رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی:

دوتا بعیتی ها صلاحیت حضور در اتاق های بازرگانی را ندارند

طبق اعلام اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران، دهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های سراسر کشور، در روز شنبه ۲۰ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که از مجموع ثبت نام کنندگان، صلاحیت ۱۳۲۳ کاندید مورد تایید قرار گرفت و ۷۷۵ نفر موفق به احراز صلاحیت نشده اند و هنوز هم اعتراضاتی به حضور برخی از افراد تایید صلاحیت شده از نقاط مختلف کشور به گوش می رسد.

دوتا بعیتی ها صلاحیت حضور در اتاق های بازرگانی را ندارند

رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی خراسان رضوی در این خصوص گفت: به نظر من حضور دو تابعیتی ها در میان کاندیداهای تایید صلاحیت شده صحیح نیست و نباید بگذاریم کسانی که سرمایه خود را از کشور خارج کرده اندو در کشور ثالث سرمایه گذاری کرده اند، اتاق های بازرگانی کشور را اشغال کنند.

دکتر محمد حسین روشنک ادامه داد:

باید در هیات نمایندگان اتاق ها ضمن استفاده از تجارب خبرگان از حضور نخبگان جوان نیز سود برد و ظرفیت اتاق ها افزایش داد.

رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی در خصوص لزوم حمایت از حضور بانوان در هیات نمایندگان اتاق ها گفت:در جامعه ای که بیش از ۵۰ درصد افراد تحصیل کرده آن را بانوان اختصاص می دهند ،باید به حوزه فعالیت اقتصادی بانوان توجه کرد و حتما از حضور و توانمندی آنان در عرصه های اقتصادی از جمله عضویت  در اتاق های بازرگانی استقبال کرد و اجازه داد تا بانوان کارآفرین کشور نیز در کنار آقایان حضوری فعال و پویا داشته باشند.

بر اساس این گزارش؛ همه این ها در حالی است  که اسامی لیست ها و ائتلاف های شکل گرفته علی رغم همه صحبت های انجام شده هم افراد دو تابعیتی در لیست ها حضور دارند و هم بانوان حضور کمرنگی دارند. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهدی
    1

    دوتابعیتی اصلن نباید در هیچ جایگاه دولتی مسئولیت داشته باشد.

  • مادر سه بچه
    0

    جالبه تو کشورهای پیشرفته دوتابعیتی ها حتی میتوانند جزو اولین مقامهای اجرایی کشورشون باشندمثل انگلیس ..الان تو مجلس چند کشور ایرانیها صندلی نمایندگی دارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها