قیمت دلار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در صرافی‌ها و مرکز مبادله چند؟

کانون صرافان نرخ دلار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را ۴۱ هزار و ۸۷۴ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است، ​در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز قیمت هر اسکناس دلار ۴۲ هزار و ۳۰۶ تومان و نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰ تومان اعلام شد.

قیمت دلار امروز ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در صرافی‌ها و مرکز مبادله چند؟

بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار امروز، ۴۲ هزار و ۳۰۶تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۴۶۰  تومان اعلام شد.

قیمت دلار امروز ۱۵ اردیبهشت در صرافی‌های رسمی

کانون صرافان نیز نرخ امروز دلار را ۴۱ هزار و ۸۷۴ تومان برای خرید و ۴۲ هزار و ۳۸۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت درهم و قیمت یورو در بازار متشکل ارزی

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با کاهش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶ هزار و ۷۴۵تومان، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۴۹۵ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم ۱۱ هزار و ۵۱۹ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شده است.

قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • 🐜
    0

    مقطعی هست دلاری که رنگ ۵۵هزارتومان رادیده باتزیق این مسکن های مقطعی ارزن نمیشه پرایدرونمیتونید ارزان کنیدمیخواید دلار امریکا را ارزان کنیدخنده داره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها