وزیر ارتباطات تاکید کرد

نمی‌توانیم اسرار پیام رسان ها را منتشر کنیم/ ورشکستگی اپراتورها صحت ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع کاهش درآمد اپراتورها که در نامه یکی از نمایندگان مجلس به آن اشاره شده، صحت ندارد و به هیچ‌وجه بحث ورشکستگی یا زیان‌ده بودن اپراتورها مطرح نیست.

نمی‌توانیم اسرار پیام رسان ها را منتشر کنیم/ ورشکستگی اپراتورها صحت ندارد

عیسی زارع پور امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره علت عدم ارائه آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم. اما آقای توانگر که در این باره سوال داشتند، به جلسه‌ای دعوت شدند تا این موضوع برایشان توضیح داده شود و اطلاعات در اختیارشان قرار بگیرد و ایشان هم اجابت کردند و این جلسه تشکیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین در نامه ایشان که اشاره شده درآمد اپراتورها کاهش پیدا کرده است، صحت ندارد و می توان به مصاحبه‌های مدیرعامل اپراتورها رجوع کرد که اعلام کردند حداکثر ۱۰ الی ۱۵ درصد کاهش درآمد داشتند و حتی رکورد ۹ ماهه آنها بیشتر از سال گذشته بوده است و چون ابتدای سال حذف بسته و افزایش تعرفه را داشتند، بنابراین به هیچ‌وجه  بحث ورشکستگی یا زیان‌ده بودن اپراتورها مطرح نیست و حتی بعضی از آنها در بورس هستند و در کدال صورت‌های مالی خود را منتشر می‌کنند. 

وزیر ارتباطات تصریح کرد که به هیچ‌وجه آمارهایی که در این باره ارایه می‌شود صحت ندارد و هیچ اپراتوری حتی خرد هم در آستانه ورشکستگی قرار ندارد و آمارشان به صورت شفاف وجود دارد.

زارع پور همچنین درباره اختلال در اینترنت گفت: ممکن است اختلال مقطعی رخ دهد اما اختلال همیشگی نیست و ما در وزارت ارتباطات هستیم تا اختلالی به وجود نیاید.

وی تأکید کرد: سرعت اینترنت بر اساس شاخص‌های بین‌المللی، در ابتدای دولت سیزدهم رتبه ۸۰ بود و اکنون به ۵۶ رسیده است اما در یک سال گذشته ۲۵ پله در سرعت اینترنت موبایل رشد داشته‌ایم؛ البته حتماً نیازمند سرعت‌های بالاتر هستیم.

وزیر ارتباطات اشاره به اینکه سرعت اینترنت ثابت قابل قبول نیست و باید مشکلات آن حل شود، تاکید کرد: باید در شهرها فیبرکشی شود که این یک پروژه چند ساله است و توقع معجزه در یک سال کمی دور از ذهن است.

زارع پور همچنین در پایان سخنان خود درباره اختلال کلادفلر که روز گذشته رخ داد تصریح کرد: این اختلال چند ساعت و در روز تعطیل رخ داده و اکنون برطرف شده است و علت آن هم در حال بررسی است؛ حتی اگر یک ثانیه ارتباطات مردم مختل شود، ما باید پاسخگو باشیم. عده‌ای به دنبال این هستند که تا مشکلی پیش می‌آید تیتر بزنند و مردم را ناامید کنند اما از حل این مشکل به مردم چیزی نمی‌گویند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 104
  • 0

    چه خبر از جلسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ؟
    امید ما بازنشستگان اول خداست وبعد کمیسیون اصل نود مجلس
    کی مطالبات ما بازنشستگان را میدهند !!!
    مطالبات رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تا کنون
    حق جذب از سال ۱۳۸۸ تا کنون
    مطالبات درمانی از سال ۱۴۰۰ تاکنون
    سایر مطالبات بازنشستگان
    ما بازنشستگان حدود ۳۰۰ میلیون تومان از سال ۱۳۸۸ تاکنون طلب داریم.ا
    چقدر مخابرات ایران دروغ میگوید.
    سال ۸۷ سکه۲۵۰ هزار تومان عیدی ۲۸۰ هزار تومان
    سال ۱۴۰۲ سکه۲۷ میلیون عیدی ۱۸۰۰ یک ملیون و هشصد

  • 0

    مدیران دولت رئیسی ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ای، مردم و کشور هستند.
    بخش خصوصی متاسفانه و در سایه سکوت بی شرمانه مسئولین و نمایندگان مجلس در سراسر کشور یک فساد و یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است و هم عامل اصلی گرانی و مشکلات مردم و کشور بوده است.

  • نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم
    0

    نه می‌بخشیم نه فراموش می‌کنیم

  • 0

    سلام بنده خودم در تلویزیون زمان کارت زرد مجلس را دیدم آقای وزیر هیچگونه قولی برای پرداخت مطالبات بازنشستگان نداد و توپ را در زمین هییت مدیره مخابرات و سلطانی انداخت و گفت ایشان خصوصی هستند و مشکلات خودشان را دارند و به ما مربوط نمیشود حتی مسایل ایثارگران عزیز را پس خوش خیال نباشیم و سایت مخابرات ما برایشان زمان نخرد ممنون

  • 0

    سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده / مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
    آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.

  • ناشناس
    0

    دولت از محل خصوصی سازی، ۳۳ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرد
    ولی متاسفانه بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و فروردین الی دی ماه سال ۱۴۰۱ بازنشستگان شرکت مخابرات را امروز دوشنبه ۱۲ آذر سال ۱۴۰۱ واریر نکرده است چرا؟
    جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور

  • 0

    وقتی که مسئولی بی لیاقت در انجام وظایفش کوتاهی کرده است پس دیگران چه انتظار دارید

  • ناشناس
    0


    پارسال 1600 بود یعنی 200تومن فقط اضافه شده
    مبلغ عیدی بازنشستگان دردی از آنان دوا نمی‌کند
    عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی باید با عیدی حداقلی کارگران باشد

  • ناشناس
    0

    سورپرایز ویژه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش 3 برابری حقوق بازنشستگان/ باز هم 100 درصد فقط دروغ است

  • 0

    واریز معوقات همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه | خبر مهم و‌فوری برای پرداخت همسان سازی/ باز هم 100 درصد فقط دروغ است

  • ناشناس
    0

    هدیه ویژه رئیسی به بازنشستگان | واریزی یک میلیونی برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • ناشناس
    0


    دولت رئیسی باید رسما لغو برجام را به مردم ایران و جهان اعلام کند
    برجام از سال 1394 تاکنون ثابت کرد که عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است برجام دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.

  • ناشناس
    0


    آمریکا و هم کشورهای اروپایی در مذاکره ثابت کردند که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بودن، نه حل صلح آمیز هسته ای
    آمریکا و هم کشورهای اروپایی در مذاکره ثابت کردند که به دنبال دخالت و مداخله در امور داخلی ایران بودن، نه لغو تحریم های

  • 0

    بانک‌ها دولتی و خصوصی وابسته به جمهوری اسلامی به بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل وام نمی‌دهند/ کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ورود می‌کند

  • 0


    مسئولان اقلیم کردستان عراق به همراه آمریکا و متحدانش از گروه‌های تروریستی در شمال عراق حمایت می کنند چرا؟
    اقلیم کردستان عراق از سال 1360 تاکنون پایگاه همه گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است.

  • ناشناس
    0

    تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات مشهد، سنندج، اراک، کرمانشاه، بندرعباس
    حمله نیروهای امنیتی به تجمع بازنشستگان مخابرات در تهران
    بازنشستگان مخابرات در دست‌کم ۱۶ شهر ایران تجمع کردند.
    بازنشستگان مخابرات در تهران و شهرهای دیگر تجمع‌ کردند.


  • 0

    دولت رئیسی هیچ برنامه مشخصی و روشنی برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور ندارد و از سال 1400 تاکنون هم برای همه ثابت شده است.

  • 0

    شرکت مخابرات از پرداخت بن خوار بار بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکل مالی دارد خودداری کرده است و هنوز هم خودداری می کند/ سوال اصلی اینجاست که پس چرا از پرداخت حقوق 30 تا 60 میلیون تومان کارکنان رسمی تاکنون هیچ گونه مشکل مالی ندارد.
    چرا خواربار 15 ماه گذشته تا الان را به بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت نمیکنند..ببینید این سیاست سلطانی است که اصلا نمیخا حتی مبلغ کمی هم به بازنشستگان پرداخت بشه این مردکه کلا با بازنشستگان مخالفه…تنها راه گرفتن حق تجمع هرهفته جلو مجلس هست تا یکی پیدا بشه و درد بازنشستگان را بفهمند..واقعا باعث تاسف است برای مسئولین کشور که اینقدر بی خیالند…

  • ناشناس
    0

    هیچ‌کس در دولت تصمیم درستی نمی‌گیرد.
    هیچ‌کس در مجلس شورای اسلامی تصمیم درستی نمی‌گیرد.
    هیچ‌کس در کشورمان تصمیم درستی نمی‌گیرد.

  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی مردم تنها قیمت گوشت قرمز و مرغ نیست و تاکنون مشکل اصلی مردم متاسفانه از سال 1397 تاکنون هر هفته، هر ماه و هرسال قیمت بیش از 999 هزار کالا و اجناس وغیر به صورت غیر قانونی افزایش یافته است چرا؟

  • سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
    0

    سوا اینجاست که چرا رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟

  • 0

    ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    متهم پرونده هواپیمای اوکراینی 100 درصد فقط دولت حسن روحانی و مسئولان فرودگاه مقصر اصلی هستند

  • 0

    مرحله اول افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۱۰ تا ۲۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان واریز کردند برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۳۰ تا ۳۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان واریز کردند آیا این عدالت است.

  • 0

    نتیجه مذاکره ۹ سال قیمت مرغ ۹۵ هزارتومان شد!
    از سال ۱۳۹۷ تاکنون خودرو را هر سه ماه گران می‌کنند و کسی پاسخگو نیست چرا؟

  • 0

    نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی چه غلطی می کنند تاکنون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس
    0

    دولت ثابت کرد که ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بوده است.
    پراید ۳۵۰ میلیونی هم آرزو شد.با دلار ۵۰ هزار تومانی. حقوق ریالی . ندادن مطالبات. کجاست عدالت خدا هم از دست این نامرد ها هنگ کرده
    کارشناسان اقتصادی و مسئولان و… در زمان خصوصی سازی در کشور در شبکه خبر شعار سر می دادند خصوصی سازی در کشور بسیار عالی است پس چرا تاکتون در مورد مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشسته های هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

  • ناشناس
    0


    مدیران ایران خودرو رشوه می دهند قیمت خودرو را افزایش دهند/ و مدیران شرکت مخابرات هم رشوه می دهند حق وحقوق بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایع کنند.

  • ناشناس
    0

    مسئولان علت گرانی‌ها را شفاف به مردم بگویند
    و این در حالی است که مسئولان خودشان ۱۰۰ درصد فقط عامل اصلی علت گرانی هستند.

  • 0

    ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم از سال 1392 تاکنون ثابت کرده است که مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نه تنها مسلمان نیستید و انسان نیستند و تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

  • عملکرد دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.
    0

    عملکرد دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون به نفع کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نبوده است.

  • ناشناس
    0


    بسیاری از چالش‌های امروز به دلیل ناتوانی، کوتاهی و سکوت چند مدیر عامل طی 15 سال در شرکت مخابرات ایران است

  • ناشناس
    0

    درآمد ۹۸۶ میلیاردی مخابرات از فروش املاک + فیلم
    درآمد ۹۸۶ میلیاردی مخابرات از فروش املاک + فیلم

  • 0

    باید سر موقع بازنشسته می شدید/ و این در حالی است که بنده درخواست داده بودم ولی متاسفانه به خاطر بی قانونی سازمان تامین اجتماعی قبول نکرد

  • 0

    وقتی قیمت گوشت قرمز به ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و قیمت ماهی به ۱۷۵ هزار تومان رسیده است پس مردم برای جبران پروتئین، به سمت خرید مرغ می‌روند و کمبود مرغ هم علاوه بر فشار به معیشت مردم باعث ایجاد صف‌های طولانی در بعضی از شهر‌ها شده است.
    مشکل اصلی مردم تنها قیمت گوشت قرمز و مرغ نیست و تاکنون مشکل اصلی مردم متاسفانه از سال ۱۳۹۷ تاکنون هر هفته، هر ماه و هرسال قیمت بیش از ۹۹۹ هزار کالا و اجناس وغیر به صورت غیر قانونی افزایش یافته است چرا؟

  • ناشناس
    0

    خبرنگاران در مورد افزایش سرعت اینترنت در کشور اطلاع‌رسانی کنند
    علیرغم گلایه‌های متعدد کاربران فضای مجازی از کاهش سرعت اینترنت و درخواست‌های مکرر برای رفع فیلتر آن، هنوز پاسخ روشنی از سوی مسئولان وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات برای حل مشکل یادشده داده نشده است،‌ به خبرنگاران روزنامه اطلاعات پیشنهاد می‌شود که به موضوع اینترنت در کشور ورود کنند و از طریق مصاحبه با کارشناسان،اطلاعات جامع و کاملی در این‌باره را به اطلاع مردم برسانند. این روزها به دلیل کاهش سرعت اینترنت اغلب خانواده‌ها برای برقراری ارتباط با فرزندان و بستگان خود در خارج از کشور با مشکلات زیادی روبرو هستند که امید است با افزایش سرعت اینترنت، مشکلات یادشده حل شود.

  • 0

    وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی با سود ۴ درصدی | وام قرض الحسنه فوری ۲۰۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳ ساله/ و باز هم ۱۰۰درصد فقط دروغ است
    هر روز در سانه های وام مبلغ ۳۰ تا ۹۰۰ میلیون تومانی اعلام می کنند ولی به بانک ها مراجعه می کنیم می گویند هیچ خبری نیست چرا؟

  • مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم از سال ۱۳۹۲ تاکنون ثابت کرده است که مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نه تنها مسلمان نیستید و انسان نیستند و تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.
    0

    مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم از سال ۱۳۹۲ تاکنون ثابت کرده است که مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نه تنها مسلمان نیستید و انسان نیستند و تاکنون بویی از انسانیت نبرده اند.

  • 0

    وقتی قیمت گوشت قرمز به ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و قیمت ماهی به ۱۷۵ هزار تومان رسیده است پس مردم برای جبران پروتئین، به سمت خرید مرغ می‌روند و کمبود مرغ هم علاوه بر فشار به معیشت مردم باعث ایجاد صف‌های طولانی در بعضی از شهر‌ها شده است.
    مشکل اصلی مردم تنها قیمت گوشت قرمز و مرغ نیست و تاکنون مشکل اصلی مردم متاسفانه از سال ۱۳۹۷ تاکنون هر هفته، هر ماه و هرسال قیمت بیش از ۹۹۹ هزار کالا و اجناس وغیر به صورت غیر قانونی افزایش یافته است چرا؟

  • ناشناس
    0

    ا چه منطقی حقوق بازنشستگان فقط ۲۰ درصد افزایش می‌یابد؟ قیمت تمامی کالاها و خدمات دولت به مردم از سال گذشته تا امسال ۱۰۰ تا ۱۵۰ درصد افزایش داشته و به تازگی قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی نیز حدود ۴۰درصد افزایش یافته است، در چنین شرایطی و با توجه به نرخ بالای تورم و گرانی‌های لجام گسیخته در کشور افزایش ۲۰درصدی حقوق بازنشستگان که متأسفانه هنور هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برچه اساس و منطقی تعیین و محاسبه شده است؟ کرایه خانه‌ای که سال گذشته ۲ میلیون تومان بوده حالا چرا به ۴ میلیون افزایش یافته است؟ چرا با روح و روان بازنشستگانی که حداقل حقوق را می‌گیرند و بعد از ۳۰ سال خدمت نمی‌توانند حق و حقوق خود را دریافت کنند، این گونه بازی می‌شود؟ آیا مسئول و مدیری در شرایط فعلی با حقوق‌های ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ماه می‌تواند روزگار بگذراند؟ بازنشسته تأمین اجتماعی

  • ناشناس
    0

    قانون و عدالت را رعایت کنید
    مرحله اول افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱
    برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۱۰ تا ۲۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان واریز کردند.
    برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۳۰ تا ۳۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان واریز کردند.
    آیا این عدالت است.

  • اعتراض
    0


    تجمع سراسری بازنشستگان مخابراتی بیستم فروردین،حداقل در ۱۲ استان
    شرکت مخابرات ایران ۱۰۰ درصد فقط وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. سوال اینجاست که چرا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون به مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات رسیدگی نکرده است و رسیدگی نمی کند چرا؟

  • ناشناس
    0


    فشار عجیب به مستاجران با افزایش تورم: اجاره‌ خانه در یک‌سال 1.5 برابر شد!

  • 0

    آمریکا و مزدورانشان از اغتشاشگران همه جانبه حمایت می کردند پس حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هنوز هم درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره، گفت وگو و همکاری با آمریکا و مزدورانشان است چرا؟

  • ناشناس
    0

    شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۶:۱۹:۴۸
    از سال ۱۳۸۸ تاکنون به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس کارمند رسمی کارگر بخش خصوصی شده است
    از سال ۱۳۸۸ تاکنون به خاطر اهانت ها و خیانت های دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس کارمند رسمی کارگر بخش خصوصی شده است

  • 0


    دولت رئیسی هم متاسفانه در این مدت 2 سال نتوانسته است که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را حل کند چرا؟

  • ناشناس
    0

    همه‌ وعده‌های رئیسی هم مانند وعده های روحانی 100 درصد فقط دروغ بوده است
    چرا دولت‌ها نمی‌توانند مشکلات را حل کنند؟
    دولت‌ها در سیاست داخلی انقلابی عمل نکرده‌اند.

  • ناشناس
    0


    شرم آور و تاسف بار است که متاسفانه از سال 1388 تاکنون 3 رئیس جمهور مانند احمدی نژاد، حسن روحانی و سید ابراهیم رئیسی نتوانسته اند مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات را حل وفصل کنند چرا؟

  • ناشناس
    0


    عملکرد و رفتار دولت، مدیران و مسئولان و نمایندگان مجلس در کشور ثابت کردند که هیچ ارتباطی و ربطی به دین اسلام ندارد

  • ناشناس
    0


    متاسفانه صداوسیما، مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و فقط به فوتبال، فلسطین وغیره خدمت می کند چرا؟
    متاسفانه صداوسیما فقط پیمانکار فوتبال و فلسطین شده است.

  • ناشناس
    0

    سوال اینجاست که چرا دولت رئیسی به علت مشکلات مردم و کشور و گرانی از مردم عذرخواهی نکرده است و عذرخواهی نمی کند چرا؟
    سوال اینجاست که چرا قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به علت مشکلات مردم و کشور و گرانی از مردم عذرخواهی نکرده است و عذرخواهی نمی کند چرا؟

  • 0

    هشدار دولت به بانک ها : اگر وام ندهید جریمه می شو…/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است
    ۱۴۰۲/۰۲/۰۴ ۱۵:۰۰
    عضو شورای عالی مسکن از دستور رییس جمهوری از افزایش رقم وام ودیعه مسکن برای مستاجران خبر داد.

  • ناشناس
    0


    بانک‌ها به وظایف قانونی خود عمل نمی‌کنند
    امکان پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی از سال بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در بانک‌ها فراهم نشده است چرا؟
    و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    تاکنون در این مورد اقدامی نشده است.
    از جناب آقای سیدابراهیم رئیسی تقاضا می‌شود که برای حل این مورد اقدامات لازم را انجام دهد.
    در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
    ما دیگر حرف شعار و سخنرانی نیاز نداریم
    باید به حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را بررسی و رسیدگی کنید و هم باید قانون و عدالت را رعایت، عمل و اجرا کنید.








  • بازنشسته مخابرات بوشهر
    0

    استان بوشهر با تعهد تا پایان شهریور ۱۴۰۱ فقط رفاهیات پرداخت گردیده است وزیر فقط میگه من به شرکت خصوصی کاری ندارم که درصورت که چند در صد آن هنوز دولتی می باشد فقط دروغ بلد هستند تحویل بازنشسته بدهند

  • ناشناس
    0

    قیمت مواد غذایی و... در کشور همچنان غیر قانونی است

  • مسیولین نظام،خودشان عامل اصلی گرانی هستند
    0

    مسیولین نظام،خودشان عامل اصلی گرانی هستند

  • ناشناس
    0


    قطع ارتباط مردم با پیام رسان های داخلی هیچ ارتباطی و ربطی به قطع برق ندارد و تاکنون هم نداشته است.

  • مخابرات
    0

    امیدوارم مدیران مربوطه بخوانند چون مطمئنم بعضی ای این مدیران از این مسائل خبر ندارند
    در ضمن با فریز کردن رفاهیات و عدم افزایش حق جذب این نشتی درآمد هر ساله جبران میشه

  • ناشناس
    0


    اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنند
    حرف دل همه مظلومان

  • امروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ هست هنوز هم از پرداخت بن خواربار و... بازنشستگان مخابرات از دی ماه 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟
    0

    امروز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ هست هنوز هم از پرداخت بن خواربار و... بازنشستگان مخابرات از دی ماه 1400 تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟

  • 0

    سلام ،
    چطور میشود انتظار گرفتن حق و حقوق و مطالبات چندین ساله امان را از مخابرات داشته باشیم …

  • 0


    باسلام خدمت سردبیرعزیز خبری ازپرداخت معوقات خواربار بازنشستگان مخابرات برای تهران دارید قراربود دوهفته دیگه پرداخت بشه هنوزهم خبری نیست

  • ناشناس
    0


    نمایندگان دریافت‌کننده شاسی بلند باید از مجلس شورای اسلامی اخراج ‌شوند چون به خاطر که دیگر به درد مردم و کشور نمی خورند.

  • ناشناس
    0

    سوال اینجاست وزیرارتباطات ارتباطات و فناوری اطلاعات چگونه و چطور در باره افزایش تعرفه تلفن ثابت دخالت و مداخله می کند ولی اما در باره مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات هیچ کاری و هیچ اقدامی نمی کند و از دی ماه سال 1400 تاکنون سکوت کرده است چرا؟

  • ناشناس
    0


    اینترنت ملی یکی از مطالبات جدی مردم است. از مسئولین امر درخواست می‌شود بدون تعلل و فوت وقت اینترنت ملی را عملیاتی کنید.

  • ناشناس
    0

    باسلام خدمت سردبیرعزیزاقای محبی گفته بودن تا دوهفته دیگه معوقات خوارباربرای بازنشستگان مخابرات تهران پرداخت میشه لطف میکنید اگه خبری دارین بگین ممنون میشم

  • 0

    احکام سال ۴۰۲ بازنشستگان تامین اجتماعی صادر شد و خبری از ۲۵ درصد همسان سازی در اون نیست کسی خبر داره برای ۲۵درصد چه تصمیمی دارن ؟
    مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز ۹۰ هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز ۲۵ درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

  • 0


    پرداخت معوقات 5ماهه در سال 1401 برای بنده 18 درصد واریز کردند، نه 38 درصد چرا؟
    مرحله اول 10 درصد واریز کردند و مرحله دوم هم 8 درصد چرا؟
    و فقط مبلغ 48,286,050 ریال با حقوق دی ماه سال 1401 برای بنده واریز کردند خیلی کم است.
    دوشنبه 1402/02/18 به تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه مراجعه کردم و حضوری هم اعتراض کردم و اعتراض می کنم توجهی نمی نکردند و توجهی نمی کنند.
    از مدیرعامل و بازرسی سازمان تامین اعتماعی درخواست رسیدگی دارم.
    کد ملی 1531439901
    بازنشسته تامین اجتماعی

  • ناشناس
    0


    افزایش ۱۰۰ هزارتومانی قیمت میوه محبوب در یک هفته!
    میوه‌های پرآب بر با حجم تولید بالا نسبت به محصولاتی چون سیب، کیوی و… قیمت بسیار پایینی داشته و چه بسیار از آنها که سر…

  • 0


    ایرانیان نقش غرب در کمک به صدام برای بکارگیری سلاح‌های شیمیایی را فراموش نمی‌کنند

  • 0

    رییس سازمان خصوصی سازی به همراه مسئولین و مدیران در کشور یک فاجعه بزرگی ایجاد کرده است.

  • ناشناس
    0

    باسلام به سردبیر محترم
    روز ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت شما سردبیر عزیز و زحمت کش و همه همکاران گرامی شما در مخابرات ما تبریک عرض میکنم

  • ناشناس
    0

    سوال بنده این است که دولت بابت زحمت به بازرسان سازمان تامین اجتماعی حقوق می دهد
    به خاطر که متأسفانه تاکنون بازرسان سازمان تامین اجتماعی به مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری و هیچ اقدامی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟























  • ناشناس
    0


    و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه از همان ابتدا همه جانبه از طالبان جنایتکار حمایت کرده است چرا؟

  • 0

    فیبر نوری بدون اینترنت به چه دردی می‌خورد.

  • 0

    متاسفانه موضوع خانه‌های خالی با مالیات‌، آن گونه که شاید و باید حل ‌‌‌‌نشد. گفته می‌شود ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فقط در شمال تهران ۳۵۰ هزار واحد مسـکن خالی وجـود دارد. دلیل آن این است که برخـی از صاحبان املاک تمایلی به واگذاری و اجاره ندارند.

  • 0


    کسری واقعی بودجه در سال ۱۴۰۱ حدود ۷۹۴ هزار میلیارد تومان بود

  • ناشناس
    0

    قانون زیاد داریم، ولی متأسفانه مشکل اصلی در اجراست

  • بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
    0


    در تاریخ 9 خرداد 1402
    بخشی از مطالبات بازنشستگان منطقه آذربایجان شرقی پرداخت شد
    در مخابرات منطقه تهران تاکنون ریالی بابت رفاهیات و… پرداخت نشده است چرا؟
    بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران

  • ناشناس
    0


    سود سهام همراه اول چه زمانی پرداخت می‌شود؟
    قبلا هر سال سود سهام همراه اول را در اول اردیبهشت وازیر می کردند پس چه شد؟

  • 0

    قالیباف به اردوغان پول قرض بدهد !

  • 0

    به خاطر، به دلیل و به علت سیاست های نادرست غلط و اشباه دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس متأسفانه کارمند رسمی با ۱۵ تا ۲۵ سابقه کار در شرکت مخابرات، کارگر ساده بخش خصوصی شده است شرم آور و تاسف بار است.
    و متأسفانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۸۸ تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی برای حل مشکلات کارگران و هم بازنشستگان شرکت مخابرات نکرده است چرا؟

  • دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون در مسیر حق حرکت نکرده است و نمی کند.
    0

    دولت رئیسی از سال 1400 تاکنون در مسیر حق حرکت نکرده است و نمی کند.

  • ناشناس
    0

    سلطانی به درد مدیر عامل شرکت مخابرات ایران نمی خورد
    خواستار برکنار سلطانی هستیم.

  • ولی متأسفانه امروز دوشنبه 15 خرداد ماه هست و هیچ خبری از پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیست چرا؟ و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟
    0

    تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
    جزئیات جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس با زارع‌پور/ پژمانفر: رفاهیات بازنشستگان مخابرات ماهانه پرداخت می‌شود/ ولی متأسفانه امروز دوشنبه 15 خرداد ماه هست و هیچ خبری از پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیست چرا؟ و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟


  • ناشناس
    0



    شرم هم نمی کنند آشکار و علنی از دی ماه سال 1400 تاکنون حق وحقوق ما در مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم ادعای مسلمانی دارند.
    شرم هم نمی کنند آشکار و علنی از دی ماه سال 1400 تاکنون حق وحقوق ما بازنشستگان را در مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم ادعای مسلمانی دارند.

  • 0


    مرکز فوریت پزشکی شرکت مخابرات در تهران ۶ ماه پیش فروخته شده است سوال اینجاست که پس چرا خواربار و رفاهیات معوقه ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را پرداخت نمی کند؟
    و این در حالی است که مخابرات منطقه تهران ویلا نوشهر در استان مازندران هم را فروخته است پس چرا تاکنون رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات منطقه تهران را پرداخت نکرده است چرا؟

  • ناشناس
    0


    سلام دوستان روزپنجشنبه هفته گذشته واسه من دومیلیون تومان باعنوان خواروباردرخراسان رضوی واریز شد

  • 0


    بازنشسته مشهدم پنجشنبه ۱۸ خرداد مبلغ ۳۵۰۰۰۰۰ تومن به حسابم واریز شد نمیدونم بابت چی تو حساب بانک واسه همه پرداخته میزنه حقوق دوستان کسی خبر داره؟

  • 0

    فرمودید برای شما خواروبار واریز شده
    استان تهران هستید؟

    همکاران گرامی لطف بفرمایید اگر رفاهیات براتون واریز شد بنویسید کدوم استان هستید

  • ناشناس
    0

    با سلام..جهت اطلاع همکاران..
    مبلغ فیش دی ماه ۱۴۰۰ یعنی اولین فیشی از خواربار که پرداخت نکرده بودند..فقط همون فیش پرداخت شد…ازفارس..

  • 0

    مناسبت‌ها از یاد رفته کلی طلبکار هستیم گو ش شنوا نیست حق بازنشسته وآله خوردن نداره

  • ناشناس
    0

    متشکرم استان تهران که باید سر آمد دیگر استان‌ها باشه با. آنهمه نقدینگی ملکی. وسایر داستان‌ها پس چرا نسبت به پرداخت اقدامی انجام نمیدن

  • ناشناس
    0

    بانک ها در پرداخت وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن کم کاری می کنند

  • عملکرد و رفتار بی شرمانه دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نشان داد که بنده دیگر دین اسلام هم قبول ندارم
    0



    عملکرد و رفتار بی شرمانه دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس نشان داد که بنده دیگر دین اسلام هم قبول ندارم

  • 0

    کسی از دی ماه سال 1400 تاکنون مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران خبر دارد؟
    سکوت مخابرات منطقه تهران در مورد مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران برای مسئولین و مدیران مخابرات منطقه تهران گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود.

  • ناشناس
    0


    بازنشستگان مخابرات منطقه تهران هیچ گاه خیانت مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را فراموش نمی کنند

  • بهتره حقوق مدیران شرکت مخابرات را هم کنترل کنید!
    0

    بهتره حقوق مدیران شرکت مخابرات را هم کنترل کنید!

  • فیش حقوقی مدیران خود را منتشر کنید
    0

    فیش حقوقی مدیران خود را منتشر کنید

  • یک تا پنج ماه حقوق مسئولین و مدیران شرکت مخابرات را قطع کنید و خواروبار بازنشستگان مخابرات واریز کنید
    0


    یک تا پنج ماه حقوق مسئولین و مدیران شرکت مخابرات را قطع کنید و خواروبار بازنشستگان مخابرات واریز کنید

  • 0

    سردبیر گرامی فاکتورهای بیمه تکمیلی معلم از اواسط سال ۱۴۰۰ تا کنون پرداخت نشده لطفأ در این خصوص گزارشی تهیه بفرمایید.ضمنأ فاکتورها قبلأ در sos قابل مشاهده بود اما از برج ۷ پارسال با قطع قرارداد sos دیگه از سرنوشت فاکتورهایی که به نماینده بیمه تحویل میشه خبری نیست و قابل پیگیری هم نیست.

  • ناشناس
    0

    شرم هم نمی کنند آشکار و علنی از دی ماه سال 1400 تاکنون حق وحقوق ما بازنشستگان در مخابرات پایمال و ضایع می کنند و هم ادعای مسلمانی دارند
    خواسته ما اخراج مجید سلطانی از شرکت مخابرات است

  • در دنیا 100درصد فقط ایران بوده است به کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و مظلومان خیانت کرده است.
    0


    در دنیا 100درصد فقط ایران بوده است به کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و مظلومان خیانت کرده است.

  • ناشناس
    0


    اگر عملکرد قانون و عدالت در کشور اسلامی این گونه و طور باشد و ظلم، ستم، بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و هم پایمال و ضایع کردن حق و حقوق آنها بوده است.
    ما دیگر کشور اسلامی را قبول نداریم

  • 0

    چراغ سبز نمایندگان مجلس عامل اصلی مرغ ۱۰۰ هزارتومانی بوده است.
    پرداخت و دریافت رشوه عامل اصلی مرغ ۱۰۰ هزارتومانی بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها