نحوه نقد کردن پرفکت مانی در ایران

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی یا کیف پول الکترونیکی است که به دلیل تحریم نبودن، برای ایرانیان محبوبیت بسیار بالایی دارد.

نحوه نقد کردن پرفکت مانی در ایران

بسیاری از افراد بعد از افتتاح حساب در این سیستم پرداخت بین المللی، برای نقد کردن پرفکت مانی با چالش هایی رو به‌ رو می شوند. همچنین افرادی که از ووچر پرفکت مانی استفاده می‌ کنند، با این سوال مواجه می‌ شوند که چگونه کد ووچر را نقد کنیم. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال را به شما آموزش دهیم تا با خیال راحت و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن سرمایه خود را به ریال تبدیل کنید.

آشنایی با نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال

برای نقد کردن پرفکت مانی روش های مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین روش ها برای تبدیل پرفکت مانی به ریال، استفاده از خدمات صرافی های معتبر در ایران است؛ زیرا نمایندگی های رسمی پرفکت مانی در ایران حضور ندارند و به دلیل وجود تحریم های بانکی امکان تبدیل پرفکت مانی به تومان به راحتی وجود ندارد. با این حال، برخی از صرافی ها با فراهم کردن شرایط، به عنوان نمایندگی پرفکت مانی در ایران فعالیت کرده و به صاحبان حساب پرفکت مانی برای نقد کردن سرمایه خود کمک می کنند.

اگر شما دلار پرفکت مانی دارید و می‌خواهید آن را به ریال تبدیل کنید، صرافی های معتبری مانند اکس اونیکس، امکان فروش پرفکت مانی را برای شما فراهم کرده اند. نحوه تبدیل پرفکت مانی به ریال در این صرافی به این صورت است که بعد از ثبت نام در صرافی آنلاین پرفکت مانی اکس اونیکس، گزینه فروش ارز را در پنل کاربری خود انتخاب می کنید؛ سپس با انتخاب مقدار دلار پرفکت مانی می توانید سفارش فروش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش بین 1 تا 2 روز کاری زمان لازم است تا معادل ریالی آن به حساب شما واریز شود. با استفاده از خدمات صرافی های معتبر مانند صرافی اکس اونیکس، علاوه بر بررسی قیمت پرفکت مانی در لحظه، امکان خرید و فروش پرفکت مانی در سریع ترین زمان ممکن فراهم شده است.

11

توضیح کامل نحوه تبدیل ووچر به تومان

برای انجام معاملات بین المللی با استفاده از کد ووچر به ثبت نام در سایت پرفکت مانی نیازی نیست؛ به همین دلیل بسیاری از افراد این روش را برای انجام پرداخت های ارزی بین المللی خود استفاده می کنند. کد ووچر پرفکت مانی درست مانند یک کارت شارژ است که با خرید آن ۲ کد در اختیار خریدار قرار داده می شود. دو کد ۱۰ و ۱۶ رقمی نباید به کسی جز شخص دریافت کننده مبلغ موردنظر داده شود. اگر شما کد ووچر دارید و میخواهید آن را نقد کنید، راهکار ساده ای پیش روی شما قرار دارد و آن هم استفاده از خدمات صرافی های معتبر و شناخته شده است.

اگر ووچر پرفکت مانی دارید، برای نقد کردن پرفکت مانی خود می توانید آن را به صرافی اکس اونیکس بفروشید و معادل ریالی ووچر را دریافت کنید. برای انجام این کار ابتدا در سایت اکس اونیکس حساب کاربری بسازید و بعد از تکمیل مراحل احراز هویت، در بخش پنل کاربری، قسمت فروش ارز را انتخاب کرده و سپس کد ۱۰ و ۱۶ رقمی ووچر پرفکت مانی را وارد کنید. بعد از ثبت سفارش، معادل ریالی ووچر پرفکت مانی به کیف پول شما در صرافی اکس اونیکس اضافه خواهد شد.

تبدیل پرفکت مانی و ووچر به ارز دیجیتال؛ روش دیگری برای نقد کردن پرفکت مانی

یکی دیگر از روش های نقد کردن پرفکت مانی که بیشتر برای تریدرها و افراد فعال در حوزه ارزهای دیجیتال کاربرد دارد، تبدیل پرفکت مانی و ووچر به ارزهای دیجیتال و سپس تبدیل ارز دیجیتال به ریال است. اگر کیف پول ارز دیجیتال دارید، می توانید با استفاده از خدمات صرافی های معتبری مانند اکس اونیکس، علاوه بر بررسی قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال، پرفکت مانی خود را به ارز دیجیتال دلخواهتان تبدیل کرده و سپس هر زمانی که نیاز به برداشت از حساب خود داشتید، ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنید. البته این کار پیچیدگی های خود را دارد و بیشتر برای تریدرها مناسب است.

12

استفاده از خدمات اکس اونیکس برای تبدیل پرفکت مانی به ریال

در این مطلب روش های نقد کردن پرفکت مانی را مورد بررسی قرار دادیم و صرافی اکس اونیکس را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین صرافی ها برای تبدیل پرفکت مانی به ریال معرفی کردیم. پلتفرم معاملاتی اکس اونیکس سال ها است که با فراهم کردن بستری با امکانات پیشرفته و کاربری آسان، به افراد مختلف برای انجام معاملات ارزی با پرفکت مانی، وب مانی، ووچر پرفکت مانی و ارزهای دیجیتال کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان اکس اونیکس به سایت این صرافی با آدرس exonyx.org سر بزنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها