بازنشستگان بخوانند/ جزبیات پرداخت متناسب‌سازی کارگران اعلام شد

مدیرعامل تامین اجتماهی گفت: مبلغ بن مستمری‌بگیران و کمک هزینه مسکن بازنشستگان و مستمری‌بگیران به میزان ۲۱ درصد افزایش یافته است.

بازنشستگان بخوانند/ جزبیات پرداخت متناسب‌سازی کارگران اعلام شد

سید هاشم موسوی از پرداخت باقی‌مانده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشمول این موضوع خبر داد و گفت: مبلغ مربوط به باقی‌مانده متناسب‌سازی برای بازنشستگان مشمول این افزایش، از ابتدای سال جاری اعمال و پرداخت می‌شود.

وی گفت: به‌روزرسانی احکام جدید نیز در حال انجام است و طی چند روز آینده احکام جدید از طیق سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در اختیار بازنشستگان عزیز قرار می‌گیرد و بازنشستگان و مستمری‌بگیران عزیز حقوق اردیبهشت ماه خود را مطابق روال همیشگی از بیستم تا پایان ماه با لحاظ افزایش حقوق دریافت می‌کنند.

موسوی پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را از دیگر اقدامات سازمان تأمین‌اجتماعی برشمرد و گفت: از سال گذشته ۳۵ هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده بودند که طی چند روز گذشته وام این عزیزان پرداخت شد و برای سال ۱۴۰۲ نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل می‌شود و پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیأت‌مدیره و هیأت امنای سازمان تأمین‌اجتماعی و صندوق‌های تابعه ارائه شده که در صورت تصویب این پیشنهاد، مبلغ وام قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان از ۱۲ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • حسن
    0

    ۲۵ درصدهمسان سازی برای دوسال پیش است که پرداخت نشده مابه التفاوتش چی میشود ؟واقعا ادم در ج.ا معنی دزد سر گردنه را کاملا متوجه میشود درضمن عائله مندی وحق اولاد باید سال گذشته طبق قانون بیشتر اضافه میشد انهم دزدیده شد وقتی خود دولت علنا دزدی میکند و خلاف قانون عمل میکند از ملت نباید توقع داشت همین است که در کشور ما هرسال ۱۸ میلیون پرونده قضایی تشکیل میشود

  • بازنشسته کارگری
    0

    ماخواهان اجرایی شدن۲۵درصدباقیمانده همسانسازی
    سنوات گذشته هستیم ومنتظریم

  • محمد حسن عباسی
    0

    آخه چرا با روح و روان بازنشستگان تامین اجتماعی بازی میکنید پس تکلیف باقی مانده متناسب سازی چی شد

  • ناشناس
    0

    منظور از متناسب سازی حقوق بازنشستگان قانون مجلس شورای اسلامی هست که هر ساله به حقوق بازنشستگان باید اضافه شود این هم یک مغلطه عمدی است که برای ندادن و یا بدعت جدید در قانون است

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    فیش اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی را برداشتن و قابل رویت نیست .... در ضمن ۲۵ درصد همسان سازی طلب سال ۹۹ هم اعمال نشده و خبری از اجرا و پرداخت معوقات دو سال آن نیست !!!!!
    این ظلم ها تمامی ندارد !!!

  • از سال 1392 تا 1400 حقوق کارمندان، کارگران و هم بازنشستگان تامین اجتماعی 10 تا 15 درصد فقط افزایش یافته است چرا؟
    0

    از سال 1392 تا 1400 حقوق کارمندان، کارگران و هم بازنشستگان تامین اجتماعی 10 تا 15 درصد فقط افزایش یافته است چرا؟

  • 0

    ضرورت اجرای دقیق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
    گویا بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی جزو فراموش شدگان دولت هستند، در چند سال اخیر تورم‌های بالای ۵۰ درصدی و تورم بیش از ۷۰درصدی گروه خوراکی‌ها به شدت بر معیشت این گروه اثر منفی گذاشته و عملاً همسان‌سازی را هم بی‌تأثیر کرده است. چرا نمایندگان محترم مجلس برای اجرای کامل و درست همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اقدامات اساسی انجام نمی‌دهند؟

  • ناشناس
    0

    سازمان تامین اجتماعی هر سال از افزایش حقوق بازنشستگان کم می کند و هم دزدی می کند

  • خدایاری
    0

    پس چه شددم ازعدالت می زنید دم ازمسلمانی می زنیدهمسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی چه شددیگرکشورهاراکافرحساب می کنید خودتان مسلمان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها