بهترین شرکت واردات کدام است؟ اگر 3 دقیقه وقت دارید تا با یکی از بهترین شرکت‌های وارداتی موجود در تهران آشنا شوید.

برای کار با شرکت واردات از چین علی والا کلیک کنید.

16

خرید ساده از چین

مراحل واردات کالا از چین یا هر جای دیگری به ایران شامل 3 مرحله اساسی است. خرید، ترخیص و ارسال. شرکتی بهترین شرکت واردات است که بتواند این مراحل را در کمترین زمان ممکن، بدون دردسر قانونی و با هزینه کمتر انجام دهد. 

اما آیا شرکتی داریم که بتواند هر 3 شرط خواسته شده را برآورده کند؟ بله. شرکت بازرگانی علی والا این ویژگی‌ها را دارد و می‌تواند کالاهای درخواستی شما را به‌ساده‌ترین شکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و البته با کمترین هزینه به ایران وارد کند. اما چگونه؟

اولین مرحله واردات کالا که همان خرید کالاهاست باید با ارسال یک درخواست رسمی خرید که پیش‌فاکتور یا پروفرما نام دارد انجام شود. شرکت علی والا این مرحله را به خاطر داشتن تجربه زیاد خرید کالا از چین بدون کمترین معطلی و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌دهد و اصلا نیازی نیست که شما شخصا اقدام به تهیه پروفرما کرده و خودتان را برای یافتن شرکت مناسب خرید کالا به دردسر بیندازد.

ترخیص بدون دردسر

مرحله دوم واردات کالا که ترخیص کالا نام دارد نیز باید توسط شرکت واردات انجام شود چرا که نیازمند فرد یا افرادی است که بتوانند با ارائه مدارک خواسته شده و البته تکمیل فرم درخواست کالاهای خریداری شده، آنها را از گمرک ترخیص کنند. 

شرکت علی والا به خاطر آشنایی بسیار دقیق با قوانین گمرک چین قبل از اینکه اقدام به خرید کالاها کند مدارکی که لازم است برای ترخیص کالا را تهیه کرده و ازقبل مقدار مبلغی که باید برای ترخیص کالاها پرداخت شود و حق گمرکی نام دارد را تخمین می‌زند تا هنگام رسیدن به این مرحله گیر پیج‌وخم‌های قانونی آن نیفتید. 

ارسال کم هزینه

در نهایت آنچه از یک شرکت واردات انتظار می‌رود این است که در مرحله آخر کالاهای ترخیص یافته را با هزینه‌ای اندک از چین به ایران ارسال کند. شرکت بازرگانی علی والا این مرحله را با هزینه‌ای بسیار اندک انجام خواهد داد و این هم یکی دیگر از دلایلی است که باعث می‌شود ادعا کنیم شرکت بازرگانی علی والا بهترین شرکت وارداتی است که می‌توانید کارهای واردات خود را به آن بسپارید. قراردادهایی که شرکت علی والا با شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی دارد باعث می‌شود که بتواند کارهای ارسال کالا را با کمترین هزینه انجام دهد. 

فورواردر از چین

اما سوالی که پیش می‌آید این است که شرکت واردات علی والا چگونه می‌تواند کارهای خرید، ترخیص و ارسال کالا از چین به ایران را برای شما به‌سادگی انجام دهد بدون اینکه نیازی باشد شما شخصا به چین سفر کنید؟ علت اینکه این شرکت می‌تواند چنین مراحل دشواری را به‌سادگی انجام دهد وجود فورواردرهای باتجربه‌ای است که در چین دارد. 

علی والا شرکت فورواردر از چین

فورواردر نام افرادی است که به‌خاطر تجربه و دانش بالایی که در زمینه واردات کالا از چین به ایران دارند و در چین حضور دارند، می‌توانند کارهای خرید، ترخیص و ارسال کالا را از سمت شما انجام دهند. 

17

شرکت علی والا دارای فورواردرهایی است که هر کدام در زمینه بخشی از مراحل واردات کالا متخصص هستند و به‌همین‌دلیل می‌توانید با خیالی راحت کارهای خود را به‌آنها سپرده و در کمترین زمان ممکن و با مینیمم هزینه کالاهای مورد نیاز خود را از چین به ایران وارد کنید.

حمل دریایی از چین

سوال دیگری که راجع به شرکت واردات علی والا پیش می‌آید این است که این شرکت کالاهای خریداری شده توسط شما را چگونه از چین به ایران انتقال می‌دهد؟ روشی که شرکت بازرگانی علی والا برای انتقال کالاها از چین به ایران برگزیده است به‌نام حمل دریایی یا همان کارگو دریایی شناخته می‌شود.کارگو نام روشی است که درآن با یک وسیله حمل‌ونقل باری کالایی از کشوری به کشور دیگر انتقال داده می‌شود. 

کارگو مطمئن، بهترین روش حمل دریایی از چین در کمترین زمان

یکی از راه‌های این انتقال کارگو دریایی یا حمل دریایی از چین نام دارد و در آن با استفاده از کشتی باری کالاهای خریداری شده توسط شما از چین به ایران ارسال می‌شود. این روش به‌خاطر هزینه پایینی که دارد و امنیت بالا، توسط شرکت بازرگانی علی والا بکار گرفته شده  و همین موضوع باعث می‌شود که هزینه ارسال کالا از چین به ایران برای شما بسیار ارزان تمام شود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها