مهلت تعریف حساب وکالتی خرید خودرو امشب تمام می‌شود

مهلت تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت برای ثبت‌نام در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها که از۲۰ اردیبهشت ماه آغاز شده بود، ساعت ۲۴ امشب (جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه) تمام خواهد شد؛ تا این لحظه خبری از تمدید این مهلت نیست و با توجه به اینکه طبق زمانبندی تعیین‌ شده از ٢٩ اردیبهشت ماه تا سوم خرداد پایش و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، انجام خواهد شد، تمدید این مهلت بعید به نظر می‌رسد.

مهلت تعریف حساب وکالتی خرید خودرو امشب تمام می‌شود

 متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی از ٢٠ اردیبهشت ماه فرصت داشته‌اند برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند، این مهلت تا پایان امشب (جمعه ۲۹اردیبهشت) برای متقاضیان وجود خواهد داشت.

با توجه به زمانبندی اعلام شده، با اتمام این مهلت کار پایش اطلاعات افراد متقاضی نسبت به واریز ١٠٠ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز خواهد شد تا بر اساس این اطلاعات واصله به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ١٠ خرداد ماه برای ثبت‌نام یا در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودروی خود اقدام کنند.

همچنین صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از سه تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی فهرست در سامانه به آدرس  esalecar.ir  اقدام کنند.

گفتنی است که در مرحله دوم فروش خودروها،  ٢٣ محصول از چهار خودروساز  کشور عرضه شده است.  

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    قیمتهارو ارزان کنیدتامردم بتونندثبتنام کنند،
    قیمت کارخانه را خیلی گران کردند

  • ناشناس
    0

    قیمتهارو کاهش بدین،خیلی خیلی گران است،

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کاهش خواهند داد.فردا اول وقت!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها