یک میلیون بمب متحرک در سطح کشور

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی گفت: باتوجه به درخواست‌های متعدد، دولت هیچ اقدامی برای تعویض مخازن این خودرو‌ها انجام نداده است.

یک میلیون بمب متحرک در سطح کشور

محسن جوهری رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور گفت: اکنون در کشور حدود یک میلیون خودروی فرسوده داریم که این خودرو‌ها در اوایل دهه ۸۰ گاز سوز شده اند که نیاز به تعویض مخزن گاز سوز دارند.

به گفته او، متاسفانه  اقدامی در راستای ساماندهی  ناوگان دوگانه‌سوز فعلی خودرو‌های کشور انجام نشده و حدود یک میلیون دستگاه خودرو دوگانه‌سوز با مشکل انقضای تاریخ مخزن و فرسودگی مواجه هستند و مالکان این خودرو‌ها نیز توان مالی برای خریداری مخزن جدید را ندارند.

رئیس انجمن صنفی سی‌ان‌جی کشور  اضافه کرد: باتوجه به درخواست‌های متعدد، دولت هیچ اقدامی برای تعویض مخازن این خودرو‌ها نیز انجام نداده است، به طوریکه متاسفانه در ماه ۳ انفجار مخزن CNG به دلیل فرسودگی مخازن در کشور به ثبت می‌رسد.

جوهری گفت: اکنون تعداد خودرو‌های کشور ۲۴ میلیون دستگاه است که فقط ۴ میلیون از کل خودرو‌های کشور دوگانه‌سوز هستند و این آمار خودرو‌های کشور در شرایطی است که جایگاه‌های توان تامین سوخت سی‌ان‌جی برای ۸ میلیون خودرو را دارند.

او گفت: در حال حاضر قیمت مخزن سی ان جی در کشور ۱۰ میلیون تومان است که برخی‌ها به دلیل قیمت بالا توان خرید و یا تعویض مخزن خود را ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • رابی
    0

    با داشتن خودرو سازهای داخلی و این تعداد بمب متحرک در کشور دیگر نیاز به دشمن خارجی نداریم.

  • کاوه
    0

    معاینه فنی چه استانداردی را رعایت میکنه وقتی منبع 20ساله تاییدیه میگیره یعنی چشم بستن روی ایمنی وحفظ سلامت سرنشینان که باید حداکثر5سال مخازن بروز رسانی ونو شوند،،
    عمر خودرو همه جا5نهایت 10سال حالا ما خطرناکترین قسمت سوخت‌رسانی فرسوده باعمر دو دهه داریم...

  • ناشناس
    0

    قیمت مخزن راکاهش دهیدتامردم توان تعویض داشته باشند.مردم بااین همه گرانی توان جور کردن این مبلغ را ندارند،،باتشکر

  • ع . م
    0

    سلام من اعتبار مخزن ماشینم تموم شده الان سه ماه نزدیک 8 میلیون پول مخزن جدیدم میشه که در حال حاضر پولشو ندارم باید یه وام بگیرم ای کاش دولت مخزن های نو جدید به صورت قسطی شرایطی میداد که اینقدر مردم گرفتار نشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها