اکسکوینو، صرافی امن خرید ارزهای دیجیتال

یکی از اساسی‌ترین فاکتورها برای انتخاب بهترین صرافی امن، جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال، پرداخت کمترین میزان کارمزد در زمان انجام تراکنش‌ها برای سرمایه‌گذاران در بازار کریپتوکارنسی به شمار می‌رود.

اکسکوینو، صرافی امن خرید ارزهای دیجیتال

 عوامل مهم دیگری نیز در انتخاب صرافی‌ معتبر و ایمن نقش چشم‌گیری دارند که در ادامه مطلب به معرفی این عوامل خواهیم پرداخت.

اکسکوینو یکی از معتبرترین کارگزاری‌های داخلی کشور محسوب می‌شود که کمترین میزان کارمزد را در طول انجام مبادلات از کاربران خود دریافت می‌نماید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو آشنا کنیم.

 

بهترین صرافی ارزهای دیجیتال

از آنجایی‌که بازار ارزهای دیجیتال با استقبال سرمایه‌گذاران بسیاری در سراسر جهان روبه‌رو شده و یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد دلاری در جهان محسوب می‌شود. روزانه افراد زیادی به این بازار هیجان‌انگیز جهت دریافت سود و درآمد بالا می‌پیوندند.

اما توجه داشته باشید که برای ورود به این بازار مالی نوظهور و جذاب‌ باید موارد مهمی از جمله انتخاب صرافی ارز دیجیتال مطمئن را در نظر گرفت. زیرا با انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال علاوه بر انجام مبادلات در بستری امن، نیز تراکنش‌های خود را با پرداخت پایین‌ترین میزان کارمزد انجام خواهید داد.

همچنین برای انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال مناسب باید عوامل مهم زیر را در نظر گرفت.

فاکتورهای مهم برای انتخاب صرافی آنلاین ارز دیجیتال

همانطور که در بخش قبل توضیح دادیم، یکی از ضروری‌ترین فاکتورها جهت انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال، پرداخت پایین‌ترین میزان کارمزد هنگام انجام تراکنش‌های روزانه است.

عوامل دیگری نظیر امنیت، حجم مبادلات روزانه صرافی آنلاین، دارای مجموعه بزرگی از محتواهای آموزشی برای کاربران مبتدی، اپلیکیشن کیف پول جامع، جدید و امن، پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع، دارای نقدینگی بسیار بالا، دارای دسترسی و رابط کاربری آسان و پشتیبانی 24 ساعته از کاربران خود در 7 روز شبانه‌روز از مهم‌ترین موارد برای انتخاب یک صرافی رمز ارز محسوب می‌شوند.

2

اکسکوینو، بهترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال

امروزه تعداد صرافی‌ها به علت گسترش ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه افراد به بازار کریپتوکارنسی در حال افزایش است. بنابراین شما برای انتخاب یک صرافی دیجیتال مناسب باید به موارد ذکر شده در بخش قبل توجه کرده و مبادلات خود را در بستری ایمن با پرداخت کارمزد پایین انجام دهید.

بنابراین پیشنهاد ما اکسکوینو، یکی از برترین کارگزاری‌های داخلی بوده که بهترین شرایط را برای شما فراهم کرده تا در کمال آرامش خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود را انجام دهید.

همچنین بالا بودن کارمزد در مبادلات ارزی، از اساسی‌ترین معضلات سرمایه‌گذاران و صرافی‌ها به شمار می‌رود، بنابراین معامله‌گران به جست‌وجوی صرافی‌هایی با کارمزد پایین در بازار کریپتوکارنسی هستند.

اکسکوینو، یکی از این صرافی‌هاست که با سابقه فعالیت چشمگیر خود این مشکل کاربران را حل کرده و شما می‌توانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال را با پرداخت کمترین میزان کارمزد انجام ‌دهید.

کیف پول اکسکوینو

در اکسکوینو با استفاده از یک کیف پول مطمئن جهت ذخیره‌سازی و مدیریت دارایی‌های خود، به صورت مستقیم به شبکه بلاک‌چین متصل شده و می‌توانید بیش از 130 رمز ارز برتر در بازار کریپتوکارنسی را به صورت آنی معامله ‌نمایید.

همچنین در اکسکوینو می‌توانید بدون طی کردن مراحل احراز هویت، اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال کنید. تنها جهت انجام تراکنش‌هایی که از یک طرف با ریال ارتباط دارند، طی کردن مراحل احراز هویت ضروری است.

علاوه بر موارد فوق نیز با استفاده از کیف پول‌های صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو به صورت مستقیم، کاملاً مستقل از پلتفرم‌های خارجی دیگر و بدون نیاز به (API) آن‌ها، به نود‌های اصلی شبکه متصل شده و تراکنش‌های خود را ثبت نمایید.

3

مراحل استفاده از کیف پول اکسکوینو

  • دانلود اپلیکیشن و ثبت نام در آن
  • تکمیل مراحل و تأیید حساب کاربری
  • خرید و مبادله رمز ارزها

کلام آخر

صرافی ارزهای دیجیتال اکسکوینو با حفظ امنیت دارایی‌ و سرمایه سرمایه‌گذاران برای کاربران مبتدی و حرفه‌ای‌‌ بسیار مناسب بوده و امکان تبادل بهترین رمز ارزها را در بازار کریپتوکارنسی برای کاربران فراهم می‌کند.

این پلتفرم همچنین با سابقه بلند مدت و درخشانی که در زمینه ارزهای دیجیتال دارد با ارائه دسترسی سریع به سرمایه از طریق اپلیکیشن و وب‌سایت، امکان تبدیل دارایی‌ها را در بستری یکپارچه برای سرمایه‌گذاران مهیا می‌کند.

از فاکتورهای مهم دیگر جهت انتخاب اکسکوینو، محافظت از سرمایه کاربران خود در مقابل تحریم‌های بین‌المللی بوده و پشتیبان ۲۴ ساعته در 7 روز شبانه‌روز برای کاربران خود است.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها