نگرانی جدید مستمری بگیران

حقوق بازنشستگان کاهش می‌یابد؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: «دولت نیازمند بحث کارشناسی فرابخشی برای اجرای مصوبه اعلامی افزایش حقوق بازنشستگان است».

حقوق بازنشستگان کاهش می‌یابد؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی پیرامون آخرین تحولات درباره افزایش حقوق بازنشستگان و شایعات مطرح شده درخصوص مذاکرات غیررسمی برای کاهش میزان افزایش حقوق مستمری‌بگیران گفت: ما هیچ مذاکره‌ای را در قالب کانون‌های غیر رسمی و افراد درباره افزایش حقوق بازنشستگان نداشتیم و تنها در این رابطه با کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی مذاکره رسمی شده است و در این رابطه کسانی که اظهارنظر می‌کنند خود باید پاسخگوی شایعات باشند.

وی با اشاره به ماده ۹۶ و ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی که در آن گفته شده «مستمری از کار افتادگی کلی و مستمری بازنشستگی و مجموع مستمری بازماندگان در هر حالتی نباید از حداقل مزد کارگر عادی کمتر باشد»، اظهار کرد: اهل فن می‌دانند معنای ماده ۹۶ و ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی چیست و ما بر اساس این دو ماده مصوبات خود را اعلام کردیم.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    اگر همه چیز در لین مملکت براساس قانون و عدالت پیش می رفت که اوضاع کشور و زتدگی مردم اینقدر آشفته و نکبت بار نبود !!

  • 0

    در طول سال یک بار به حقوق‌ها در حدود ۱۰-۲۰ درصد اضافه می‌شود اما برخی شرکت‌های تولیدی لبنیاتی در طول سال چند بار اقدام به افزایش قیمت می‌کنند و به کسی هم پاسخگو نیستند و دستگاه‌های نظارتی هم توجهی ندارند چرا؟!

  • 0


    عمل غیر عرفی وبه دور از انصاف آقایان و اجرای نمایشنامه مسخره ویرگول و کش دادن ماجرا برای سه ماه هر بچه 5 ساله ای را قانع میکند که مسئولین دارند منویات چهار در صدیها و سیاستهای نئو لیبرالی را اجرا میکنند انهم بر روی مظلوم ترین و محرومترین قشر این ملت که بهترین سالهای عمر خود را در کارخانه ها زیر بمباران دشمن خدمت و هزاران شهید در راه استقلال کشور داده اند و هیچگاه چیزی اضافه بر حقشان مطالبه نکردند اکنون برای استفاده از دسترنج خود توسط دولتی که تا خرخره به انان بدهکار است باید اینطور سرگردان و نگران شوند خواهیم دید در موقع بحران چهار در صدیها و یقه سفیدانی که در راه حق سنگ اندازی میکنند و خود حقوق های نجومی میگیرند یا از رانتهای مختلف استفاده میکنند چگونه پشتتان را خالی خواهند کرد و نفرین میلیونها بازنشسته کارگری و خانواده هایشان چگونه گریبانتان را خواهد گرفت به شعور ما توهین نکنید که عاقبت خوشی ندارد...

  • قاسم
    0

    جانتان در بیاد با این بحث افزایش حقوق بازنشستگان.
    دو ماه از سال گذشته هنوز هم بحث افزایش حقوق بازنشستگان ادامه دارد ولی افزایش حقوق خودشان را یک شبه تصویب می‌کنند.
    موقعی که مشغول کار هستیم و حق بیمه اش را می‌خواهند یک ماه که تاخیر بیفتد جریمه می‌کنند و موقعی که می‌خواهند افزایش حقوق بازنشستگی را بدهند جان می‌دهند و به هم پاس می‌دهند.

  • بازنسشته
    0

    اگر اهل فن داشتیم این وضع ما اینجوری نبود ما دوسه پله از لشکری عقب تریم حال که میبایستی حق به حقداربسه زورشان میاددر طول این همه سالها حق کارگر را خورین حالا سختشون میاد به این چندر قاز را به ما بدهند

  • حد اقل بگیر تامین اجتماعی
    0

    لابد برای ترمیم حقوق نجومی بگیران و صف اولیها که قرار بود به عدالت برخیزند صرف میشود که راحتتر برخیزند مرد حسابی ایا افزایش حقوقی داده اند که صحبت از کاهش ان میکنند وقاحت هم حدی دارد.....

  • ناشناس
    0

    اگه گفته های وزیر راست باشه خوبه ولی بعیده راست باشه!!!!!!!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    چرا فقط مال کشوریها اضاف میشه اونم زیاد کم هم بعضی هاشون اختلاس نکردند. گناه ما چیه پدر من حساب کنید پنجاه سال سابقه کار داشت از هفده سالگی کار میکرد باید چهار میلیون نوصدپنجاه تومان باشه نصف سابقه پدر ما تو شرکت ترانسفر خرمشهر زمان جنگ از بین رفت. ما چکار کنیم نه خونه داریم نه وسیله دو تا خواهر هستیم

  • ناشناس
    0

    آقا حقوق مدیرهای گردن کلفت رانت‌ خوار رو کم کن اگه ادعای راستی و درستی دارین خانه از پایه بست ویران است

  • ناشناس
    1

    شما مسئولین سازمان خواهشمندم یا حرفی نزنید ویا اگر اینخبر گزاریها حرف وخبر اشتباه را مینوسند تو دهنشون بزنید.شما ۴۵میلیون بازنشسته وخانوادهاشونو مصخره دست ۸۰میلیون نفر کردید.

  • پرویزی
    0

    ماده ۲۲۳که در عرض یک روز تصویب شود را به ماده ۹۶ و ۱۱۱ اضافه کنید

  • ناشناس
    0

    با توجه به اینکه تامین اجتماعی دهم هر ماه لیست حقوق بازنشستگان را می بندد اگر امروز این طرح تصویب نشود مطمئنا این ماه هم شاهد افزایش حقوق نخواهیم بود . تا کی اقایان دولتی میخواهند به این بازی کثیف ادامه بدهند . حتما باید مردم به خیابانها بریزند و کشته و زخمی بدهند تا این طرح کوفتی تصویب بشود ؟؟؟؟!!!!!!!

  • بازنشسته
    0

    لطفا فرا بخشی قیمتها را برگردون به 3سال پیش بعدا حقوق بازنشسته ها رو فرا بخشی کن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها